השפלה אחר השפלה, פשוטו כמשמעו, האהרוני הציב שורה של תנאים על צורת ותנאי הביקור, ואחד מהם היה שלא יניחו יין ולא יאמרו 'לחיים', למרות שהיתה סיבה לעשות כך לא רק בשל הביקור, גם בשל השמחה, מדובר בבן משפחת שניהם, הוא הסכים לומר 'לחיים' על 'טה' ולא על יין בשביל שלא יאשימו אותו ששתה יין יחד עם הבעלזאי
למי שהספיק לשכוח, הרב שך כאשר עלה אליו הרב עובדיה יוסף בפעם הראשונה ציוה להניח ליקר ולא יין מפני שחשש מיין נסך, האהרוני עשה כך עתה עם הבעלזאי שלא קלט מה יעשו לו לאחר הביקור, איך יחגגו האהרונים שהם ניצחו, קיבלו את כל התכתיבים ויוכלו להוכיח כי על פי 'שיטתם' הבעלזאי הוא כופר ואפיקורס ומצוה להלחם בו מלחמת עמלק כפי שאמר בדרשה לתלמידים בטרם נסע לארץ ישראל
למי שהספיק לשכוח, הרב שך כאשר עלה אליו הרב עובדיה יוסף בפעם הראשונה ציוה להניח ליקר ולא יין מפני שחשש מיין נסך, האהרוני עשה כך עתה עם הבעלזאי שלא קלט מה יעשו לו לאחר הביקור, איך יחגגו האהרונים שהם ניצחו, קיבלו את כל התכתיבים ויוכלו להוכיח כי על פי 'שיטתם' הבעלזאי הוא כופר ואפיקורס ומצוה להלחם בו מלחמת עמלק כפי שאמר בדרשה לתלמידים בטרם נסע לארץ ישראל