בשעתו כשרוב הרבנים קראו למלחמה על האינטרנט, וציבור גדול נמנע מלגלוש, ולפחות בגלוי לא הופיעו עוד בפורומים השונים, האהרוני לא הצטרף אליהם, אנשיו ראשי קהילתו המשיכו להחזיק בפורום שלהם והמשיכו לעבוד עם כל מי שאיפשר להם לכתוב שם, ועד היום הזה הם עושים הכל להכפיש את הזאלוני באותם פורומים בכל הזדמנות
השאלה שלי היא, אם האהרוני אכן מאמין כי אין מנוס וחייבים לסרס את המחשבים מפני שהם אב הטומאה, מדוע הוא לא קם באותה דרשה וציוה על אנשיו - הוא מכיר אותם ויודע מי הם - לסגור מיד את הפורום 'כל העולם כולו' ולהתנתק כליל מן הפורומים האחרים כמו 'בחדרי חרדים' ואחרים
יצויין, כי הזאלונים הציעו עיסקה כזו לאהרונים לפני תקופה, הם יסגרו את שלהם ויפרשו מן האינטרנט אם הם יעשו כך, והאהרונים הם שלא הסכימו וממשיכים ממשרדי העיתון הרשמי שלהם לנהל את הפורום באינטרנט
האהרוני יודע, כי אם הוא היה מצוה לעיני כולם לסגור זאת מיד, לא היתה להם ברירה וזה היה נסגר מידית. המציאות שלא עשה זאת, היא הנותנת, שלאסיפה הזו לא תהיה כל תועלת, חסידיו ימשיכו לגלוש ולכתוב באינטרנט מפני שהם משרתים שם את רבם, נלחמים בזאלוני
כל עוד שזה מותר למי, יתירו לעצמם גלישות למקומות האסורים, וכפי שהוא עצמו אמר בהקדמתו, שהצרות מתחילות מהיתר, מתירים זאת לצורך פרנסה או בשביל לכתוב חידושי תורה, ומכאן ועד לאיסור המרחק קטן. אז איך זה שהוא לא קורא למלחמה על הפורומים שבניהול חסידיו ואנשיו קרוביו וממשיך להתעלם מן האסור
כל עוד הוא לא יצוה לסגור את הפורומים האלו, אין כל ערך לדבריו, זה מוכיח כי יש לנו עסק עם צבוע
השאלה שלי היא, אם האהרוני אכן מאמין כי אין מנוס וחייבים לסרס את המחשבים מפני שהם אב הטומאה, מדוע הוא לא קם באותה דרשה וציוה על אנשיו - הוא מכיר אותם ויודע מי הם - לסגור מיד את הפורום 'כל העולם כולו' ולהתנתק כליל מן הפורומים האחרים כמו 'בחדרי חרדים' ואחרים
יצויין, כי הזאלונים הציעו עיסקה כזו לאהרונים לפני תקופה, הם יסגרו את שלהם ויפרשו מן האינטרנט אם הם יעשו כך, והאהרונים הם שלא הסכימו וממשיכים ממשרדי העיתון הרשמי שלהם לנהל את הפורום באינטרנט
האהרוני יודע, כי אם הוא היה מצוה לעיני כולם לסגור זאת מיד, לא היתה להם ברירה וזה היה נסגר מידית. המציאות שלא עשה זאת, היא הנותנת, שלאסיפה הזו לא תהיה כל תועלת, חסידיו ימשיכו לגלוש ולכתוב באינטרנט מפני שהם משרתים שם את רבם, נלחמים בזאלוני
כל עוד שזה מותר למי, יתירו לעצמם גלישות למקומות האסורים, וכפי שהוא עצמו אמר בהקדמתו, שהצרות מתחילות מהיתר, מתירים זאת לצורך פרנסה או בשביל לכתוב חידושי תורה, ומכאן ועד לאיסור המרחק קטן. אז איך זה שהוא לא קורא למלחמה על הפורומים שבניהול חסידיו ואנשיו קרוביו וממשיך להתעלם מן האסור
כל עוד הוא לא יצוה לסגור את הפורומים האלו, אין כל ערך לדבריו, זה מוכיח כי יש לנו עסק עם צבוע