רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

מלחמת עולם בבית הרבי מגור על הצוואה - הרבי בחר בר' נחמיה האחים התנגדו הרבי הציע לחלק את גור בכל עיר בן אחר יהיה רבי הרבנית הטילה וטו ובינתיים הרבי החליט בלי שמות

רעידת אדמה בעולם החסידי, אין עוד כמעט כל ספק שלא יהיה בעתיד עוד רבי אחד בגור, זו תתחלק בין כמה רבי'ס, אין עוד מנוס מן המצב הזה מפני שאי אפשר עוד לאחד את המשפחה ואת החסידים מסביב למועמד אחד

מלחמת עולם פשוטו כמשמעו מתנהל בבית הרבי מגור כבר שלשה ימים, זה התחיל שלשום כשהרבי הודיע כי הוא כותב צוואה, הסיבה שהחליט לכתוב מפני שזו סגולה לאריכות ימים, וכפי שלמדנו גם כמה מן הרבי'ס קודמיו בגור כתבו צוואה בגיל הזה ועוד כשהיו יותר צעירים. שם כתב, כי בנו רבי נחמיה יהיה הרבי אחריו. כששמעו זאת האחים פרצה מלחמה ממש והתייצבו בפניו בניו האחים ישראל מנחם ושלמה צבי שהשתוללו צעקו וטענו כי זה לא יעבוד הם לא יילכו אחריו הם אף ציינוו והשמיעו לו את מה שאמר הבן הגדול ר' אברהם מרדכי כי אם נחמיה רבי הוא מצטרף לקבוצת ר' שאול.

כאשר הרבי הבין כי זה לא יילך הוא שאל את האחים שהתייצבו בפניו אז מי כן טוב מי מסוגל לאחד וללכד את כולם יחד שכולכם תסכימו עליו, הם לא יכלו לציין שם של אחד שהוא מוסכם על כל האחים, אז הרבי אמר אם כן הוא מחלק את גור ונותן לכל בן מקום אחר ואף החל לעשות רשימה של מי יהיה רבי בירושלים מי בבני ברק מי בארצות הברית ומי באירופה, ואף גם לזה התנגדו האחים, הם אמרו כי זה ישבור את גור היא תתרסק לגמרי, והרבי שאל אותם אם כן תגידו לי מה כן טוב?

השניים גייסו את יתר האחים שפנו מיד לאמא הרבנית והעמידו אותה על חומרת הדברים ועל מה שקורה כאן, והיא נכנסה לרבי ואמרה לו כי מה שהוא עושה לא טוב אסור לו בשום אופן לכתוב שמות בכלל מפני שבכל מצב הוא מסבך את הדברים. אם יחלק את גור לכל הילדים הרי שגם ר' שאול ואולי אף אחיו יארגנו לעצמם רביסטווע משלהם לכן היא עמדה על כך שבינתיים לא יכתוב שמות כלל אלא ישאיר את זה למאוחר יותר

הרבנית אמרה לו כי לטובתו שלא יעביר לאף אחד ויודיע כי הוא לא מתערב במי שיהיה רבי, ומאוחר יותר שהציבור יבחר במי שיבחר, אם הרבי יכתיב מלמעלה הציבור לא יקבל זאת וממילא גור תשבר

לרבנית ככל הנראה היה עוד חשבון לשמור על שלימות המשפחה, ברגע שהרבי כותב מי הרבי אחריו זה יגרור להרבה מריבות פנימיות והמשפחה תיהרס כבר עתה, היא מעדיפה להרחיק את המצב הזה לאחרי הרבי

הרבי לאחר וויכוח קשה עם בניו ועם אשתו הרבנית שצעקה לו בפניו כי הוא מחריב את גור, החליט בינתיים לשמוע בקול הרבנית שלא לכתוב שם כלשהו, והנושא הזה נשאר בינתיים פתוח

*    *    * 

קשה עדיין לתת פרשנות מלאה למשמעות הדברים אם כי עלינו לשוב אחורנית ולזכור כי הרבי הנוכחי כבר בעבר אמר כי כל השביעין חביבין וכי הוא לא מאמין שאחריו עוד יהיה רבי אחד בגור

הבעיה של הרבי הנוכחי שאין לו למי להעביר את הרביסטעווע אין לו בן אחד שאפשר לומר עליו כי הוא מתאים מכל הבחינות. לכל בן סגולות משלו אבל אחד שיהיה לו את הכל אין לו, וזו הסיבה מדוע שהוא העדיף את ר' נחמיה שהוא השני והאיש החזק, לו הוא אף העביר לפני תקופה את הסמכויות בכל נושא הרכוש והפיננסים שיטפל בהם

הנושא הזה מדאיג כבר לפני שנים את חסידות גור, זו הסיבה מדוע חסידי ר' שאול מאמינים כי יש להם עתיד וכי יום אחרי הרבי תקום חסידות נוספת בהנהגת ר' שאול שהצהיר כמה פעמים כי אם תקום הנהגה אחת מוסכמת הוא יוותר ולא יהיה רבי. אבל בשלב זה לא נראה שזה שייך, ואין עוד כמעט ספק כי בעתיד יהיו כמה רבי'ס בגור פרט כמובן אם המשיח יגיע כבר בקרוב ממש ואז יתכן ולא יצטרכו עוד רבי בגור

הנושא הזה הוא הכי חם ביומיים האחרונים, למרות שהידיעה כבר אצלנו יומיים עשינו חריש עמוק בכל פינה לברר מה הולך. שמענו המון ואנו דוחים את האינפרומציה להזדמנות אחרת כשנגיע לפרטים, אלו מענינים מאוד, הפוליטיקה הפנימית מאוד מסובכת ומענינת, בין אנשי הרבי חצויים וחלוקים ומי שיהיה רבי יקח עמו חלק האחרים יעדיפו אחר, ומה שבטוח שאם לא יעשו סדר מיד בעתיד תפרוץ מלחמה

מה שהרבי כן עושה עתה הוא מבטיח שכל המוסדות יהיו רשומים בשמות שהוא בטוח בהם שיהיו שלו ושחלילה ר' שאול ישאר עם כלום. אבל אנשי ר' שאול אומרים כי אם הבעיה היא כסף הם מוותרים רק שיתנו להם לחיות את חייהם, הם יסתדרו לבד

115 תגובות:

  1. נשמע לי סיפורי גיבבת.
    אם האדמור היה מתעסק בנושאים אלו זה היה נעשה בחשאיות מוחלטת מבלי שחיים שאולזון היה שומע מזה.
    יותר מסתבר שמישהו העביר כאן דיס אינפורמציה להלהיט את הרוחות.

    השבמחק
  2. פחחח...

    זה כבר הופך להיות מצחיק עד מוות ההזיות של הבלוג הזה.
    מי שמכיר את הנפשות הפועלות, את האופי, הסגנון, סגנון היחסים יודע שזו פשוט בדיחת השנה ממוחו הקודח של הכותב, שאין לה כלל אפשרות להתרחש במציאות...

    הבעיה שזה מתחיל להשליך על אמיתות שאר הכותרות והפוסטים שלחלקם לפחות היה נראה שהם יכולים להשתלב עם מציאות כלשהיא...

    כעת נראה שהכל פשוט הזיות.

    השבמחק
  3. חיים! יצאת יותר טיפש מטיפש! כנראה שכל הבלוגים שלך הם גיבובי דברים סתם להשמיץ את גור ותו לא, אני כבר לא מאמין לכלום מה שכתבת נגד גור!

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
  4. חה חה חה חחחחההההההההההההההההההההההההההההההההה
    איך שאולזון הטיפש נפל בפח ומפרסם שטויות והבלים
    צא ולמד על שאר הפוסטים
    חי חי חי

    השבמחק
    תשובות
    1. סוף טוב הכל טוב
      עכשיו כולם יודעים שחיים משרת קבוצה מסוימת
      שבשביל להשמיץ את גור מסוגלים להכל
      אבל חיים איך נפלת
      עכשיו מי יאמין לך
      אתה יכול לסגור את הבלוג
      מי שמאמין לחיים שאולזון אפולו מילה אחת הוא סתם אידיוט, ובר אמרו חז"ל שוטה אסור לרחם עליו
      חיים שאולזון אם תשלמו לו , הוא יכתוב מה שאתם רוצים אםולו דברים הכי הזויים
      לא האמנתי שהאדם הזה כ"כ טיפש
      אני לא חושב שיש עוד משהו כזה בכל עולם התקשורת

      מחק
    2. נכון אין... אבל אתה עדיין נכנס לקרוא מה שהוא משחית
      אז גם אנחנו אשמים

      מחק
  5. לצערי אינני יכול להוכיח את זהותי שאז הייתם מבינים שאני יודע דבר וחצי ממה שקורה, ואני יכול לומר לך בוודאות, שהיה גם היה באחרונה ממש דרמה של העברת סמכויות [עכ"פ הכספיות, ואולי וכנראה גם נוספות] לידי הרבנית, לאחר שחלק מהילדים הרימו זעקות עולם.
    עוד אני יודע על פעולות של ממש להבטחת השליטה בעתיד מכמה וכמה בחינות.

