מי שיילך קצת אחורנית ימצא משהו מדהים, ככל שהקצינו בצד זה הקצינו בצד האחר, ואיני נכנס כאן למי שהתחיל מי גרם למצב הזה. מציאות היא, ככל שעסקו לדוגמא בענין תלבושת הנשים והקצינו, כך הקצינו בצד האחר. ככל שהנשים התכסו יותר - והכוונה כאן לשאלים ודומיהן, - הקצינו בצד האחר עד למצב שכבר לא יכול להיות כמעט פרוץ יותר
בעיית הבעיות של החרדים שהראש לא עובד. משקיעים הרבה מאמץ וכח באיך לתחמן להוציא כסף ממקורות שעדיף לא להזכיר את שמם, אבל טיפ טיפת מאמץ לא עושים באיך עוצרים את החילונים שלא יקצינו
תחשבו בודאי שהדרך היא על ידי הפגנות ומחאות. אז כאן הטעות. אם רוצים אנו למנוע קיצוניות, קודם ולפני הכל עלינו להוות דוגמא בנושא. עלינו למנוע קיצוניות אצלנו, ועל כולם, מה שפחות לדבר ולעסוק במה שחשוב מאוד לעסוק אך בדלתות סגורות. ולדוגמא, עניני צניעות הם מאוד חשובים ונחוצים, הם יסוד היהדות. אבל תקנות ועיסוק באורך השרוול ודומיהם צריך לעשות בשקט בכיתות בחדרים סגורים ולא ברחובות
אפילו בענין הפיאות, למרות שיש כאן וויכוח הלכתי, אסור לעסוק בנושא בפומבי - והכוונה לעיתונות ולאתרים באינטרנט - זה צריך להישאר בבית המדרש, מפני שזה גורר ריאקציה בצד האחר
אם רוצים אנו לעצור את הקיצוניות האנטי דתית, בראש וראשונה עלינו לעשות שינוי יסודי בדרך החיים שלנו. להסיר שלטים הגוררים ריאקציה, לא לעסוק בענין איך לשבת באוטובוס מקדימה או מאחורה. יהודי חרדי מחונך ויודע איך עליו להתנהג באוטובוס, זה צריך לבא טבעי ולא על ידי כפיה. עובדה היא, שעד שהחלו עם האוטובוסים של 'מהדרין' אף אחד לא עשה ענין מאיך ואיפה שיושבים באוטובוס, ואסור לשכוח, גדולי ישראל נסעו באוטובוסים
ראש עירית תל אביב לא היה מעיז להעביר החלטה על הפעלת התחבורה הציבורית בשבת לולא הקיצוניות החרדית, מטורפים במאה שערים ובבית שמש הם הגורמים שיחללו שבת בחיפה ובתל אביב
בעיית הבעיות של החרדים שהראש לא עובד. משקיעים הרבה מאמץ וכח באיך לתחמן להוציא כסף ממקורות שעדיף לא להזכיר את שמם, אבל טיפ טיפת מאמץ לא עושים באיך עוצרים את החילונים שלא יקצינו
תחשבו בודאי שהדרך היא על ידי הפגנות ומחאות. אז כאן הטעות. אם רוצים אנו למנוע קיצוניות, קודם ולפני הכל עלינו להוות דוגמא בנושא. עלינו למנוע קיצוניות אצלנו, ועל כולם, מה שפחות לדבר ולעסוק במה שחשוב מאוד לעסוק אך בדלתות סגורות. ולדוגמא, עניני צניעות הם מאוד חשובים ונחוצים, הם יסוד היהדות. אבל תקנות ועיסוק באורך השרוול ודומיהם צריך לעשות בשקט בכיתות בחדרים סגורים ולא ברחובות
אפילו בענין הפיאות, למרות שיש כאן וויכוח הלכתי, אסור לעסוק בנושא בפומבי - והכוונה לעיתונות ולאתרים באינטרנט - זה צריך להישאר בבית המדרש, מפני שזה גורר ריאקציה בצד האחר
אם רוצים אנו לעצור את הקיצוניות האנטי דתית, בראש וראשונה עלינו לעשות שינוי יסודי בדרך החיים שלנו. להסיר שלטים הגוררים ריאקציה, לא לעסוק בענין איך לשבת באוטובוס מקדימה או מאחורה. יהודי חרדי מחונך ויודע איך עליו להתנהג באוטובוס, זה צריך לבא טבעי ולא על ידי כפיה. עובדה היא, שעד שהחלו עם האוטובוסים של 'מהדרין' אף אחד לא עשה ענין מאיך ואיפה שיושבים באוטובוס, ואסור לשכוח, גדולי ישראל נסעו באוטובוסים
ראש עירית תל אביב לא היה מעיז להעביר החלטה על הפעלת התחבורה הציבורית בשבת לולא הקיצוניות החרדית, מטורפים במאה שערים ובבית שמש הם הגורמים שיחללו שבת בחיפה ובתל אביב