אלו המילים שכותב השופט על הרב קרליץ: (סעיף 6) "הגיע לגיל כזה, ולמצב קוגנטיבי כזה, שכמעט אינם מאפשרים לתת משקל של ממש לעדותו".
אין ספק שלגיל יש הרבה מה לומר, למרות שאצלנו מקובל ככל שיותר זקן בגיל הוא גם יותר זקן בחכמה ומתחשבים בדבריו יותר, אבל משום מה חלק מן הזקנים עושים רושם לא טוב כשהם מופיעים בבתי המשפט
ר' ניסים קרליץ נשאל שאלות, הוא ככל הנראה היה צמוד להוראות עורך הדין מה כן לומר ומה לא לומר, והשופט הגיע למסקנה כי הוא מבולבל
האמת היא שר' ניסים כבר לא פעיל כמו בעבר אינו יושב עוד בבית הדין כפי שישב בעבר ואף עונה רק יום אחד בשבוע, ובכל זאת, אם הוא לא עושה רושם טוב בבית המשפט מדוע עורך הדין ביקש ממנו למסור עדות
למסקנה שאני מגיע, כי הוא חשב כי מה שחשוב הם המילים ולא צורת ההבעה, וכאן טעותו. בבתי המשפט יש תפקיד חשוב מאוד לשפת הגוף ולצורה והדרך איך שאתה עונה וכאן ככל הנראה היתה הבעיה
בשלב זה קהילת הליגמן בבני ברק חטפה מכה קשה, הם הפסידו את הבנין, המחבלים בודאי צוהלים, ולא אופתע אם בבית ר' שמואל אויערבך יתנו קידוש
לקריאת כל פסק הדין, כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2012/10/blog-post_21.html
(סעיף
10) "כפי שכבר ציינתי, ובכל הכבוד למעמדו ולגילו של הרב ניסים קרליץ, לא
ניתן לתת משקל של ממש לעדותו לפניי, הוא נראה מבולבל, לא החלטי, "מדקלם"
כמה "תבניות משפטיות", שדומה שהושמו בפיו"....
ר' ניסים קרליץ נשאל שאלות, הוא ככל הנראה היה צמוד להוראות עורך הדין מה כן לומר ומה לא לומר, והשופט הגיע למסקנה כי הוא מבולבל
האמת היא שר' ניסים כבר לא פעיל כמו בעבר אינו יושב עוד בבית הדין כפי שישב בעבר ואף עונה רק יום אחד בשבוע, ובכל זאת, אם הוא לא עושה רושם טוב בבית המשפט מדוע עורך הדין ביקש ממנו למסור עדות
למסקנה שאני מגיע, כי הוא חשב כי מה שחשוב הם המילים ולא צורת ההבעה, וכאן טעותו. בבתי המשפט יש תפקיד חשוב מאוד לשפת הגוף ולצורה והדרך איך שאתה עונה וכאן ככל הנראה היתה הבעיה
בשלב זה קהילת הליגמן בבני ברק חטפה מכה קשה, הם הפסידו את הבנין, המחבלים בודאי צוהלים, ולא אופתע אם בבית ר' שמואל אויערבך יתנו קידוש
לקריאת כל פסק הדין, כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2012/10/blog-post_21.html
1) ניסים קרליץ באמת כבר לא יודע מה נעשה איתו.
השבמחק2) מגיע לו המפלה הזאת, לאחר שכבר לפני שלושים שנה הרס לאנשים את החיים לאחר שלווה מהם כבף בכדי להציל את מוטלה שלו מהשטויות שהוא עשה (לפני שהוא ברח לצפת, והוא עדיין לא החזיר ומתחמק, ולאנשים נהרסו החיים בגללו.
אכן הוא לווה מאנשים תמימים שהופתעו לראותו בפתח ביתם עם סיפורים שכביכול צריך להציל אנשים בזמן שהוא התכוון אך ורק להציל את מוטלה המושחת, ולווה מהם הרבה כסף מזומן ועד היום מתחמק מלהחזיר.
מחקריבונו של עולם עד כמה יש צביעות בעולם הזה עד שגנב יכול להיות אב"ד בית דין
זה המפלה שמגיעה לאלה שעושקים אנשים
השבמחקאני מעתיק כאן קטעים מתוך מודעה שפורסמה בבני ברק בשבוע שעבר
השבמחקאשר נשיא יחטא - אשרי הדור שהנשיא מודה שחטא
לכבוד פוסק הדור הרב ניסים קרליץ שליט"א
לםפני הרבה שנים באתם ליהודי בעל משפחה של 12 נפשות וסיפרתם לו ברמאות שאתם רווצים להציל שלושים משפחות שהסתבכו בקניית בנקאיים של דולרים מזוייפים, וצריך לתת לבנק מאה ועשרים אלף דולר כדי שמנהל הבנק לא יפנה למשטרה, והיהודי הנ"ל אמר לך שזה דבר מסוכן כי היה אסור לגעת אז בדולרים ובפרט שמדובר בצקים בנקאיים מזויפים וצעקתם ובכיתם ליהודי וזעקתם "אתם מחוייבים להציל" שזה פיקוח נפש שששלושים משפחות לקראת פסח יילכו לבית הסוהר והתחייבתם שאתם לוקחים על עצמכם את כל מה שיעלה הדבר ואתם תשלמו צער ריפוי שבת ונתתם פעמיים תקיעת כף שאתם תהיו אחראים על הכל ונתתם לו אלף דולר מקדמה.