    השבמחק
  6. שאולזון בלוג של בדיחות אי אפשר להאמין יותר לכלום
    הציבור ממשיך להוקיע אותך אני חושב שתפתח את האתר בפורים
    חה חה חה

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
  7. ת'אמת לא הייתי מאמין על שאולזון שיבלע את הפיתיון
    אבל אכל אותה ובגדול!!!!!!!!!!!!!!
    טיפש מטופש קונה הכל מרוב שהסתנוור לקבל עוד רייטינג שרף לעצמו מה שבנה בעמל של שנים!
    כולם מבינים מה ערך הבלוגים ומה שנכתב בהם
    אפס!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודע אם שאולזון אשם
      הלא אנחנו מכירים אותו עוד מימי "פנים חדשות"
      זה הבן אדם כנראה לא הכי הכי מה אפשר לעשות
      אבל דבר אחד ברור בפרשיות בגור
      הוא משרת קבוצה מסוימת (כנראה בתשלום) ויש רגלים לדבר, אבל אם הוא היה יותר חכם הוא היה יודע איך לעשות את זה, אבל למזלנו הוא משחק לנו לידים
      ופתאום הוא מתחיל לכתוב כ"כ הרבה שטויות שאפולו בשביל חיים שאולזון זה כבר חידוש

      מחק
  8. אני יודע בוודאות שהרבי שליט"א אמר שאחריו כבר יהיו כמה אדמו"רים בגור, והוא למעשה מסיים את השולשלת האדמו"רית. לצערנו אין לרבי שליט"א בנים מוכשרים ברמה שיכולים לנהל עדה של עשרות אלפים וכל אחד יקח נתח קטן והאיחוד יהווה מסגרת לכלל המוסדות. שהקב"ה יאריך את ימיו של הרבי שליט"א עד ביאת ינון.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך בדיוק יוכל להיות איחוד משותף לכלל החצרות, הרי כל רבה יכריע אחרת? אולי יעשה "מועצת" אדמורי גור?

      מחק
    2. אתה טועה, בני אדמורי"ם תמיד תמיד מוכשרים "וקדושים" בעיני ההמון הנבער.

      קח לדוגמא את בעלזא, שהמונים שם ממש לא מרגישים החמצה והבדל בין אדמור"ם למהר"א קדוש ה' מבעלזא, וכך מתחילים היום להעריץ את בנו אהרן מרדכי אף שכלפי אביו הוא לא עשירית ממנו ... וםחות.
      וכן בעוד המון מקומות.
      בגור כבר היום יש המון "כבשים" שקנו את ההאבסה של לייזר נוימן ושות' שרק דוד אלתר הוא ממש העתק מושלם של הבעש"ט, והוא קדוש עליון, וכל גלגול עינים למרום הוא מעלה עוד נשמות.

      והמוני מטומטמים אחרים - בעיקר מאשדוד וטרוריסטים מעריצים את ש.צבי שעובד כבר שנים על עשיית "תנועות" והפרחת סיפורים על עצמו בין כשהוא שיכור בשמח"ת ובין כשלא.

      ישנם כאלו ש...לא תאמין, טוענים על אברהם מרדכי [- הוא באמת נשמה טובה ולב זהב, הלוואי על אביו כך... האב יהודי קדוש עליון באמת אך לא מרחם על מי ש"סימֵן"] שהוא בכלל ממש ממשיך של זקנו הלב שמחה.

      יש מהמוני העם [בעיקר מהמושבעים של הפנ"מ וממורמרים מכל מיני סיבות] שבטוחים ששאול העצבני וחסר הסבלנות הוא הוא ממשיכו של הרבי מקאצק ומתאים הבלעדי להנהגה.

      עד כאן אלו שיש להם ציבור תומכים משמעותי, ומכאן לאלו שיש להם אחוז זניח:
      ואני יודע על כאלו שמושבעים דווקא על איטשע דוד השחקן והלץ שרואים בו "העכערס" כפי שאוהבים החסידים לראות על כל מי שאינו בסטנדרט השפוי.

      ו"נחמיה", אקווה שיש שפויים שאמורים להאמין שהוא מתאים להנהיג, לא בגלל שהוא פרוש מהבלי עוה"ז, רק כי הוא יחסית שפוי ולב טוב יחסית, ויספק לחסידים קהילה שפויה ככל שניתן.

      גם ישראל מנחם אקווה שיש לו תומכים, הוא לב טוב ועדין.

      גם לדניאל יש כאלו שסבורים שהוא ממש יחיד בדור.

      מחק
    3. האדמו"ר מבעלז שליט"א, עם כל מעלותיו, אינו אפילו אלפית מהרבי הקודם מבעלז זצ"ל, אלא ההבדל ביניהם לאין ערוך ממש.

      לעומת זאת בין אהרן מרדכי לאביו בהחלט אפשר למדוד כמה הוא כנגד אביו שיחי'.

      מחק
    4. אל תיתפס ל"דוגמא", רק לרעיון. שהוא נכון לצערנו בכל מקום כמעט. בגור, בסאטמר, בעלז [צאנז], ויזניץ - מנדל עכ"פ, שומרי אמונים, ועוד.

      מחק
    5. אל תביא ראיה מבעלז, כי שם כבר כמעט אין חסידים שזוכרים את ר' אהרון הקדוש, כל עוד היו חסידים שהיו ברי דעת בזמנו של מוהר"א, הם אכן הסתייגו מהנוכחי, אך עברו כבר יותר מ55 שנים, אז מה אתה רוצה?

      וחוץ מזה - האדמו"ר הנוכחי אינו מצייר עצמו כאיזה צדיק נשגב, אלא כמנהיג של ציבור גדול - ואת זה הוא עושה מצוין, הוא דואג שיהיו בהנהגה רבנים גדולי תורה ואינו רודף אותם, מאפשר פתיחות לייעוץ מקצועי, חינוך ופדגוגיה (כמו אהרון פרידמן), הדרכת חתנים ועוד ועוד, יחד עם המוסדות ואלפי התלמידים - אני מתפלל הרבה בבעלז, ולא שמעתי שהם עוסקים ב'מופתים' שכנראה אין הרבה, אלא בכל ההנהגה.

      מחק
  9. חחחח
    הגערערס עובדים שעות נוספות כדי להכחיש את הידיעה, כנראה שיש בזה משהו וזה מפריע להם.

    השבמחק
  10. אבדת את המומנט חיים..............אם שטויות כאלו יכולות להתפרסם בבלוג שלך .זה משליך מיד על כל השאר .ותודה רבה על השירות הנפלא שעשית לגור כשפרסמת את הפוסט הזה

    השבמחק
  11. לשמור את הפוסט מהר, לפני שחיים ש. יבין שכתבה הנ"ל מערערת את כל האמינות של 10 המגיבים הקבועים באתר, ויסיר את הפוסט.
    פשוט לרחם על אלו המאמינים לכל מה שנכתב פה לאחרונה, ובפרט לאובססיביות לכל הקשור לגור.
    לפי מר שאולזון, האדמו"ר כבר מזמן היה אמור לשהות בטיפולים בחו"ל, 70% מהחסידים - עוברים לשאול, 50% גיטין בגור, 50% הנותרים - פרודים באישור המדריך, בני האדמו"ר - לא מדברים זה עם זה, חצי מבעלי הדירות להשקעה בערד - פותחים במרד, לא זוכר איזה עוד שטויות היה פה.
    אבל מה לעשות, האדמו"ר בריא לפחות כבעבר, אחוז המהרהרים אחר רבם בגור הינו מהקטנים בחסידויות, אחוז הגיטין בגור - כנ"ל, אחוז האברכים בני עליה, ת"ח ומבקשי ה' בגור - גבוה לאין ערוך מבכלל היהדות החרדית, בני האדמו"ר - הלוואי על כל החסידויות כזה הרמוניה וכבוד, בעלי הדירות להשקעה בערד מוכרים את דירתם לחבריהם בזה אחר זה.
    כעת יבואו עשרת המגיבים הקבועים ויגידו שאני חי בסרט. צודקים. אין לי דרך להוכיח. אבל מה לעשות שהמציאות גוברת כל דמיון, הכלבים נובחים והשיירה עוברת. תקראו את הפוסטים והתגובות ב-4 החודשים האחרונים. 98% מגור (הגזמתי עם ה-2%) לא יודעים מזה כלל.
    בהצלחה לכולכם. פשוט עושה לי את היום לשוטט כאן.

