עתה, כאשר חשים בארץ ישראל באווירה דקדושה, לאחר שהאהרוני עזב אותה, הגיע העת לשאול את חסידי בעלזא שאלה, של מה הועילו, ומה נשתנה. האם עתה לאחר המפגש עם האהרוני האדמו"ר מבעלזא יכול להגיע לכל מקום, האם הוא יכול לבא לכינוסי או לשמחות סאטמאר? האם הוא הוכשר ב'עדה החרדית', או שמא המפגש גרם את ההיפך, שעתה מוציאים את כל הלכלוך החוצה, ומילאו את הטנקים של הזאלונים ו'העדה החרדית' בבנזין שיוכלו לכתוב ולהכות הרבה יותר בבעלזא ובאהרוני
שלום, לא השגתם, מפני שגם אצל האהרונים חוזרים חזור והבהר כי 'אין שלום לרשעים', כל מי שיקרא מה הם כותבים, הם מבהירים בצורה הכי ברורה כי אין כל שלום עם בעלזא, יש רק ענין של 'קיום העולם' מעין תחיה אתה בצד הזה ואני בצד הזה, והטובים שבהם מדמים את השלום, לשלום של אברהם עם לוט
יכול בעלזאי אחד לקום ולהסביר מה הועיל המפגש הזה? האם היה כדאי להתבזות כל כך תמורת ביקור שהיה בו הרבה יותר פוליטיקה פנימית בין האהרוני והרב ווייס שעמו יש לו חשבון ארוך על שלא הצטרף לאיסור על בית המדרש של הזאלונים בקרית יואל, ולא הסכים לאסור את האולם לחתונות שהקימו, והוא אינו המסדר קידושין שם
מה שמדהים, שאף האהרונים זועקים כי אין שלום, אפילו הם לא מוכנים לחתום על השלום לכתוב בצורה ברורה כי הנה יש שלום לפחות בין בעלזא לאהרונים
שלום, לא השגתם, מפני שגם אצל האהרונים חוזרים חזור והבהר כי 'אין שלום לרשעים', כל מי שיקרא מה הם כותבים, הם מבהירים בצורה הכי ברורה כי אין כל שלום עם בעלזא, יש רק ענין של 'קיום העולם' מעין תחיה אתה בצד הזה ואני בצד הזה, והטובים שבהם מדמים את השלום, לשלום של אברהם עם לוט
יכול בעלזאי אחד לקום ולהסביר מה הועיל המפגש הזה? האם היה כדאי להתבזות כל כך תמורת ביקור שהיה בו הרבה יותר פוליטיקה פנימית בין האהרוני והרב ווייס שעמו יש לו חשבון ארוך על שלא הצטרף לאיסור על בית המדרש של הזאלונים בקרית יואל, ולא הסכים לאסור את האולם לחתונות שהקימו, והוא אינו המסדר קידושין שם
מה שמדהים, שאף האהרונים זועקים כי אין שלום, אפילו הם לא מוכנים לחתום על השלום לכתוב בצורה ברורה כי הנה יש שלום לפחות בין בעלזא לאהרונים