היהודי הזה האמין לכם והשיג באותו ערב את כל הסכום והביא לבורסת היהולים ברמת גן לבנק דיסקונט.
מוטלה קנה את הצקים וסחר בהם עם חבירו מאיר גלוזמן וביחד הם אמללו עשרות משפחות ביחד, ומוטלה ברח לצפת וחיכה עד יעבור זעם.
עשרות פעמים הבטחתם שתשלמו ורימיתם. וישנם עדים חיים שמוכנים לתת שבועה שהכל אמת.
אבל יש דין ויש דיין
כל הגונב כאילו עובד עבודה זרה ושופך דמים ומגלה עריות ומחלל שבתות
יהודים הצילו את עם ישראל
אף אחד אינו רוצה להתערב כמו בשוליא דנגרי שה' החריב את ירושלים .
מתקנות ועד ארבע ארצות:
מי שאינו מחזיר הגזילה אסור להכניסו לבית כנסת ולא יקבלו בניו לתלמוד תורה וחצריך לקרא אחריו גנב וגזלן ואסור לקברו בקרב ישראל
זה רק חלק מהמכתב שמראה שמשהו בעייתי פה לא מהיום.
בסוף המכתב מופיע שם הכותב
המעיין היטב בדברי הרב קרליץ מתברר לו כי השופט הוא הוא המבולבל ולא הרב.
השבמחקהרב ענה דברים מדוייקים לחלוטין ולא עיגל פינות כמקובל אצל השופטים,
הרב נשאל האם הליגמן רצה להעביר להקדש וע"ז הוא ענה "לא הקדש אלא לבית כנסת ואם ע"פ חו"ד משפטית צריך להעביר את בית הכנסת למעמד של להקדש אז אכן כוונת הליגמן לכך."
בציבור התורני לא מקובל לתרום לבית כנסת ולקרוא לזה הקדש.
המושג הקדש בהלכה יש לו משמעות הרבה יותר רחבה.
אני מתפלא על שאולזון שלא הבין דבר פשוט כל כך.
האתרים החרדים גם נפלו בפח שטמן להם השופט ולא קלטו ענין פשוט זה.
לדעתי צריך לצאת במתקפת הסברה נגד השופט המבולבל.
וחבל שאין לזה שיתוף פעולה של התקשורת החרדית.
ב"ה זכינו שמרן הגאב"ד ינהיג את דורנו כראוי לאב ב"ד ראוי לשמו.
השבמחקכל המכיר אותו אישית יודע שאין לו שום שייכות למעשים כאלו ואחרים המתוארים כאן רח"ל.
כידוע מרן הגאב"ד מקיים "לא תגורו מפני איש" ולכן יש בעלי דינים המאוכזבים ולשם כך הוציאו שם רע להשמיצו, והציבור אוהב לקבל לשה"ר על תלמידי חכמים וקנה את הלוקש שהאכילו אותו, שכל מי שמכירו מקרוב מבין כמה זה מצוץ מהאצבע.
בענין דברי השופט כבר הגיב המגיב שמרן הגאב"ד ענה לשאלות השופט באופן מדויק ביותר כדרכו לדייק בדבריו בתכלית.
והמוציאים ש"ר על ת"ח אין רפואה למכתו, והמלעיג על דברי חכמים נידון ב... רותחת.
לאהרן ליבוביץ
מחקקודם כל אם אתה אומר שניסים מקיים לא תגורו מפני איש, אז למה הוא מפחד מילדיו????
הילדים שלו אומרים לו כל היום מה לעשות ואם הוא לא מפחד אז שיעשה מה שהוא רוצה ולא מה שהילדים שלו אומרים לו!!!
וחוץ מזה אחד מבניו כבר אמר לפני שנים שהוא לא יודע מה נעשה איתו אז מה פתאום מחתימים אותו על דפים ועל דברים שבהכרעת הדור (איסורים והתירים)
וחוץ מזה אם הוא לא מפחד אז הוא מוזמן לבוא עם אלו שסיבך לעימות מלא בכולל חזון איש על הבימה ונראה מי צודק, ואם אינך יודע במה מדובר פנה אליו והוא יענה לך ואז תציע לו לבוא לעימות בכולל חזון איש עם מוטלה על השטויות שהם עשו לפני שנים רבות שכדי להציל את זה שמוטלה לא יילך לשבת הם סיבכו אנשים לדורות עולם.