    על החתום:
    אחד מה-2%

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מציע לך שתרשום את דבריך על מצב בריאות האדמו"ר ותמצא דרך להתנצל עוד שנה כשידעו כולם.
      ממני מעריץ וחסיד של הרבי, אך סבור שאי אפשר לטמון ראש בחול.

      מחק
    2. ידעתי שזו תהיה התגובה. אתה רוצה שנה אשראי וע"ז לבנות כל מה שבא לך, בזמן שהמציאות בחיי היום יום של האדמו"ר מוכיח אחרת לחלוטין!
      ומי שיודע עד כמה האדמו"ר זהיר (בלשון המעטה) בעניני בריאות, יכול להבין עד כמה המצב ב"ה תקין לגמרי.
      אבל אין בעיה. אפשר עוד שנה ושנתיים וגם שבע שנים לתת לכם לנסות לזרות חול בעיני גולשי האינטרנט. ממילא זה משפיע רק הפוך.
      בהצלחה!

      מחק
    3. ידידי, תברר מעט אצל יודעי דבר בקהילה. ה"פעצערס" שם [- אף אלו שחסידים גדולים], יודעים המצב. חבל שתהיה בהלם אח"כ.

      שים לב, מדוע מאז הניתוח לא תשמע על שום אישור למעשי קנאות או תקיפות של גור לא כלפי פנים ולא כלפי חוץ ? כי יש הוראה לחדול, בגלל המצב.
      תאמין לי אני חסיד של הרבי לא פחות ממך, ושונא את בני הפנ"מ לא פחות ממך.

      מחק
  12. אברהם מ., יעקב מאיר, נחמיה, שאול, ישראל מנחם, איטשע דוד, ש.צבי, דניאל ח., דוד, בערל ליפל, נחמיה מאנדל, ראנד, שארר.19 באוקטובר 2012 בשעה 5:50

    גורים, אתם צווחים בכאב וניכר שכשכואב מנסים לעשות צחוק ולדחוק הדבר.

    אולי תסבירו לי מה כ"כ הזוי ???

    בינינו, המצב ... קשה ולא פשוט "בכלל", ובני הרבי יודעים זאת, ולכל אחד מהם יש שאיפות בחיים, וזה טבעי, איש מהם לא מוכן להתנדנד בהכנעה ולעשות "איבער שמיעס" אצל אחיו, עם אימם שג"כ מודעת למצב אין ספק שהם מדברים בנושא. נהיה כאן מצב שעכ"פ ענייני הכספים ונכסים נמסרו בחתימה לידי נחמיה, והבנים חוששים שזה ישליך על מעמדו בעתיד.

    אז מה כ"כ "הזוי" שיתכן שגם איכשהו ניסו להשפיע בכל דרך שלא תהיה על הצוואה ??? אתה היית עושה אותו דבר אם זה היה אביך, זה מבחינתם קרב על כל חייהם וחיי צאצאיהם !!! ובשביל זה אנשים עושים "הכל" אף שלא נעים, אז מה כ"כ משונה כאן ???

    ואל תענו לי שהמצב מצוין והרבי בריא, כי אז אבקשכם לענות לי רק - לו יצוייר שיתברר בעתיד שהמצב אכן לא היה פשוט עתה, אז יהיה נכון לומר שהנכתב בפוסט כאן הוא לא הזוי ???
    [אינני נכנס לפרטים שנכתבו בפוסט כאן, כי הם נראים מעט תמוהים, רק באופן כללי, כידוע שבפוסטים על ענייני חסידויות שנכתבים ע"י אנשים מבחוץ, אי אפשר לדייק ממש, רק הם בבחינת "מראה מקום" לדעת מהה לברר בדיוק [להסבר לגורים: מראה מקום זה משוג ששייך בלימוד ה"עיון" רח"ל].

    השבמחק
    תשובות
    1. fdjdjjjjjjjjgfhfl;bjdslknkldsfndslnbmkvnhkwrnjhgsrknhbncknblkxjnbklvxnj mlk;vnb lkxnbmdpofb
      fs,bldfmbnl;dmnbdmg;lndfgpnmgdl;nm;'fgd95dfg35nhdg
      f';bkfds;.ghmslfmgdl;khmndg;lmnd;lnmdg
      dlmnldgmnl;gdmn;lg
      hndflh.dgml;n/gdmn
      d,mmnldkgmndn,dl;mn

      מחק
    2. אני לא יודע הרבה אבל אני אוהב את החיים הזה שמוציא את האמת של גור שכנראה כל מי שיושב פה מכיר אותה(הטינופת)
      סבור אני כי הקב"ה אוהב ומוקיר את מעשיך כמו שכתוב"קרוב ד' לכל...לכל אשר יקראוהו ב א מ ת"
      אשריך

      מחק
  13. אני שמח שסוף סוף מישהו מראה לגורים את הצפון

    הוא מכה אותם באבות אבותם

    להשיב להם כגמולם

    בין אם הידיעה נכונה ובין אם היא לא נכונה כל הכבוד לשאולזון

    הוא עשה לי את השבת !


    השבמחק
  14. חיים, מה קרה לך עד עכשיו עוד איך שהוא כתבת דברים המתקבלים על הדעת אבל עכשיו הגזמת מישהו הפיל אותך כמו שצריך, נכון שלפני הניתוח אד"ש עשה את בנו נחמיה מורשה חתימה על הכול (ועל זה יצא הקצף של הבנים האחרים), אבל מפה ועד לדבר על יורשי ההנהגה המרחק גדול מאוד. ברור שכשאד"ש יעשה את הצעד הזה אני ואתה ושאר הציבור (וזה כולל את ילדיו) לא ידעו כלום, הכל בדיסקרטיות אין הדלפות ואין גרם מידע (כמו עוד הרבה דברים שלא יודעים), ואולי באמת כמו שכתבו קודמיי זה מערער את האמינות של הרבה ממה שכתבת עד היום בנושאים אחרים (שכמו פה גם שם לוקחים סיפור קטן שבבסיסו הוא אמת [שעשה את נ, מורשה חתימה]ובונים עליו את כל בו שלום), לא נעים, נפלת, פעם הבאה תברר קצת יותר

    השבמחק
    תשובות
    1. אפ אחד לא נפל בפח

      הדברים מתקבלים על הדעת תברר אצל יודעי חן בשטיבלאך ואז תחזור

      אולי חיים חצוף מידי שהולך למפרסם בשער בת רבים דברים שהצנעה יפה להם אבל אין ספק שהדברים נכונים

      מופלא הדבר שחסידי גור שנקראים חריפי מוח וחדי לשון לא מוצאים כאן את הידיים ואת הרגליים ונכשלים בלשונם כל הזמן לפחות אל תשיבו למחרפיכם

      האמת כואבת אבל היא היא

      מחק
    2. כנראה מאז ביטול ה"עיון" הם כבר "רפי מוח"...

      מחק
  15. לייזר נוימן, אברהם פינחס דייטש, ישראל אלתר גרובייס, לייבי שווירץ, ישראל שטול, חיים בנימין וירניק, אברהם מרדכי בורנשטיין19 באוקטובר 2012 בשעה 6:11

    זה שאתה לא יודע, לא אומר שלא היה. אין דיסקרטיות מלאה בדבר שיודעים 9 ילדי הרבי בתוספת בני הזוג.

    השבמחק
    תשובות
    1. ישראל לוין חזקי הלפרין מאיר מלניק אברהם מרדכי יעקב מאירס , פעם הבא תנו לחיים שאולזון חומר שנראה יותר אמין, אתם עושים מעצמכם צחוק

      מחק
  16. בסדר, נשתדל. אך אין צורך, אתם מייצרים זאת בעצמכם במעשיכם
    עה"ח טרוריסטי גור:
    אברהם גוטסמן, לוזר ויגדרוביץ, משה וצבי קופרברג, שלמה זלמן ולייבל [ב"ר אברהם] פרידמן, ישראל דנדרוביץ, יצחק מאיר קונופניצקי, שלמה וישראל שווירץ, לייזר נוימן, ישראל שטול, ישראל אקרמן, יוסל ורדיגר, אברהם מרדכי גימויזעכץ בורנשטיין, יונתן בורנשטיין, מאיר גלוזמן, רפאל רכניצר, ש.צבי ודוד אלתר, ירחמיאל פשדנובק, מאיר'קה לב (ב"ר ישעיה), א.מ.אירנשטיין (ב"ר חנוך), צביקי טאוב, ישראל אמזל, שמעון רוטשטיין, ישראל בורנשטיין (ב"ר יונתן), ישראל דנדרוביץ, אברהם משה קליינלרר, והבחור האלים הרשל ר. מישפ"א.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי זה הבחור האלים הרשל ר. מישפ"א?
      ולמה דנדרוביץ זכה לאיזכור כפול?
      אולי הכוונה היתה ל: משה חיים דנדרוביץ.

