שלום לכבוד ר' חיים
בימים האחרונים נודע לי מהבלוג שהנך
כותב ואע"פ שאין לי גישה לאתר שלך בהוראת הרבנים, חבר קרוב הדפיס לי כמה
דפים ושם ראיתי את עצמתך ואת כוחך שאינך חס מפני איש.
כחסיד לעלוב ב"ב (אותו אדמור שאביו ניסה בכל כוחו למנותו כממשיך עד
שהוא רשם את הביהמ"ד על שמו הפרטי שלא יקרו כל מיני דברים למשל מה שקרה
בזוויל ששם השתלטו על העמותה אנשים ועשו בה כרצונם,) ולכך אני מקיים רצון
צדיק ומקושר להאדמו"ר הנ"ל הרה"צ ר' אלי' שליט"א, ואע"פ שאני מבין את דעתם
של כל האחרים שלא רצו אותו כמנהיג אליהם ופרשו להם לבית שמש, כבודם במקומם
מונח
(אע"פ שאין בדעתי ברגע זה לגעת בנקודות הרגישות בחצר שהפלג מבית שמש
מנסה בכל כוחו לפתוח ביתכ"ס גדול בבני ברק נגד דעתו של האדמו"ר זצ"ל)
אבל
דבר אחר שמאד חורה לי זה שכל העיתונים למיניהם ובפרט עיתון המבשר שהיה
חסיד גדול של האדמו"ר זצ"ל עומד ומרים את קהילתנו בלא שום ידיעה אלא רק את
האח, וכך שמעתי שהוא עוד נוהג עם הרבה חצרות שיש שלו מניעים פולטים כגון
סלאנים ומכנובקה ביאלה זוויל נדבורנה קרעטשניף ועוד, אינני חושב שיש לו
בכלל דעה לאסור עלינו את כל האתרים שבהם יש זכות ביטוי לכל אחד והאם הוא
שכח שכנראה היום הינו הדור דמוקרטי ואין יכולים יותר לשלוט על דעתם של
אנשים ומחשבותיהם, והם אינם יודעים שמהלכים אלו ומכתביהם נגד האתרים
למיניים, הינם גורמים רק ההיפך, כי אנשים שאינם רואים עצמם מתבטאים מנסים
להתבטאות בכל האתרים אע"פ שיש איסור מגדולי הדור, לכן דעתי שעל זה נאמר
קשוט עצמך תחילה וקודם שיפרסמו את כל החצרות ורק אחרי שלכולם יהיה זכות
ביטוי יוכלו לאסור את כל האתרים .
ואע"פ שמכתבי זה כולל את כל העיתונים כולל משפחה והמודיע שמפחדים
מלחצם של האלימים, טענתי הגדולה יותר הוא נגד מאיר פרוש ועיתון המבשר
שהוקם בברכתו ובעידודו של האדמו"ר זצ"ל, וכביכול פרוש היה חסיד שלו (עד
כמה שאפשר לומר שפרוש חסיד) שעושה כטוב בעניו ומחרים את כל הקהילות הקטנות
יותר.
מכתבי זה נשלח אליך בלב כבד, אבל מכיון ששמעתי עליך
שאינך חס מפני איש אבקש אם תוכל לעלות את הנושא על סדר היום בפרט
לפני הבחירות.
הכותב ומצפה לישועה בכלל ובפרט.
(השם שמור במערכת)
אבקש לשמור על שמי בעילום שם
מה אתה מלין על המחוייבות של מאיר פרוש לאביו הרבי מלעלוב, אם תשעים וחמישה אחוזים מחסידיו גם הם מחרימים אותו...
השבמחקלידיעתך ר' יענקל!
מחקאני חסיד לעלוב מבית שמש ועם כל זאת אני ועוד הרבה מחברי (אם בסתר!!! ואם בגלוי) תומכים בו ונכנסים אליו עם קויטעל קודם הימים נוראים וכן לפני שמחות שאנחנו עושים
ולדעתי
אין יותר מ20-30 אנשים שמחרימים אותו!!!
