מכתב מיהודי שהוא עד לנושא ומספר מה קורה בפועל, הוא ראה זאת במסגרת עבודתו
אני הייתי פעם מנהל מחסן ב...., והיה לי קשר מאוד טוב עם המנהל, ושאלתי אותו פעם על הנושא הזה, והוא אמר לי שכל המוצרים מוכנים כבר בנמל מלפני פסח, רק שהקונטיינרים נשארים ברשות החברה המייצרת הגוי, ובמוצאי החג עושים את התשלום הסופי, ומשם זה נוסע ישר לחנויות.
אני הייתי פעם מנהל מחסן ב...., והיה לי קשר מאוד טוב עם המנהל, ושאלתי אותו פעם על הנושא הזה, והוא אמר לי שכל המוצרים מוכנים כבר בנמל מלפני פסח, רק שהקונטיינרים נשארים ברשות החברה המייצרת הגוי, ובמוצאי החג עושים את התשלום הסופי, ומשם זה נוסע ישר לחנויות.
וכל זה כמובן בהכשר של בד"ץ 'העדה החרדית', באישורם ובידיעתם, למרות שעל האריזה כתובה נאפה לאחר הפסח.
הנה לך עובדות מעדות אישית
זה מזכיר לי את מנהגו של דוד רוטנברג, שקונה מוצרי מאפה ולחם אחר הפסח אך ורק ממאפיות שנמצאות בהכשר "בית יוסף", מפני שהוא לא מכיר בעובדיה יוסף ובני חוגו כיהודים.
השבמחקרק אני שמתי לב לתשס"ז?
השבמחקמאי נ"מ אם נאפה או נרכש מגוי לאחר הפסח כשהחמץ הנ"ל לא נמכר לו לגוי מהיהודי לפני הפסח וחזר היהודי וקנה ממנו לאחר הפסח
השבמחקגם אני עד לנושא מקרוב והעדה לא כותבים "נאפה" על מה שמוכן בנמלים, אלא "נקנה מגוי לאחר הפסח"
השבמחקודי כבר עם ההתרסה המיותרת... חבל!!!
באנה אתה דפוק לחלוטין
השבמחקלא כתוב ש"נאפה" היינו נקנה, כתוב שההשגחה חלה גם על העובדה שזה נרכש מגוי אחרי פסח
[להבדיל מ"נאפה אחר הפסח" שאז בד"צ לא היו אחראיים על זה]
תקרא לפני שאתה משתין