      מחק
    2. אינני רוצה להרוס שידוכים אף שההוא תלש לקרוב משפחתי את פאותיו על חשד קל שבקלים, וגירש בביזיון איש שישב עם בנו בישיבת גור, ושפך דמו של בחור אורח - ג"כ קרוב משפחתי - בשמחת דניאל אלתר לפני כחודשיים, ועוד הרבה.

      ובענין דנדרוביץ: נכפל בטעות נדמה לי שעל האבא אין ממש עדויות של "יוזמה" של טרור, הוא יעשה מה שיורוהו, הוא כפי ששמעתי יש לו "מצווה" אחת - להיות חשוב. אך אולי אני טועה וכבר כן נסחף לטרור ? אינני מכירו ומעולם לא הכרתיו כך שאיני יודע, רק על בנו אני שומע מאחי שסובלים ממנו בערד.

      מחק
    3. הרשל ר. מישפ"א זה הרשל רוטנברג מישיבת שפת אמת שלמעשה הוא גר בלונדון ולומד בארץ וכן הרשל זה הגיע לישיבת שערי תורה (שמלפנים זה ישיבה של ר' שאול אלתר שמנוהל ע"י אחד מחסידיו חצקל מאירזון) בעת קבלת פנים של בנו של ר' שאול אלתר (שנישא לבתו של חצקל מאירזון) ושאלו אותו מפני מה הגיע וענה שרוצה לראות מי מגיע לכאן ואח"כ יעבור טיפול יסודי ע"ז שהעיז להגיע לשמחת שאול אלתר

      מחק
    4. הבחור הרשל ר. מישפ"א הוא הטרוריסט הרשל רוטנברג מישיבת שפת אמת גור ואני ראיתי את תלישת הפאות לבחור יוסל שכטר בישיבתי ישיבת שערי תורה המנוהלת ע"י חצקל מאירזון מאנשיו של ר' שאול אלתר ומחותן עימו ובנשיאות ר' שאול אלתר שגם הרשל רוטנברג הזה הגיע לשמחת הקבלת פנים של בנו של ר' שאול אתר שנערך בישיבת שערי תורה בישיבה שבה למד ושנשאל מדוע הגעת הנה ענה למישהו בשקט שהוא צריך לדעת מי מגיע לשמחה של ר' שאול ולאחמ"כ ידאג שיטופל

      מחק
  17. מעניין אותי לדעת על צביקי טאוב האם הוא עוד מתעסק בענינים אלו או שהוא היפסיק כבר?

    השבמחק
    תשובות
    1. צביקי טאוב היה מהגברים הראשונים שהלך עם האמת וכשהתנכלו למישהו שלא בצדק הוא עלה לבני האד"ש להעמיד אותם על טעותם וכל זאת מתוך כבוד כלפיהם

      מחק
    2. איזה אמת ? אין צדק לרדוף גם את מי שאינו חסיד. בפרט ש90 אחוז מ"הנהגת" הרודפים היו מממררי חייו ולועגיו ומשמיציו ומתנגדיו של הפני מנחם עד יומו האחרון.

      צביקי היה מבכירי ה"סמינר" והיה על ידיו דם רב.

      מחק
  18. הזוג המחובר נחמן וינתן19 באוקטובר 2012 בשעה 7:09

    לידיעת כולם.
    כל זמן שנחמיה לוקח בשבילנו ושומר עלינו ובעיקר מפחד מאיתנו יש לו סיכוי שנביא לו את העוילם (גוילם). והיה ברגע שהוא יסטה מילימטר ממה שנגיד לו אז אנחנו נזיז אותו הצידה מיידית ונבחר באחד מאחיו במקומו. כל מעמדו כעת זה רק כי אנחנו עומדים מאחוריו וכי הוא ממושמע לנו והוא מודע לזה ומפחד מאיתנו ולכן מתנהג כמו ילד טוב ירושלים ולכן אנחנו נותנים לא את הגיבוי שלנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק כמו בסיפור של שטלברג שבהתחלה כשהוא ראה את האמת הוא לקח לטובת שטלברג וכשהזוג התחיל לאיים עליו והודיעו לו שילחמו בו והוא יפסיד הכל הוא זז הצידה ולא מפריע להם לבזות ולהשפיל ולהילחם במשפ' שטלברג שנחמיה לא הפסיק להנות מהם וכשהיה צרות מסויימות בבית האד"ש י.מ. שטלברג הציל אותם לא פעם ולא פעמיים וכן מכספו של ח.ש. שהוזיל לנחמיה בכל עת ומידיעה אישית שלי בחתונה הראשונה שנחמיה חיתן ובנימין צ'רנסקי לא הסכים לשלם שיעשו אספלט בחצר הסמינר (כי היו באמצע שיפוץ) אז בא חנוך ושילם עשרות אלפי שקלים מכיסו וזאת כדי לא לפגוע בשמחתו של ידידו (שבוגד בו והוא לא מבין את זה) ותמיד היה עושה את זה בשמחה ובשקט מוחלט. אני יודע עוד הרבה ממה שחנוך עשה בשקט למענו ויתכן שאפילו נחמיה עצמו לא מודע לזה אבל הפחד מהזוג המושחת עולה על הכל.

      מחק
    2. הבוגד הגדול בבית מורינו ר' נחמיה זה רק י.י. מרגלית שמקבל שוחד שמן מנחמן כל הזמן והוא המושחת שעומד בצד ימין של מורינו ר' נחמיה ושומר שם על השחיתות שלא תגמר כי הוא ממש חלק ממנה ואחד הנהנים הגדולים. י.י. לא מבין שלטובתו צריך לנקות אורוות ואז הוא יהיה ענק שבענקים.
      רבש"ע פתח עיניו של ר' נחמיה הצדיק שיבין שי.י. דואג רק לעצמו ולא דואג בכלל לטובת החצר ולטובת בית האד"ש. אנא רבש"ע הגיע הזמן שר' נחמיה לא יפחד מאף אחד וינצל את טוב ליבו ויוכיח לכולם שהוא לא ממש מפחד אלא עושה את התיקונים הדרושים בחצר קודשינו.

      מחק
    3. אני רואה שאנשי 2 הטרוריסטים שגרמו לשפך דם נורא - ש.צבי ו-דוד, חוששים שהטרף - עדת חסידי גור יישמט מידיהם, וע"כ הם פותחים במיתקפה נגד נחמיה ואנשיו.

      שימעו נא היטב:
      א. אנשי נחמיה מעולם לא רצחו ושפכו דמים, הם אנשים סבירים ומעלה ברובם - מרגלית, ונחמן, וכו'.

      ב. ואם יש כמה מאנשי נחמיה שלא, אז לפחות נחמיה עצמו הוא טוב לב ומציאותי יחסית,
      ולהבדיל מש.צבי [בעיקר, וגם] דויד ההוזים ומשוכנעים שהם מסתובבים למעלה. נקווה שאחריכם יילכו רק אותו סוג האנשים שהלכו אחרי ההוזה הטרוריסט "ר' מנדלי הגר" בויזניץ, ותשאירו את רוב העם ל"אח" או "בן דוד שני" שפוי יותר.

      הסיכון ממכם הרבה יותר מפחיד מאשר כל אנשי נחמיה יחדיו. היה לנו מספיק מאנשיכם - ישראל רוזנבוים, ישראל שטול, כל נערי פתחיה [שעכשיו לאחר שעשה תשובה אתם מנסים "בהוראה" "לקנות" ולקלקל אותו חזרה לאחר ששפכתם את דמו בכפיות טובה נוראה, והכל כדי שלא להפסיד ביום פקודה את בנין הסמינר ששוה מיליונים וממוקם במקום אסטרטגי], ישראל אקרמן, אברהם גוטסמן, וחתנו הצעיר של הרבי מגור, וכל יתר הטרוריסטים של גור. איש מהם לא מאנשי נחמיה או ישראל מנחם או אברהם מרדכי.

      מחק
  19. כמה שטויות בכתבה אחת

    השבמחק
  20. זה לא כ"כ משנה, כי 99 אחוז מהם הם טרוריסטים "בעצם" עקב החינוך הקלוקל, וזה שהם לעתים מפסיקים זה רק מטעמי כדאיות. והיו כבר כמה מהם שברגע שהיו שוב על הסוס והשתלם להם שוב, חזרו פחות או יותר לסורם.