וגם הם יודעים בסתר ליבם שהוא יהודי צדיק ירא שמים ועניו
וזה שמחרימים אותו היא מסיבות אגואיסטיות בלבד
א. אתה חייב להבין שמאיר פרוש אין לו קהילה גדולה מאחוריו, כמו שלהמודיע יש את גור אוטומטית, וע"כ הוא אינו יכול להכעיס את הגדולים כי אז יישאר עם 50 מנויים.
השבמחקב. חסידים הם לא בהמות, והתקשרות לרבי לא קשורה לרצון הרבי הקודם רק להרגשה אישית. חסידים זכאים להחליט מי ישלוט עליהם.
הנך צודק בכל מילה השתייכות של חסידים היא הרגשה אישית
מחקאבל ודאי שלו כסף או שליטה של קרקובסקי את שותפיו גלבשטיין לוסטיג
תגובה ליענקל
השבמחקאצל האדמור מב"ב התפללו בר"ה השנה למעלה משמונים איש (5%) כ"י לפי החשבון התפללו אצל האדמור מבית שמש בר"ה כ1600 איש (95%)(כולם ראו את רשימת המקומות בבית שמש זה תלה על הקיר 278 מקומות)
חזק!!!
מחקחזק!!!
חזק!!!
הבעיה היא שהלולבים המטומטמים יגידו לך שללעלוב בית שמש יש יותר מ-1600 חסידים
חזק!!!
מחקחזק!!!
חזק!!!
הבעיה היא שחסידי לעלוב בית שמש יטענו שיש להם יותר מ-1600 חסידים
הסיפור בלעלוב הוא סיפור כואב מאד זהו תעודת עניות מביישת של גבאים עסקנים ומשמשים מאכערים ומושחתים (עיין ערך עמותת "אור דוד" ע"י מ.ג , עיין מעילת הכספים שלום פישר ע"י מ.ק. פרשיית בית המדרש בבית שמש ביסטריצער ע"י נ.ו, השמצות על צבי ברקוביץ ע"י ש.ז והדחתו מהגבאות, פרשיית ה270,000 דולר הידועה לשימצה שנעלמה מידיו של ר' שמעון זצ"ל טיפול השלום בית בין משפחות ג-ש שהסתימה בהפלה במזיד בהנחיה ברורה של ה..... הידוע ועוד ואכמ"ל )עכ"פ בנו הגדול של ר' שמעון זצ"ל האדמור ר' אליהו שליט"א מלעלוב הוא יהודי יקר מאד יהודי עובד ה' עבודת התפילה שלו ידועה ומוכרת כאשר מידי יום ביומו עומד הוא שעות בעבודת התפילה שלו בביטול ובהשתפכות הנפש יגיעת וידיעת התורה אף היא ידועה ומוכרת עדיין זכור לרבים את שיעוריו העייוניים והעמוקים שמסר בכולל וכן בד"ת שלו רואים את היקף ידיעותיו הגדול מש"ס מדרשים ראשונים וספרי חסידות ואין החי מכחיש את החי,כמו"כ סיפר לי בנו של הרב אונסדורפר זצ"ל מפתח תקוה שהאדמור ר' אליהו למד אצל אביו בכולל תיכף אחר נישואיו(האדמור מלעלוב שליט"א הוא חתנו של הגאון הרב יהושע אהרנסון זצ"ל מפתח תקוה)איזה רושם עשה עליו אברך צעיר חסידי ה"ה ר' אליהו כשהתהלך ברחובות פתח תקוה בדרך מהכולל בכזו שמירת עיניים ובצידי הדרכים ממש "שם שמים נתאווה על ידו" כלשונו והכל בצניעות וענווה, מושחתים אינם מחפשים רבי כדי להתעלות בעבודת ה', מחפשים רבי כדי לשרוד ולהמשיך את ניהול כספי החצר וקידום בני משפחה ומקורבים ,ולפחות מצדם הם ידעו שעם ר' אליהו והאמת שלו (והוא שילם מחיר יקר ע"כ)קשה לעשות עסקים מפוקפקים, במי לא לבחור הם ידעו, אך אני לא בטוח שעם ר' אהרון הבן השני הם כן יכלו לעשות דילים ושתיקים, אכ"פ הם נקמו נקמה מתוקה בר' אליהו
השבמחק