רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באוקטובר 2012

מכתב למערכת: אם כרמל יהיה ברשימת דגל התורה היא תיהפך למפלגה חילונית - מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול

מכתב מעניין שהגיע מבן תורה בבני ברק

הגיע העת לדון פעם אחת ולתמיד בטיפוס המוזר ל"שמפניה" הליטאית שהשתילו לנו בתוך עולם התורה, ששמו מנחם כרמל. מי שרק יכיר אותו יבין היטב מדוע מרן הרב שטיינמן לא יכניס אותו בכל מחיר לרשימה.
מנחם כרמל מעולם לא היה בן תורה. הוא אדם חסיד סטריקוב שנכנס לעולם התורה כגייס חמישי לסחוט אותנו עד הסוף והוא עשה את זה בהצלחה גדולה מאד. בהתחלה הוא היה חברונר מודרני, אחרי זה לקראת הבחירות הגורליות בתשמ"ט, האיש הפולני בעל חוש עסקי מפותח, החליט לעשות כסף על חשבון המפלגה החדשה. בבחירות הוא עבד קשה הלך לכפרים הערביים להביא קולות למפלגה החדשה ולקראת הבחירות לעירייה הוא דרש שהרב שך יכניס אותו כנציג דגל התורה. הרב שך חשש ובצדק כי ידע שדם חסידי זורם בעורקיו והוא יכול לבגוד. אבל כרמל נשבע שהוא נאמן עד הסוף לרב שך. הוא הבטיח הקמת צרכניה שתילחם ברב לנדא  ולא ייכנס שום מוצר של חב"ד והכל יהיה על טהרת הקודש.
הרב שך לא השתכנע, עד שכרמל הביא לבית הרב שך רבנים ועסקנים לשכנע שהוא איש נאמן. כרמל עבד גם במישור הוויזואלי להוכיח לרב שך עד כמה הוא ליטאי 'פרומר' בני ברקי, ולא איזה פולני מודרני. כרמל דאג לפזר את פאותיו מאחורי האוזניים, שייראה ליטאי בני ברקי אותנטי וזה עבד. כרמל השתולל כמו חיה פצועה, הוא היה מרים ידיים וכיסאות בעיריית בני ברק. כל יום הייתה שם חגיגה. המחבלים אהבו את זה, אבל הרב שטיינמן קלט מיד שיש לנו עסק עם אדם חולה רוח שרחוק להיות שלוחא דרבנן שרוח חכמים נוחה הימנו.
ובבחינת הרוצה לשקר ירחיק עדותו כרמל התחבר למחבלים, שם הוא מכר להם כי הוא יותר אפיפיור מאפיפיור והם אהבו את זה לראות את הסטריקובר המודרני שופך השקפה בכמויות ומזכיר כל שני מילים את "מרן האבי עזרי".
אבל כרמל צבוע ונוכל ברמות שלא הכרנו. מעניין אותו הרב שך כמו שאתכם מעניין את הגורו בהודו. אם הרב שך היה יודע היום שכרמל המחבל מכניס לבר כל את כל מוצרי הבשר של הרב לנדא. לא רק עוף מחולק, אין מוצר בשרי של החבדניק הרב לנדא,  שכרמל לא מכניס, והחנות הוקמה בברכתו של הרב שך לחסל את הרב לנדא. אלא מה, כעת חשוב לו לחסל את הרב שטיינמן  ור' חיים קנייבסקי אז הרב לנדא נהפך לכשר. והוא עוד מעז לדבר בשם הרב שך.
למנחם כרמל יש דין של אפיקורס ומורד בתלמידי חכמים ועל פי שו"ע דינו ידוע. ולכן אם חלילה הייצור השפל הזה ייכנס לדגל התורה עשרות אלפים לא יצביעו גם אם הרב שטיינמן יגיד להצביע מהסיבה שרב שמחל על כבודו אין כבודו מחול, ובפרט שר' חיים פסק עליו שחל עליו האיסור של ולא יהיה כקרח ועדתו.
אין סיכוי שבעולם שנצביע למפלגה שמנחם כרמל יהיה בתוכה. אין לנו עניין 'לגרד' את ר' שמואל אוירבך. אדרבה, שיביא נציג מוסכם נקבל אותו בזרועות פתוחות כי פנינו לשלום ולאחדות. אבל מנחם כרמל הגייס החמישי עם הדם החסידי בעורקיו  לא נקבל בשום אופן. האיש הזה הוא שקרן צבוע וחולה רוח ממדרגה ראשונה
ואני אומר לכם מידיעה אישית לך נתי גרוסמן שהתחברת לאיש רע מעללים. אין לכם סיכוי שבעולם שמנחם כרמל יהיה נציג דגל התורה.
בדגל התורה נלך לקדש שם שמיים ולשבור למחבלים את השיניים

10 תגובות:

  1. "מנחם כרמל החליט לעשות כסף על חשבון המפלגה החדשה" – אולי. שווה בדיקה.
    "כרמל צבוע ונוכל ברמות שלא הכרנו" –כנ"ל.
    "למנחם כרמל יש דין של אפיקורס ומורד בתלמידי חכמים ועל פי שו"ע דינו ידוע" – תבדוק שוב שם.