    קח למשל את ישראל שטול [- האלים והאכזר שבטרוריסטי גור שאישית ישבתי פעם עימו במשרד בימ"ד גור החדש בירושלים שם היה להם "מטה" וראיתי איך נהנה לאיים ולהפחיד טלפונית איזה כתב שלא ציית מה שכתב בעיתון על גור. הוא ממש היה נראה כ"נמר" המתעלל בקרבנותיו. אלולי הוא לא אשם, רק הקדקוד שנתן להם גיבוי בלתי מוגבל],
    היתה תקופה שפרש מעיסוקי הטרור והסביר שזה לא הדרך וכו', הסיבה היתה כי נפגע מאוד שלא קיבל משהו. אך לאחר ששוב הסתדר עימם, חזר לתוקפו.
    כך המון טרוריסטים שברגע שהועפו הם או פטרוניהם, או שלא קיבלו מה שרצו [יש לי על הלשון המון שמות כאלו] פתאום נהפכו להומאניים. כמעט אין מי שעשה תשובה בגלל שֵכל.

    אמת, יש בודדים מהם שלאחר שקיבלו המכה שלהם, לפחות ניתן להעיד עליהם "שלא ישובו לאותו החטא לעולם" ושבו בתשובה שלימה, אני מכיר 2 כאלו. אך הם מיעוט זניח מאוד ובודדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גורם בחברת מזון גדולה אמר ל-ynet כי "ההמלצות לא יורידו את מחירי המזון לצרכנים, וגם הורדת מחיר המטרה של החלב לא תוריד את המחיר לצרכנים. אנשים שלא מבינים בשוק המזון כתבו את הדו"ח הזה".

      בחברת שיווק גדולה אמרו ל-ynet: "סגירת רפתות קטנות זה אסון לתחרות. חיזוק הגדולים, ששותפים עם תנובה, על חשבון הקטנים. מה שנהרס אי אפשר יהיה לבנות מחדש".

      בחברות מזון גדולות אחרות לא התרגשו מהמסקנות. "הן לא פוגעות בנו", אמרו גורמים בשוק. "ומה שלכאורה פוגע לא יהיה פשוט ליישם. טוב שמנסים לעשות קצת סדר בשוק הקמעונאי ולפקח על פתיחה פרועה של סניפי רשתות המזון, אבל התחושה היא שההמלצות האלה לא ישנו דבר בשוק המזון. הן אושרו עבור הבחירות בלבד".

      גם נשיא התאחדות התעשיינים, צביקה אורן, התנגד לאישור ההמלצות: "הממשלה החליטה לייקר את מחירי המזון דרך העלאת המע"מ ועכשיו מנסה להפחיתם באמצעות התערבות יוצאת דופן ביחסים המסחריים".

      אורן תקף את החלטת הממשלה לאמץ את המלצות ועדת קדמי ודרש לדחות את יישום ההחלטות עד לכינונה של הממשלה הבאה, שתדון בהן מחדש. "אישור המלצות ועדת קדמי היום על ידי ממשלת המעבר הנה טעות. לא ברור לי כיצד הממשלה החליטה על ייקור המע"מ, שייקר באופן מיידי את מחירי המזון ומנגד מנסה להשפיע על המחירים באמצעות התערבות יוצאת דופן ביחסים המסחריים. אם הממשלה רוצה להשפיע על מחירי המזון, מן הראוי שתעצור את העלאת הארנונה, מחירי המים, החשמל ומס המעסיקים, אשר צפויים להתגלגל בסופו של דבר למחירי המוצרים".

      עוד הוסיף אורן כי: "אני מאמין במטרה שלמענה הוקמה ועדת קדמי, שהנה להוריד את מחירי המזון בישראל ולאתר כשלי שוק, למען רווחת הצרכנים. אולם, אימוץ ההמלצות הנוכחיות יוביל למטרה ההפוכה".

      איל עופר ובני גרוברמן, מייסדי תנועת "ישראל יקרה לנו", מסרו כי: "כל אזרח ישראלי הנכנס לרשת שווק רואה במו עיניו מהו 'דואופול' - כמעט בכל קטגוריה יש רק שני ספקים עיקרים. הקצאת שטחי מדף ברשתות השווק ליצרנים קטנים - היא היא ה'כחלוניזציה' הנדרשת בשוק המזון. בדיוק כמו הקצאת תדרים לחברות הסלולר החדשות - כך יש להקצות שטחי מדף ליצרנים קטנים. ללא הבטחת שטח המדף ליצרנים קטנים - לא יוכל הצרכן לבחור וישאר שבוי של היצרנים הגדולים.

      "כפי שראינו כולנו בשבועיים האחרונים, בעוד יצרני ויבואני המזון הגדולים במדינה ממשיכים את ניצול כוחם המונופולסטי להכרזה סדרתית של העלאות מחירים בלתי מוצדקות הניחתות על אזרחי ישראל, ובעוד משרד התמ"ת והממונה על ההגבלים העסקים עומדים מנגד ואינם מתערבים - מביא מנכ"ל משרד ראש הממשלה הצעת החלטה מדוללת מכל תוכן משמעותי".

      מחק
  21. אוקיי הצלחתם לשיטתכם להפיל את שאולזון במידע לא נכון, אבל מעניין מה כ״כ כאב לכם בתקופה האחרונה שעבדתם קשה להפיל אותו??
    ויעידו שאגות השמחה שלכם על זה שהצלחתם להפיל אותו
    כנראה שהכאיב לכם מאד מאד בתקופה האחרונה

    השבמחק
  22. חבל עד היום האמנתי למה שהבאת עכשיו כנראה הכל היה שקר

    השבמחק
  23. תשמע אני מכבד את הגישה שלך לספר הכל מה נעשה בציבור החרדי
    אבל עכשיו אני חושב שעברת כל טעם טוב לא בגלל שאני חסיד גור ואני גאה בזה אלא בגלל שפשוט כתבת המון מלל ובלי שום אמת בתוכן כבר אין לך מה לכתוב על אד"ש התחלת לספר סיפורים על הרבנית מגור כאילו ישבת בית על תקן הבורר אתה יודע מה הרבי אמר מה הרבנית אמרה.
    זה כבר מוגזם

    השבמחק
  24. יישר כח לר"ח על העזות דקדושה, אגב יש לי לספר לך על מה ששמעתי מידיד ותיק הרב יואב ברין שהוא מקורב לחצר גור ולחצר לעלוב, ששני גסים שיש להם עסק משותף הגיעו לרבי משה מרדכי מלעלוב לבקש את ברכתו, האחד חבוש לראשו ספודיק והאחד עם כיפה סרוגה, ומיד לאחר צאתם אמר הרבי לגבאי שזה שהולך עם הכיפה נראה בעניו ישר והגון יותר, ללמדך שאין להסתכל על הקנקן אלא על מה שיש בתוכו.

    השבמחק
    תשובות
    1. נא לא להזכיר את שמו של האי סבא קדישא אדמו"ר מלעלוב זי"ע באותו אתר שמזכירים קבוצה שפלה שמסריחה מהראש ועד הקטן שבהם, כידוע שהוא היה לב רחום וקדוש עליון, בדיוק ההפך מתנועת גור שהם מפורסמים בשנאת ישראל מופלגת.

      מחק
  25. כן, גם אני שמעתי זאת מאברהם ברין ומחתנו מאיר פריי ששמע כך מיואב.

    השבמחק
    תשובות
    1. יואב ברין הוא מחבורת המושחתים והסיפור עם הגיס המיזרחיסט זה גיס שלו. לא מובן למה הוא מספר כזה דבר. אולי הוא סיפר כדי להראות שגיסו ישר ולא סיפר שהיה איתו אישית וכי הוא זה שלא ישר. בציבור הגוראי כולם מכירים אותו בתור אדם קמצן מדרגה ראשונה ומחובר ביותר למושחתים ויונתן בראשם.
      וזה שאברהם ברין וחתנו מאיר פריי סיפרו את זה, זה עוד היה בזמן שהם רבו ולא חיו בשלום וכל זאת בגלל שיואב גנב כספים מהקופה המשותפת וברח לארץ והשאיר את אברהם עם הצרות שם

      מחק
    2. מי שגנב זה לא יואב, אלא אברהם. מה שהיה ששניהם הסתבכו עם הרשיות בארה"ב, ויואב בא לארץ ישראל וניגש בטבעיות למי שהיה ה"סגן רבי" שלהם [משפחת ברין היו מזוהים רק עם הצד של הרבי הנוכחי עד אז] מאז ומקדם - הרבי הנוכחי, ובטוח היה שבעת מצוקתו הוא יקרבם, אך הוא לא לקח בחשבון את הפחד של הרבי הנוכחי מכל מי שיש עליו עננה חוקית שיסבכו, וע"כ הרבי פשוט לא התייחס אליו כלל, וכאילו לא מכירו כלל.

