איני יודע אם הרבי מבויאן יודע על כך, יתכן שלא, ולכן איני מתייחס לרבי עצמו אם כי הוא צריך לדעת מדבר כזה וחייב להביע את דעתו. זה סקנדל שכל אחד מחליט להיות שוטר, מכה ומבזה את מי שבא לו. אזכיר לאותם מי שעושים את המעשים הללו כי גם שוטר אין לו את כל האפשרויות והזכויות, הוא יכול לעצור אבל אחר כך יש תהליך של העמדה לדין, אין דבר כזה להוציא להורג בלי דין
שוב קרה דבר כזה והפעם בבויאן, אברך בשם משה ויסברג התנפל על יהודי ששמו (שמו במערכת) הוריד ממנו את הכיפה ולא הסכים להחזיר לו אותה עד שהוא גירש אותו מבית הכנסת של בויאן בביתר בבזיונות קשים, ומדוע? מפני שהוא מחזיק אייפון
הנפגע מסביר כי הוא צריך את זה לעבודה, הוא סוכן של חברה להשכרת רכב וזה היום כלי העבודה שלו מהאייפון שלו הוא מנהל את העסק, אבל זה לא מעניין את משה ויסברג הוא החליט כי הוא מבזה אותו מפני שכך הוא החליט
מעניין איך מגיב הרבי מבויאן על המעשים הללו האם הוא מסכים להם, או שמא עושים את הדברים האלו מאחורי גבו
איני ידוע מה הן התקנות בבויאן. אבל גם אם יש תקנות יש גם ענין של אזהרה, וגם אם אינו מקבל את האזהרה מזמינים אותו לדין אצל רב הקהילה או אצל הרבי או אצל כל מי שיש לו את הסמכות לכך. ההתנפלות מן הסוג הזה היא ברברית ואנו נפרסם בל"נ שמות של מי שעושים זאת עד אשר יבינו כי לא זו הדרך
איננו בעד אייפון, לדעתנו כל קהילה צריכה להחליט על דרכה. אבל, אנו נגד אלימות, אין לאף אחד את היכולת החוקית וההלכתית לעשות מעשה שכזה. אם הענין כל כך בוער לאותו ויסברג היה עליו להזמין את בעל האייפון לדין אצל הרבי, הוא אין לו כל סמכות למעשה שכזה
נ.ב. פנה אלי הנפגע וטען מדוע מגיע לו להיענש פעמיים גם על ידי האלים ויסברג וגם ששמו יפורסם, הוא צודק ולכן מחקתי את שמו
שוב קרה דבר כזה והפעם בבויאן, אברך בשם משה ויסברג התנפל על יהודי ששמו (שמו במערכת) הוריד ממנו את הכיפה ולא הסכים להחזיר לו אותה עד שהוא גירש אותו מבית הכנסת של בויאן בביתר בבזיונות קשים, ומדוע? מפני שהוא מחזיק אייפון
הנפגע מסביר כי הוא צריך את זה לעבודה, הוא סוכן של חברה להשכרת רכב וזה היום כלי העבודה שלו מהאייפון שלו הוא מנהל את העסק, אבל זה לא מעניין את משה ויסברג הוא החליט כי הוא מבזה אותו מפני שכך הוא החליט
מעניין איך מגיב הרבי מבויאן על המעשים הללו האם הוא מסכים להם, או שמא עושים את הדברים האלו מאחורי גבו
איני ידוע מה הן התקנות בבויאן. אבל גם אם יש תקנות יש גם ענין של אזהרה, וגם אם אינו מקבל את האזהרה מזמינים אותו לדין אצל רב הקהילה או אצל הרבי או אצל כל מי שיש לו את הסמכות לכך. ההתנפלות מן הסוג הזה היא ברברית ואנו נפרסם בל"נ שמות של מי שעושים זאת עד אשר יבינו כי לא זו הדרך
איננו בעד אייפון, לדעתנו כל קהילה צריכה להחליט על דרכה. אבל, אנו נגד אלימות, אין לאף אחד את היכולת החוקית וההלכתית לעשות מעשה שכזה. אם הענין כל כך בוער לאותו ויסברג היה עליו להזמין את בעל האייפון לדין אצל הרבי, הוא אין לו כל סמכות למעשה שכזה
נ.ב. פנה אלי הנפגע וטען מדוע מגיע לו להיענש פעמיים גם על ידי האלים ויסברג וגם ששמו יפורסם, הוא צודק ולכן מחקתי את שמו
חד משמעית הדבר נעשה בניגוד לדעתו ודרכו של האדמו"ר, אני לא מקנא בעונש שמשה וויסברג יקבל מהאדמו"ר לאחר שייוודע שביזה והתנהג באלימות ועוד בבית כנסת.
השבמחקהאדמו"ר שליט"א אכן אוחז כנגד האייפון אבל הוא בבירור התיר זאת לצורך פרנסה.
אפילו במקרה שמישהו יעשה עוולה וייצא נגד האדמו"ר, יודע כל חסיד באיאן שאין להתנהג כלפיו באלימות מילולית או פיזית. ראה ערך מאיר פרוש שביזה ויצא נגד רבו בראש כל חוצות ועד שבוע לפני הבחירות בביתר הוא עדיין העיז בחוצפתו להגיע לבאיאן ואף על פי כן אף אחד לא אמר לו מילה.
יתירה על כך כשהגיע לאדמו"ר הידיעה שבחור צעיר צעק אחרי מאיר פרוש ברחוב דברי גנאי, הורה האדמו"ר לסלק את הבחור ממוסדות החסידות למען ישמעו וייראו.
חיים מעניין שאחד מהכתבים בבחדרי חרדים הוא "משה ויסברג",אני משער שהוא לא היה רוצה לפגוש את בן גילו..
השבמחקיותר מכך. לאחר הכשלון הצורב של באיאן בביתר, אזי הבאיאנער לא ברח, רק כינס את כל חסידיו, והדגיש בין היתר שאיננו קבלנים של הצלחת ועלינו היה מוטל רק לעשות את שלנו וגם קודם לכן הזהיר שאיש לא יפעל "נגד" הצד השני[להבדיל מקהילה שרבם שלחם להרוס ולחבל בכל מה שניתן במחנה היריב מאיר פרוש הי"ד והשחיתו לו אלפי קולות].
השבמחקושוב הזהיר באזהרה, שאיש לא ייעשה מעשה או דיבור של שנאה ח"ו נגד הצד השני עתה, "ואף לא טינה בלב" !!! ברוך ה' שיש עדיין ערליכע יודען בקרב העם האכזר והאטום ששמו אדמורי"ם. לא יאומן, בראותינו התנהגות חוגים גדולים אחרים.
כמו"כ ידוע שכשישב שבעה, דיבר הרבי מבויאן עם מאיר פרוש ולא הכלימו.
STUUPID
השבמחק