רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באוקטובר 2012

מכתב למערכת: לפטם בחורים בכדורים לדיכוי היצר? האם כל בחור שיש לו שאלות ותמיהות מותר לתת לו כדורים לסדר לו המחשבות

שלום רב ר' חיים

אני עוקב אחר הבלוג שלך בזמן האחרון. ואני חושב שיש חשיבות גדולה לדברים הנכתבים שם.

בעיקר ברצוני להתייחס לנושא הכדורים. אני קרוב לעשור מתנדב בכמה ארגונים להצלת נוער חרדי וכו'. ואני יודע מקרוב על דברים נוראים הנעשים בענין זה. ויש לי הרבה להרחיב וחלקם אעשה בהמשך.

התופעה שאתה מתאר על הכדורים, לצערי הרב היא הרבה יותר גרועה ממה שנאמר, אני בטוח שאתה יודע עוד יותר אך נזהר בזה.

לצערי הרב ואני אומר זאת בכאב לב, התופעה חדרה לעוד מקומות. קופרברג השאיר תלמידים. והם מפיצים את הרעיון במקומות נוספים.

לפני מספר שבועות פרסמת מכתב של חסיד גור המצדד בחיוב על הכדורים, הלה הרתיח אותי מאוד משום שהוא ממש הגיב שלא לענין. הוא כותב כמה טוב וכמה ניתן לסייע בכדורים.

אין חולק שישנם ילדים איפרקטיבים שב"ה שהיום ניתן בכדור רטלין וכדו' לפתור הרבה מאוד בעיות למידה. ב"ה שהרבה אנשים בדכאונות חמורים אפשר לטפל בכדורים טובים. ב"ה שישנם היום כלים ויש היום הרבה מודעות לסכיזופרנים וכדומיהם שנמצאים גם לצערנו בתוך הישיבות ולא אובחנו ולא טופלו.

אך מכאן ועד לפטם בחורים טובים ושלמים בכדורים לדיכוי היצר רח"ל. האם כל בחור שיש לו כמה שאלות וכמה תמיהות מיד ליתן לו כדורים לסדר לו המחשבות.. ועוד ועוד.

יש להמשיך ולהקים קול זעקה בענין ויש לי עוד הרבה מה להרחיב אולי בהמשך.

יישר כח

5 תגובות:

  1. מר שאולזון

    אתה ממציא מכתבים ומציג אותם כאילו מישהו כותב לך.
    לאחר כשלון המתקפה שלך על חסידי גור , בה ניסית לשוא להכניס שנאת חינם בתוך קהילה קדושה ויקרה, ובמהלכה עשו גם אלו שלצערם ולחטאם גולשים נעבעך לאתר המזוהם שלך , גם הם עשו את חשבון נפשם , והחליטו שבכל אופן הם מעדיפים להיות בטלים לדעת גדולים ולהיות בטלים לקהל עדת ישראל , כמו שאומר כל יהודי לפני כל מצוה "בשם כל ישראל" , ועל כן חביבה עבודה של יהודי בתוך הכלל מאשר עבודה של חכמולוג שיותר חכם מרבו. ועל כן גם אותם מעטים הגיעו בעזרתך האדיבה למסקנא שאתה סתם מזהם את האויר ללא תועלת ותוחלת . והגיעו למסקנא שאין לנו אלא דברי בן עמרם , והמהרהר אחר רבו כמהרהר אחר השכינה. - ולאחר כל זאת כשראיתה שאתה פתאום לא מעניין אף אחד , ניסית לעורר משהו מחדש.
    חבל על הזמן , אתה כותב לעצמך מכתבים ומחכה שכמה טיפשים יגיבו לך . ממש משחק ילדים .

    השבמחק
  2. הטעות הכי גדולה

    שאם מר שאוזון היה מטופל בגיל צעיר בכדורים היום הוא היה פרח חבל שיוס'ל לא טיפל בך בתור ילדון או אברכון "על זה היה דווה ליבנו על אלה חשכו עיננו" הגיע הזמן שתלך לטיפול כי האיזון שלך בסופו של דבר מפחיד עד כדי אובדן עצמי ל"ע

    השבמחק
  3. חיים כמו שיש לך ״תלמיד פוניבז כותב״ במאבקך נגד המחבלים במימון גליק-קרליץ אולי תייצר ״תלמיד שפת אמת כותב״ כמשקל הגימיק ההוא שיכתוב נגד גור?

    ואז יהיה לך עבודה קלה!

    לא תצטרך להמציא מכתבים למערכת, או להמציא סיפור שדקרו אותך וניסו להרוג אותך וקמת לתחיה

    אני מרחם עליך שאתה צריך לייגע את מוחך בשביל לרדת עלינו ואנחנו לא נכנעים לא כורעים לך ברך לא מציעים לך כסף ונותנים לך להתפתל

    אם אתה לא מעוניין בגימיק הנל יש לי עוד אפשרויות ואם תרצה אהיה מוכן לנדב לך כמה. כאלו שייראו יותר מקוריים מהסיפור עם הדקירות והלוויה שלא הצליח נעבעך ...

    השבמחק
  4. למדתי איזה קורס בתחומי פסיכולוגיה וישבה אתי אשה לא דתיה שסיפרה לי שעובדת בבית מרקחת ברח' אגריפס בי"ם. והיא מספרת לי שהיא רואה אצלה עליה מטורפת בחרדים שבאים לקחת כדורים פסיכאטרים.

    אני לתומי חשבתי שהיא מזועזעת מעצם הבעיה שיש הרבה חרדים עם בעיות אבל מצד שני ב"ה שמטפלים. אח"כ הבנתי ממנה תוך כדי שיחה שהיא מזועזעת מהכמויות ושהיא מבינה שיש מגמה לדחוף ולפטם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.