    אבל:

    "מנחם כרמל מעולם לא היה בן תורה" – אז מה? זה פוסל אותו מלהיות מייצג של היהדות החרדית בכנסת? אם הוא חרדי אז הוא יכול להיות ח"כ מטעם היהדות החרדית.

    "דם חסידי זורם בעורקיו", "הגייס החמישי עם הדם החסידי בעורקיו" – השנאה מדברת מגרונך.

    הזהו מכתב של בן תורה? בן תורה? תורה של מי?

    הבחירות בהתראה כה קצרה, המריבות מובילות להקמת מפלגה חרדית נוספת, אריה דרעי הצטרף לש"ס ועוד ....
    כך שהתחזית לגבי מספר הנציגים החרדים שיכנסו לכנסת היא ממש לא אופטימית.

    השבמחק
  2. אנשי הרב שטיינמן אם כרמל נכנס השליטה תעבור לר' שמואל כי כרמל יסחוף את כולם לשם. ראו הוזהרתם!!!! הם מחכים שתפחדו ותכנעו לסחיטה שלהם. אל תהיו פרייארים. תנו להם להתמודד לבד, ואז הם לא יהיו קיימים יותר. רק ככה גרוסמן ימ"ש יחוסל

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. למוטלה קרליץ

    אם אתה מכניס את כרמל חיסלת את עצמיך וגרוסמון ייכנס לכם מהדלת האחרוית.

    ראה הוזהרת!!!!

    מאחד שמכיר את כל משעולי הפוליטיקה ובפרט את רב המחבלים נתי גרוסמן ימ"ש.

    השבמחק
  5. אתם לא שמים לב שמשהו לא פשוי באיש הזה?

    השבמחק
  6. הוא היה בעייתי בכל השנים, לולא היה לו כסף היו מעיפים אותו מכל המדרגות אף אחד לא היה מסתכל עליו

    השבמחק
  7. בס"ד

    חבל מאוד הפילוג והשינאה.
    אני לא יודע את כל הפרטים מה הרבנים אמרו או לא אמרו על מנחם כרמל, לדעתי הוא עשה טעות שנכנס לכל הקלחת הזאת.
    האם באמת הרב קנייבסקי שליט"א והרב שטיינמן שליט"א באמת יודעים את ממדי ומינון ההתנפלות על מנחם כרמל? האם הם היו מאשרים מכתב כזה שכתוב כאן? אם כן, אני מרים ידיים ולא אוסיף מאומה.
    אבל, אם לא.. האם אין כאן (במכתב מהבן תורה)ממש שפיכות דמים? אני גר כמעט בשכנות עם כרמל שנים רבות ומכירו ואני מעיד על אדם יקר ואציל שהדאגה לזולת נמצא במקום גבוה בדאגותיו, ובאיזה מאור פנים הוא עושה זאת!
    אני אישית ב"ה לא צריך את עזרתו יש לי משלי בשפע ב"ה, לכן אני לא משוחד. אולם אני רואה איך שהוא עוזר לאחרים בסבר פנים ובחיוך, לכן כואב לי מאוד מכתבים נוטפי שינאה כמכתב הזה.
    כל שבת בברכת כהנים אני מכוון להתברך מאדם שנעלב ואינו עולב שומע חרפתו ואינו משיב, עליו נאמר "כצאת השמש בגבורתו".
    והלוואי שישרור השלום והשלווה במקומינו כי בנפשנו הוא.
    ממני, אדם פשוט שאינו בן תורה (לצערי ולדאבוני).

    השבמחק
  8. ממש מוריד את הרמה של הבלוג.
    מכתב מ"בן תורה" שאוכל אותו העובדה שבעורקיו של מנחם כרמל זורם דם חסידי... זאת הבעיה שלו... זה לא ראוי להתייחסות, הבעיה שזה נדחף לבלוג המכובד הזה, חבל.

    השבמחק
  9. אנשים שמעוררים מהומות בתוך המיבור הליטאי ראויים לגינוי, ולא עוד אלא שאין סיבה אמיתית שמצדיקה מריבה ומהומה.

    פלא שישנם תמימים נאיבים כמו המגיב לפני, שמסתכלים רק דרך החור שבמנעול, ולא רואים את כל התמונה איך שאנשים אלו מרסקים את הציבור הליטאי והתורני מבפנים, ואין לזה שום הצדקה.

    אלו התמימים והנאיבים שאינם מוחים גם הם אשמים בכך.

    השבמחק
  10. כרמל תחזור לסטריקוב. הליטאיים צבועיים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.