למי שעדיין זוכרים או מכירים את ההיסטוריה זה מדהים וקשה להאמין שכך יתהפכו היוצרות, במקום היכן שלימדו כל ילד לדעת שהאדמו"ר מקלויזענבורג הוא ה'קלאצענבארגער גלח' ועוד איזה תוספת שאיני רוצה לצטט, וכאשר היה מגיע לארצות הברית נזקקו למאות שוטרים שיאבטחו אותו מחשש שהוא ירצח על ידי הסאטמארים פשוטו כמשמעו, הוא יהפוך להיות 'קלויזנבורגער רבי' ואלפים ילווהו במוצאי שבת מבית הכנסת לביתו
לווילימסבורג היסטוריית דמים - תרתי משמע - בין סאטמאר לקלויזנבורג, האדמו"ר רבי יואל רדף את האדמו"ר מקלויזנבורג זצ"ל בצורה הכי פרועה וגסה עד שנאלץ לברוח משם והשתקע בארץ ישראל בנתניה. אם חשבתם שהמחלוקת בין סאטמאר לבעלזא היא מחלוקת, קלויזנבורג סבלה פי כמה, רדפו אותם בצורה הכי פרועה קשה וגסה, איש לא רצה להאמין כי יתכן בכלל אי פעם שלום בין הפלגים למרות שמדובר במשפחה אחת, האדמו"ר מסאטמאר היה דוד לאדמו"ר מקלויזנבורג, וה'ברך משה' היה בן דוד. האדמורי"ם משני הצדדים בימינו הם בני דודים שניים
בשבת פרשת משפטים שהה האדמו"ר מקלויזנבורג-בורו-פארק בווילימסבורג, הוא התקבל בכבוד מלכים בבית האדמו"ר הזאלוני מסאטמאר ובמוצאי שבת ראו אלפים מלווים את האדמו"ר לביתו, ושרו לו 'ימים על ימי מלך' זו היתה הרבה יותר היסטוריה מן המפגש של האהרוני והבעלזאי, ומכך התעלמו, מפני שמדובר במחלוקת בת יותר שנים ומפני שצעירי דורנו כבר אינם זוכרים מחלוקת זו
לווילימסבורג היסטוריית דמים - תרתי משמע - בין סאטמאר לקלויזנבורג, האדמו"ר רבי יואל רדף את האדמו"ר מקלויזנבורג זצ"ל בצורה הכי פרועה וגסה עד שנאלץ לברוח משם והשתקע בארץ ישראל בנתניה. אם חשבתם שהמחלוקת בין סאטמאר לבעלזא היא מחלוקת, קלויזנבורג סבלה פי כמה, רדפו אותם בצורה הכי פרועה קשה וגסה, איש לא רצה להאמין כי יתכן בכלל אי פעם שלום בין הפלגים למרות שמדובר במשפחה אחת, האדמו"ר מסאטמאר היה דוד לאדמו"ר מקלויזנבורג, וה'ברך משה' היה בן דוד. האדמורי"ם משני הצדדים בימינו הם בני דודים שניים
בשבת פרשת משפטים שהה האדמו"ר מקלויזנבורג-בורו-פארק בווילימסבורג, הוא התקבל בכבוד מלכים בבית האדמו"ר הזאלוני מסאטמאר ובמוצאי שבת ראו אלפים מלווים את האדמו"ר לביתו, ושרו לו 'ימים על ימי מלך' זו היתה הרבה יותר היסטוריה מן המפגש של האהרוני והבעלזאי, ומכך התעלמו, מפני שמדובר במחלוקת בת יותר שנים ומפני שצעירי דורנו כבר אינם זוכרים מחלוקת זו