      מאידך הפני מנחם שהיה בטבעו אמיץ, ומיד כינס את צאצאיו ואמר להם שמשפחת ברין תמכה באיחוד ובגור כל השנים, אז מחוייבים לעמוד להם בעת צרתם, והוא מבקש שכל אחד מילדיו יאמר לו האיך הוא חושב לעשות למען יואב. ומאז נהיה יואב מקורבו של הפנ"מ ובניו. בזמן ההסתבכות היה היה מזוהה חריף של הצד השני.

      הפני מנחם גם יעץ ליואב מה לעשות מבחינת גורמי החוק בארה"ב ואכן הוא יצא בזול, משא"כ אחיו אברהם ברין שנשאר [כנראה בזכות חתנו] אדוק בצד השני, לא שמע לעצת הפנ"מ והסתבך שם. זו בעייתו וזכותו.

      אגב: מקרה דומה היה כשאחד מבכירי הבכירים בגור דהיום [זה שנתפס שנים לאחמ"כ במשהו בשכונת בו"ג, והובטח להרב שטיינמן שיעוף מתפקידיו] יחד עם עוד אברך גורי מירושלים הסתבך עם גורמי החוק בביזנס בסמים או משהו כזה, היה זה כבר בשלהי שנות הפני מנחם, אז השני שהיה חסיד מהשורה של הפנ"מ, הפנ"מ הדריכו שיחזור ולא יחשוש, ואכן עשה כך והענין הסתדר, אך הראשון ששאל את "רבו" האדמו"ר הנוכחי בזמן הפנ"מ ["אז" היה מותר בגור לא להיות חסיד של הרבי המכהן, רק לנבל עליו את הפה ולרודפו. אותו אחד רודף כיום בחמת זעם את כל מי שלא הולך ב"תלם"], והוא לא הרשה לו לחזור, עד לאחר שההוא ראה שאי"ז תכלית ונמאסה עליו הישיבה בחו"ל, החליט לחזור ביעוץ הפנ"מ. מני אז ההוא חדל לנבל את פיו בסעודות "מלוה מלכא" שהיו נערכות כל מוצ"ש בהשתתפות צבי מיירנץ [שדווקא התנהג כחסיד של הפנ"מ, אך אז לא מצא לנכון למחות ולרדוף את מי שמדבר נגד רבי] שם היו מחרפים את הפנ"מ כאחד הריקים.
      אך שיפור זה אחז זמן קצר מאוד, כי ממש מיד אח"כ נפטר הפני מנחם [והחלו הרדיפות].

      מחק
    3. לפי דבריך על כפיות הטובה של גור ליואב ברין בעת צרתו, א"כ כלל לא פלא, וממש מתבקש שיתקמצן בכל הנוגע לגור. הוא יתרום למקום בו לא יהיו כפויי טובה - למשל לקהילת ר' שמעון מלעלוב שקירבו ודאג לו כלכל איש ישראל באופן מדהים [[ר' שמעון - עוד אחד מאלו שגור נלחם בו כאריה וממש עשו עימו ברוגז על מאומה].

      מחק
    4. צבי מיירנץ לא הפסיק להיות חסיד של הנוכחי גם בשנות הפני מנחם, לטענתו אז, כפי ששמעתי באוזניי "מי שהיה חסיד של הלב שמחה לא יכול לשכוח את בנו".
      כמובן שאם הוא שוכח היום את בני הפני מנחם כל אחד יכול להבין לבד את המשמעות...

      מחק
    5. צבי מיירנץ לא אשם, כי חונך אצל אביו שניבל את פיו תמיד באוזני חבריו נגד הבית ישראל מגור [אז היה זה "מותר" ולא היה צורך לחשוש...], ועל הפני מנחם, לדידו שניהם לא קיימים, מה שלא מנע ממנו לעודד את הטרור נגד כל מי שלא "דבוק" לגמרי בהרבי הנוכחי.

      מחק
    6. אנו רק צריכים ללמוד מדברי צבי מיירנץ הנ"ל - לעניינינו, שמי שהכיר את הפני מנחם לא אמור לשכוח מבניו [וצריך לעשות טרור למענם ??? זה לא כי מה נעשה שהפנ"מ חינך אחרת ...].

      אגב: אביו של צבי - מוטל מיירנץ, אכן "זכה" לכמות נדיבה של נכדים טרוריסטים.

      מחק
    7. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
  26. אם יש דברים בגו הפוסט הזה אם לאו, לא אדע

    מה שכן ידוע שאף אחד מבניו של הרבי לא מעז אפילו להתעטש בנוכחתו, בוודאי שלא יעז לבקר את צוואתו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה צודק, אך טועה:
      א. הם מפחדים ממנו מפני תקיפותו, אך ברגע שזה נוגע לעצם קיומם שלהם ודורותיהם, אז נעלמים כל המחסומים אצל כל אדם.
      זה גם הסיבה שלפי שמועות מסויימות, נחמיה מאנדל מחריף עתה את מאבקו לקבל את כספו, באופן שלא העז מעולם.

      ב. בעיקר הטיעונים וכו' הם לא מנהלים עם הרבי עצמו רק עם הרבנית שהיא כידוע אשה רכה ונוחה [לא כאחותה]. והיא זו שלוחצת על הרבי [לא שאני יודע שהסיפור על צוואת האדמורו"ת נכון, רק מה שאני יודע שהאחים התמרדו נגד צוואה כספית על כל הנכסים (ומוסדות) - ייפוי כח שנתן הרבי לנחמיה שהוא "ינהל" הכל, וכן על כך שרק הוא מעודכן וכו' בענייני הבריאות של הרבי והם ממודרים.
      ובכך האחים הצליחו בגדול בשבוע שעבר או לפני שבועיים, שאכן שינה והעביר הכל לרבנית

      ג. קח בחשבון שאדם במצב בריאותי בעייתי, דוב אינו תקיף כתמיד, דבר ידוע לכל מי שהיה לו הורה תקיף שמצבו הבריאותי או ... הפך ללא טוב.

      ד.
      חלק מהילדים, כבר העזו בפניו כשהיה נוגע להם "בפנים" יותר מפעם אחת. ידוע שבתו של הרבי ראנד נכנסה בו ועוד איך לפני מספר שנים בצורה שעשתה ממש "אי נעימות" ולא חששה אף כשחדלה לקבל את ההקצבה החודשית, ולבסוף אכן ניצחה.
      הבן אברהם מרדכי יותר מפעם אחת העז. ואף דוד הצעיר, היו כמה מקרים שהעז, למשל לפני כמה שנים ש"לקח" אצל אביו למען אברהם מרדכי.

      מחק
  27. חיים אתה ענק! תמשיך ביתר שאת!

    השבמחק
  28. כמי שסבל היטיב מנחת זרועם של חסידי גור, קשה לי להתאפק מלשמוח למקרא כל החומר דלעיל, והשי"ת יעזור לכ"ק אדמור שליט"א מגור שיאריך ימים על ממלכתו,

    השבמחק
  29. ישראל גולדמן מערד
    כותב פה בבלוגים
    ידוע

    השבמחק
    תשובות
    1. טעית רק בשם המשפחה: ישראל ד-נ-ד-ר-ו-ב-י-ץ המשוחת האלים עם פה טינופת. וחבר מרעיו.

      מחק
  30. בוקר טוב אליהו20 באוקטובר 2012 בשעה 16:20

    זעזוע בגור!
    אתמול בלילה פרצו אלמונים לתוך ביתו של מורינו הגר''ש אלתר והרביצו מכות רצח במורינו הגר''ש וב''ב. מעגל סגור שהיה בחנות ליד זיהה את האנשים והם המפיונרים הידועים א.ב. ג.ד. וה.ו

    ועכשיו נסביר לכם: כנראה לעין כל חיים חתם על חוזה עם אלמוני בשבוע האחרון להשמיץ את גור ולעורר מריבות במשפחת האדמו''ר ולהביא כל יום לפחות שני סיפורים על גור לא משנה אם זה נראה בכלל הגיוני כמו שעשה עם הגר''ש אוערבאך ועם ארי' דרעי ומקבל על זה משכורת נאותה ובכדי לעזור ליהודי המצאתי לו כאן סיפור שיהיה לו כשיגמר המלאי ויהיה על זה כמה מגיבים גערערס (שיכתבו ''אני בדווקא לא חסיד גור אני רק....)ושיהיה מגיב שיכתוב ''כאיש שנמצא בתוך המערכת ואני פשוט לא יכול לזהות את עצמי ואני יודע בבירור שכך היה והטרוריסט א.ב.ג. סיפר לי וכו'''

    ועכשיו מילה להגערערס הנמצאים על הבלוג:
    א)אצליכם ידעו ש''פאלגן'' זה דבר ראשון ואם אתם עושים רצון הרבי אסור לכם להשתמש באינטרנט שלא לצורך פרנסה ולכן זה שאתם מגינים פה כביכול על הרבי אתם הולכים ממש נגד רצונו
    ב) עד לתקופה האחרונה חסידות גור היתה מאד סגורה אף אחד לא ידע מה קורה שם אפילו הגערערס בעצמם לא ידעו אבל לקקתם את האצבעות כשדברו על מח' סטמר בעלז או בין שני האדמורי''ם ונהנתם על חשבון אחרים ולא היה בעיה של לה''ר רכילות וכו' היום זה השתנה ומדברים גם עליכם אז תגידו לי פתאום חיים נהיה שגץ? ופתאום כואב?