והכל בזכות שייקה המפיונר שמדומיין שמישהוא מפחד ממנו??? והוא לא קולט כמה שוא טועה!!!!!!!!!!
לאנונימי הנכבד
מחקא. הוא לא מפחד מילדיו אלא עושה מה שהוא חושב שצריך לעשות.
ב. ביודעי ומכירי קאמינא שהוא יודע היטב מה נעשה עמו, והוא ישב גם בבית דין כאב"ד בפועל עד לאחרונה, ואין החי מכחיש את החי. שאל נא את אלו שהיו בדיונים אצלו בשנים האחרונות ותיווכח שמכרו לך שטויות והוא צלול לחלוטין כמו שאמרו חז"ל זקני ת"ח ככל שמזקינין דעתן מתיישבת עליהן. אתה גם מוזמן להגיע לשיעור שנמסר בבית מדרשו כל מוצאי שבת ולהווכח בעצמך בחכמתו ופקחותו וצלילותו וכו'.
ג. אני מזמין אותך לבוא לכולל חזון איש או לכל מקום אחר שתרצה ולהביא את כל מי שאתה רוצה ולהתעמת עם מרן הגאב"ד שליט"א, אם הנך סבור שכך ראוי לעשות.
ד. אני מזמין אותך לעימות פומבי בבית הכנסת שאתה מתפלל בו בשבת אחרי התפילה, אני כבר אביא לשם מישהו שימציא נגדך עלילות שוא.
לאהרן ליבוביץ
מחקהיכן אפשר להיפגש איתך כדי להוכיח לך במה מדובר???
הליגמן, לא הוניגמן! דיסלקט... ככה נראות כל ה'עובדות' שלך...
השבמחקצודק ותקנתי, כתבתי את הדברים אחר חצות הלילה וטעות כזו סבירה בהחלט
מחקזה לא שופטת זה שופט שמו אבי זמיר אם ככה אתה מציג עובדות אז צריך לחקור עד כמה אתה בכלל רציני חשוב לציין שהשופט נחשב לאחד מהבכירים בקהילת ''הגאים'' והוא הומו מוצהר
מחקצודק ותקנתי, כתבתי את הדברים אחר חצות הלילה ובשעות כאלו זה יכול לקרות
מחקתגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקחבל שאין התיחסויות עניניות לפסק הדין.
השבמחקקביעת השופט היא הגיונית ופשוטה ואני מציע פשוט לקרוא את פסק הדין. השופט קובע שאין לשנות בעלות רשומה על קרקע על בסיס עדות שמיעה מעורפלת של הרב קרליץ (שהיה בכלל ילד קטן כשהאירועים התרחשו). זאת בפרט, כשהתביעה מוגשת באיחור של עשרות שנים, כאשר כל העדים הישירים אינם בין החיים.
בית המשפט עשה את תפקידו - להעריך משפטית את הטענות והראיות. לו היה שופט או דיין מקבל את עדות הרב קרליץ רק בגלל מעמדו, הוא היה מועל בתפקידו.
תמצית הסוגיה - אדם קנה קרקע ב-1935 ובנה בה בית כנסת והקרקע נשארה רשומה בטאבו על שמו. 70 שנה אח"כ מוגשת תביעה הטוענת שהקרקע לא שייכת לו, אלא לעמותה שקמה ב-2009 לצורך ניהול בית הכנסת בהיותה ממשיכה של הקדש שלא ברור אם קם בכלל. כראיה הם מביאים לעדות רב ישיש שאומר בלי לפרט שהוא זוכר כילד שבעל הקרקע אמר לאבא שלו שהוא רוצה להקדיש את הקרקע.
אלה לא ראיות מספיקות הלכתית ומשפטית, כדי להעביר בעלות ובטח לא לאחר עשרות שנים.
סוף כל סוף, משפחת מושחתי חרליץ סופגים בחזרה. אין בי"ד יותר מושחת בתבל מהבי"ד שבבעלותם.
השבמחקניסים קרליץ הוא מושחת ובן אדם חרה וזבל מטומטם וחתיכת דרק אכזר
השבמחקאני אישית מוכן להעיד על הגניבות של משפחת קרליץ נוכחתי בכמה עוקצים שעשו ר' ניסים ובניו
השבמחקמוטלה קרליץ איש אכזר שלא נודע עדיין בכל העולם ובקרוב יקרה לו מה שקרה לעוד אכזריים כמוהו
הגאון רבי נסים קרליץ שליט"א הינו איש אציל בעל מדות טובות ויושר רב, ועל כולנה הוא תלמיד חכם, שאין שני לו. כל המבזה תלמיד חכם, אין רפואה למכתו.
השבמחקזה שהשופט לא התרשם מעדותו, אין זה אומר כי מותר להשמיץ ח"ו, אנו תפילה כי הקב"ה יאריך ימי מרן הגאב"ד רבי נסים שליט"א על ממלכתו, בבריאות גופא ונהורא מעליא.