    ולכלל הכותבים:
    הגמ' בשבת אומרת כל המקבל או המספר לה''ר ראוי להשליכו לכלבים
    אני מאחל לכל הכלבים הרעבים: בתיאבון! יש לכם כאן הרבה סחורה
    ואם יאמר אחד מכם שיש מי שמותר לספר עליו כדאי' בח''ח, אני רוצה לשאול כל החברים כאן האם יש מישהו שבדק כל השבע תנאים של הח''ח לפני שהתחיל לכתוב כאן? אם יש שירים יד

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה, גור אף פעם לא היו סגורים, הם היחידים שהיו פתוחים להרביץ מכות לכל קהלות החרדים בכל מקום שהוא, אבל הנושה של אבק לשון הרע כנראה אצלכם יותר חמור מאיסור רציחה.

      מחק
  31. תיזהר, לעולם אל תציע לגורים "להרים יד". הם מתלהבים ומחבבים זאת יותר מידאי...

    השבמחק
  32. הרב יוסף קורניק:
    לעניות דעתי עון לשון הרע צריך לדון כל מקרה לגופו כדאיתא בספר שמה״ל, ולמיטב ידיעתי, ידי נפשי הרב שאולזון שליט״א מתעסק בקדשים ומעולם לא עבר על חטא זה. ולכן אין מקום לטענה דלעיל כלל וכלל, ובאתי רק להעיר והאמת והשלום אהבו.

    השבמחק
    תשובות
    1. ידידי יעקב דוד רוזנבוים ואברהם מרדכי בורנשטיין:

      הוי איך שאתה צודק רק מעניין שבשנים תשנ"ב-תשנ"ו שאז "חבריכם" עבדו לרדת לחיי הפנ"מ

      מחק
    2. תיקון טעות:
      ידידי יעקב דוד רוזנבוים ואברהם מרדכי בורנשטיין:

      הוי איך שאתה צודק רק מעניין שבשנים תשנ"ב-תשנ"ו שאז "חבריכם" עבדו לרדת לחיי הפנ"מ' לא חשבתם על כל "ההלכות הללו", וגם בשנים מאז כשהשמצתם ובקשתם לשתול מכשירי הקלטה [למשל בחנות ספרים מסויימת, ובכולל טאלנא- מוכר לך "גימויזעכץ" ???

      מחק
  33. מי יהיה הגלוזמן של ר' נחמיה??? הלא הוא י.י. מרגלית המושחת והוא זה שיעזור לנחמן ויונתן שישחיתו את מורינו ר' נחמיה שהוא הכי טוב לב מבני האד"ש!!!
    גיוואלד!!! לעצור את רכבת המושחתים מיד!!!
    מורינו ר' נחמיה ידוע שמפחד מהזוג המושחת והם אלו שהפריעו לו לקבל כספים מתורמים לישבתו באשדוד כי הם טענו שמפריע להם לאיחוד והוא פחד מהם פחד מוות!!!
    הם משלמים כל חודש הרבה כסף למרגלית כדי שישמור על האינטרסים שלהם ושימשיך לדאוג שר' נחמיה יפחד מהם ואז יוטב לו ואילו אם לא ילך בטלם הם יורידו אותו.
    היחיד מבני האד"ש שהזוג המושחת מפחדים ממנו זה מורינו ר' שלמה צבי

    השבמחק
  34. זה יכול להיות שאתה צודק, כי מושחתים מפחדים רק ממושחת [-ש.צבי]. מין במינו.

    אך אל דאגה, אם יהיה רבי טוב לב כנחמיה, אף שיהיו מושחתים סביבו מאשר ש.צבי שהרבי עצמו יהיה מושחת והוזה, אף אם סביבו יהיו אנשים טובים ובפרט שזה כמובן לא כך. אין לנחמיה מושחתים סביבו, מרגלית בחור נחמד וטוב לב].

    השבמחק
  35. מעניין כמה מידע קרוב לאמת היה צריך למכור לשאולזון כדי להפיל אותו עם המידע הזה...

    השבמחק
  36. לאלו שנמצאים כאן על בלוג ורוצים באמת לרדת מזה ופשוט לא יכולים בגלל ההתמכרות והיצר הרע אשמח להציע לכם GUARDYOUREYES.COM
    יש את זה גם בעברית שנקרא ''שמור עיניך'' וגם באידיש
    ''מיועד לאלו שבאמת רוצים רק לא יכולים'' הצלחות גדולות!

    השבמחק
  37. יוסי קרויזר ושפיץ ושכטר20 באוקטובר 2012 בשעה 17:30

    רק אל תדאג לנו. מספיק "דאגתם לנו"... רשעים אכזרים.

    השבמחק
  38. תודה על העצות.

    ולמה אתה גולש ?

    השבמחק
    תשובות
    1. עוקץ ודוקר?

      מחק
    2. לא, רק מתריע מפני הדוקרים ברשע את גדולי ישראל ופשוטי ישראל בפנים ובחוץ מזה 16 שנה.

      מחק
  39. למגיב משה אושררי כתבת רשימה ארוכה של שמות שאתה קורא להם טרוריסטים חלקם מוכרים ואחרים לא כ"כ שם אחד מאוד מעניין אותי ירחמיאל פשדנובק, אני מכיר אותו די טוב הוא בן גילי ואני יודע שהוא היה חזק בעניינים עד לפני מספר שנים אבל לא שמעתי שהשתתף בפעולות טרור כנגד אי מי ממשפחת הפנ"מ או האנשים שלהם, נכון שהוא שם פס [ואין כוונתי שיזלזל בהם בפניהם] אבל את הפס הוא שם על כולם וזה כולל את כולם בני וחתני אד"ש - פנ"מ\איינקלעך כנ"ל\משמשים מכל הצדדים, אבל לא שמעתי שעשה משהו אישית לאי מי מהצד שלהם מעניין אותי ר' משה האם אתה סתם כך כותב שמות מכל הבא ליד או שיש לך עובדות, א"כ הייתי מעוניין לשמוע

    השבמחק
  40. אני יודע על אברך שהוא הציק לו בגלל ענייני חסידות.

    אגב: לדידי חמור בהרבה להציק לאיש פשוט, כי כשהוא נהיה מסומן, אז אוי לו למשך שנים, מאשר להציק לבני הפנ"מ וכדומה שסו"ס עדיין הם יחסית "על הסוס" ככלות הכל אף במצבם הגרוע ביותר עקב ייחוסם המשפחתי. ואכן איש מהם לא הועף או בושה ברבים.

    ואגב: ההוא השמיט / שכח את: יצחק משה גוטרמן, יעקב דוד רוזנבוים, ועוד רבים מאוד מ"תלמידיהם". ואדרבה, מצוה לפרסם שמות הרשעים הרודפים - כל אחד במקום מגוריו, אולי זה ימנע מחבריהם להצטרף לכך.

    השבמחק
  41. ויראתך מאלוקיך כי אני השם

    השבמחק
  42. חיים כמה נצטרך לשלם לך בכדי שתפסיק לכתוב על גור ?

    השבמחק
  43. למה אין תגובה של ר' חיים שאולזון על כל הטענות הנ''ל?

    השבמחק
  44. כן היה לא היה לא יודע, אבל אולי אחד מכל המגיבים כאן יכול לספר לנו מה החליט הרבי מי יהיה הרבי הבא?

    השבמחק
    תשובות
    1. מורינו ר' נחמיה

      מחק
    2. מרטין לותר קינג21 באוקטובר 2012 בשעה 17:39

      תגיד לי, אנו בהמות שאמורים להחליט עבורנו מי יהיה השולט הבא בנו ???

      אין לנו זכות החלטה עצמאית בנושא ???

      אנו "זכויות קנין" / "רכוש" משפחת המלוכה ?

      מחק
    3. לכן האדמורות עוברת לבן כך יקנה בעבדים אגב הקרקעות.

      מחק
    4. תיזהר, אתה כבר נכנס כאן ל"עיון" רח"ל.

      מחק
  45. אתם משחקים באש! כולכם.
    הזהרו בגחלתן של צדיקים.
    אני מוחה אני מוחה אני מוחה

    השבמחק
    תשובות
    1. אל דאגה, אף אחד לא משחק באש, מפני שאינכם יודעים במי לנקום.

      מחק
  46. חיים, כחסיד גור עשית לי את השבוע.
    אני לא אפסיק לצחוק על הפאדיחה שלך כל השבוע.
    בהצלחה בפוסטים הבאים.

    השבמחק
  47. אני עוד לא רואה שר' נחמיה יהיה ההצלה.
    עד שהיה לו את הטרגדיה אם השלשיה הוא היה ראש הטרוריסטים

    ממילא הסיכוי היחיד שגור יחזיר לימי תפארתו יהיה רק אם ההנהגה יעבור לידי בני הפנ"מ

    השבמחק
    תשובות
    1. תראה, עפ"י מוסר כל תשובה "באמת" - מועילה [כך לימדונו הבית ישראל והל"ש והפנ"מ, שלא כהנהגה הנוכחית, שאין מחילה ולא עוזרים דמעות ...], אף אם באה רק לאחר צרה. אף שאי"ז לכתחילה.

      סוף סוף מזה שכבר מתנהג בטוב מזה כמה שנים בעקביות, רואים שיחסית הוא "חיובי", הרי שהוא עדיף, ותמיד היה יחסית בהרבה יותר טוב לב מ-2 אחיו הצעירים. הוא גם ל הוזה ומדומיין כמותם - דמיונות הגורמים לשלטון וטרור למי שלא מתכופף.

      לכל איש ממשפחת אלתר שהתרגלו שנים לשליטה, יש חסרונות, כל אחד וחסרונותיו. עדיף את טובי הלב שבהם, שיסבלו הציבור מה שפחות.

      מחק
  48. מעניין אותי לדעת אם אני עוד עוסק בעניני טרור

    השבמחק
    תשובות
    1. זה רק הקב"ה יודע, כי ישנם כאלו [מידיעה] שבשלב מסויים קבלו שֵכֶל שזה יכול להפריע להם בחיים [הגשמיים כמובן...]עקב מקום מגוריהם או משפחתם או הביזנס שלהם, ועושים הלאה את מעשיהם - רק בסתר יחסית.

      אמנם מאז אי הבהירות במצב בגור מאז שלהי תשע"ב [ויש כאלו שתפסו זאת תקופה קודם], יש שחדלו [לגמרו או למראית עין] "בינתיים" מעשיית טרור עד להתבהרות המצב... [כפי שאף נציגי גור הרשמיים ב"רשויות" נהיו פתאום עדינים לאחרונה מטעם זה]


      גם לזה וגם לזה לא ייקרא חדלות מעשיית טרור.

      חוץ מבודדים [1 או 2] שבאמת השקיעו כדרישת ההלכה מעשים וזיעה לתקן שפך דם, לא שמענו מטרוריסטי גור [אפילו נחום קרנבייסר לדוגמא, שהוא איש טוב לב בטבעו, ובאמת איש חובי, (בטח יחסית לנחום'מים האחרים בגור), מתחמק ו"לא זוכר" מחלקו בהריסת חיים לאנשים כדי להציל עורו. לא נעים לו להתמודד. וכ"ש עשרות הרשעים שם] על חרטה אמיתית והתחננות למחילה ונסיון תיקון לנזק וצער שגרמו לאנשים שחלקם שילמו על כך מחירים כואבים שלא ניתנים כמעט לתיקון - בגוף / נפש / ילדיהם / ממון / שם רע, וכו'.

      מחק
  49. חיים אכלתה את זה בגדול השבועה !!!

    אם זה האנשים שאתה מקבל מדעה ואתה מאמין להם אז אני חושב שכל הבלוק הזה חנות ללאקשין אחד גדול


























    השבמחק
  50. ji gdxgfVEfgafvtb ht uaey hrtrbqetv hteh3

    השבמחק
  51. 87487b hgu huhgue78 jgir 878723 ri 877 ur

    השבמחק
  52. BLF HI
    HL TUTR UNTRUHRTG EUBGEHO HGUEB BHP'P
    OTJIH UH HBHSUC
    GKKFJGIGUN KJMG
    IETH3RUGUREWHGOJ GJ E75658 ]

    TMI94858B GJI4TY 9
    MJTRIUGN9 GHWUHGBFGHU UO54 H
    KFGHERGYH9E HILGBOJB
    JUHGYUGFBQER6NDF RTJRT IG IH UOT
    GLO8N JI
    GJHJBFGJEHLOU HH FVILHGEI6B7
    JTEGHE7NIO JGHFN7YHT
    HUTHGUYTU3878IOUHP9
    VHGUEHUERY043Q7HUH74TUH7 85U7T847]['
    ] ITH USERY W54YTY8788NY
    HEUEH UG7O8 IUR GHRYGFUE HGIO WUI0UJ]
    I GURT8HG87804 0T098UTJ4I0JHHI ]KTGIUJT
    HJT8IGY8YUEHG9RUWYNEJMOTM
    JTETEUH97EYU99UET N
    HTGUY746 UIERHNU9YN8ERBV UO
    HU UT HG9876 HEG785NUY G4H T G TU
    HJT8YWE78GT IENU GU9 BR0
    ] HGUHGUIEH-48 ONQOGN Y8EHBTGU97E
    K9G HEG78YT89GEY7GHBGYOE8QROUGRE
    OUN GNURGIW9JYGNJW47FJN
    KITUUIEYG8YEJIW FKJ UJ HETU U HUE ER
    GKREO NUJH N
    JFG SUH EU HBHER OGAEK AETHIE ]K
    GH EUHERIUH GEII GYWIBASFN HADF
    JHHEAGRUE EHOTNO
    JJDG Y8HAH8AER IA

    השבמחק
  53. jitiu ijri uri jorhiuqbj igiur
    gji ghbjeh 8qf
    jgiehywegfywefyweoyhue
    jguebgytweft7weg
    grhewygfyweg723y784y58775bh72 u4hg7un98
    jtjeuhy72tiyi6h5

    השבמחק
  54. ADFCGHBJKLJUINV DFJKSHM BGKLNJKLGHJKNV JKGHBDFGJBHXJK ,GNJ,VNHBJKNBJKNVKLNLM, L;HMKLBGHKJVN JKVB JK BMKMKBKJVFBJKN CGJBGVNKV M, CVBJKCB NFB ZHJCGVBZFHJ XBDNMFBNM, CVB, B MBHJK FGNMC BCNM NM,B CMN,ZB

    השבמחק
  55. מה שבטוח הוא, שגור גדולה מדאי, ורק טוב יעשה לה להתפצל ל-2 או 3 לפחות..

    השבמחק
  56. לאלו שלא מתמצאים כל התגובות שלא קשורות לנושא
    תרגומם בלע"ז הוא טרור!

    השבמחק
  57. שאולזון אתה חמור לא חמור רגיל אלא החמור של הרבי מלך המשיח שליט"א רק נקווה שהחמור למד בישיבת גור או ויזניץ אנו לא יודעים אם זה מנדליסט או ישראליסט מה שבטוח שאביך לקח את הכדורים שמחלקים בגור ויצא שמוק כמוך

    השבמחק
  58. אולי הסיפור לא אמיתי וחיים שאולזון שיחי' הולך שולל, אולם הוא נכון מעיקרו, ואפשר לקרוא לו "מבוסס על סיפור אמיתי", וכנראה העתק שלו יקרה בזמן הקרוב. כל המתנגדים למיניהם, פיקחו עיניים וראו באיזה מצב אנחנו נמצאים מבחינת אדמו''רים ומנהיגי חצרות, שהיום הכל זה כסף וכבוד, היום בני האדמו''רים אינם קדושים באופן אוטומאטי בגלל ייחוסם, להפך, הם מלאים בתאוות כבוד ועוד מצעירותם פוזלים אל הכס ומתכננים איך להפיל את האח הראוי מהם בדרך אל המלוכה.
    פיקחו עיניכם!!!

    השבמחק
  59. אם אלו האדמורים,מסכן מורנו הבעש"ט! מסכן ואומלל! לא לזה התכוון הבעש"ט,ברור לי כשמש.הוא רצה עבודת השם.ומה נהיה היום?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.