רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

מה זה צריך להיות עד להיכן מגיע הטירוף? עד כדי כך להכין לו מישענת - זה יותר ממוגזם

ראיתי את התמונות ואני המום, עד כדי כך, באים לכותל לחצי שעה או אפילו לשעה, כל כך הרבה רהיטים, ולא סתם אפילו משענת לכמה דקות הכינו, זה נראה הרבה יותר ממוגזם

ראיתי תמונות של הרבה רבי'ס בכותל המערבי, ומעולם לא ראיתי דבר כזה

אני מעלה כאן כמה תמונות, ובואו יחד נעבור עליהם ואני שואל אותכם האם זה נורמלי או הרחקה גדולה. אני בטוח שהחסידים לא היו מכינים כל זאת בלי הוראתו

בתמונה העליונה תראו מה הכינו החסידים לר' מנדלי, כסא הכבוד, שעון שולחן, עמוד, ואם כל זה לא מספיק, גם משענת

שימו לב בשביל מה הכינו את המשענת, כשהוא ידבר שיהיה לו על מה שהיד תשען

הם משחקים מלכות, יפה, אבל רבותי זה יותר מדי

אגב, בתמונות רואים כי הוא השמין, אז נזכיר לר' מנדלי ולחסידים כי ושמרתם את נפשותיכם זו מצוה מאוד חשובה לא פחות מכל האחרות, אנא תשמרו על הבריאות, קצת יותר התעמלות לא יזיק. אל תשכחו, רבי הוא בשר ודם ומי שמכינים לו משענות כאלו מנוון את השרירים

23 תגובות:

  1. לא הבנתי מה היא הבעיה: וכי מזיק למישהו? שיהיה לו לבריאות! אם כמה יהודים שמחים בכזה דבר, זה שמושיב וזה שיושב, אז מה?? שיהנו מדברים כאלה, וכי אנחנו באנו לחנך אותם בדבר שנוגע אך ורק לחיים הפרטיים שלהם??

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שרוצה בבקשה

      הבעיה היא שבימינו הכל תחרות, וכשהם עושים כך, מחר השני ירצה לעשות עוד יותר, להוכיח כי הרבי שלו מכובד יותר עשו למענו יותר יפה, וזה מיותר

      מחק
  2. מה לא מובן פה ?
    אם לפי דברי האימיל שקבלת לכאורה ובו מתעסקים על הקיטל וההוא כמעט ונשבע בנקיטת חפץ ששבוע הבא יהיה הדיון אז הר"ם המרומ"ם חייב להיראות טוב בתמונות כדי להבין למי משפט הבכורה
    סתם כך לשם גיוון הוא ראה את אחיו נוסע לשכם הוא היה צריך לעשות משהו כדי להיות בכותרות וב"ה הלך לו בגדול
    אז למה לא לפרגן

    ואגב הרב שאולזון מהיום עשה שיעורי בית לפני פרסום כי זה מילתא דעבידא לגילויי שבענין הקיטל לא יהיה שום דיון עד חודש חשוון הבעל"ט ואם כתבת זאת סתם כדי למלאות את הכתבות אז סליחה מראש ותמשיך לכתוב שטויות מעניינות

    השבמחק
    תשובות
    1. אם קראת את הפוסט על הקיטל, אז בודאי ראית מי חתום על הידיעה, אני לא לקחתי שום אחריות עליה, כתוב מי ששלח אותה

      ואדרבה, אני יחד עם הגולשים נראה מי משתיכם צודק

      מחק
  3. החוצפה היותר גדולה היא שמנדלי יושב ואחוריו אל היכל ה'. אין גבול לחוצפה והעזות לשבת כך במקום המקדש, מקום שצריך לקרוע כשמגיעים אליו, והוא יושב במלוא הגאווה.

    השבמחק
  4. ראיתי בתמונה שהוא נשען על הכותל- יש בזה איסור מפורש להישען עליו. וזה גם ביזיון גדול.

    השבמחק
  5. על משוגעים [זה לימוד זכות שאינו רשע] לא שואלים שאלות, זה יסוד האמונת חכמים לרוב האדמורי"ם של דורנו ...

    ר' חיים פיספסת משהו נוסף שהביאו לו לכותל: פמוט לנרות - על שולחנו.

    דבר נוסף: האלימות שהם עושים כל אימת שהוא צריך לבוא לאיזה מקום, או לדרוך באיזה מקום, אף ברחוב - טיאטוא וספונז'ה, ואז אוי למי שדורך ומטמא המקום. ממש כבכנסיות ... ומי שמעיז לעמוד במרחק של כמה מטרים מהמקום בו עומד ההייליגע - אף כשכלל אינו בעיר, יש שטח "סטרילי" עליו אסור לעמוד ... אם מישהו מפר הכללים - אף במקומות ציבוריים, הם ממש חנוקים אותו פיזית, בעקבתא דמשיחא... מלכות תיהפך למינות"..

    השבמחק
  6. אלעס איז אונזערס30 באוגוסט 2012 בשעה 18:11

    מנדלה הוא חולה נפש אמיתי רק בגלל הצדקות של ר' ישראל שלא רצה להנהיג כ"ז שאביו חי הוא הצליח לסחוף חסידים אני לא מבין איך הם לא רואים באיזה בית משוגעים הם חיים, והוא רחום יכפר עוון

    השבמחק
  7. אין אם זה שום בעיה ובלבד שיכון לבו לשם שמים.
    דרך אגב זה בעצם החילוק בין האחים לטוב ולרע.
    תלוי בעיני מי.
    ראיתי תמנות של ר"ישראל בשכם.
    ויש תמונה שהוא על הציון ביחד אם חסידיו במרחק נגיעה.

    השבמחק
  8. אתה חתיכת מטומטם שלא נברא כמוך

    עוד לה היה בעולם אדם (חיה בעצם) שהתבטא בכזו בוטות נגד כל גדולי ישראל.


    הכי מעניין שהכל מגיע כאילו באיצטלא של צדיקות וחסידות, זכות הציבור לדעת את האמת

    זבל אורגני, סרחון של איש חיה כלב.

    אין מילים שיכולים לתאר אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. רק תסביר לנו כ"זבלים אורגניים" במה ומי נחשב כ"גדול ישראל" בגלל הנפח שקיבל או ...?


      [כי בתורה וכו' לא ידוע עליו משהו חריג, רק ב"מידות"...]

      מחק
    2. שפל שבשפלים הנך!!!
      אתה רק יודע לקלל ואין לך שמץ של זכרון שכל!!!

      תאמין לי: אם תמכור את המוח שלך אחרי 120 יהיה המוח היקר ביותר בעולם:

      הוא חדש לגמרי, שעוד לא ישתמשו בו בחיים!!!

      כנראה שעדיין עטוף בצלופן!!!

      מחק
    3. אתה כ"כ צודק. כי אם חכמים הם אלו שיודעים לקדש ולהאליל מישהו "אך ורק" עקב היותו נולד לאביו הצדיק ול"הצדקת המפורסמת" רחל לאה", אז כנראה שהחכמה היא להיות טיפש...

      מחק
  9. מה שטענו כאילו הוא נשען על הכותל שזה אסור, המתבונן היטב יראה שיש מאחוריו משענת, ככל הנראה של הכסא עליו הוא יושב, כך שהוא לא נשען על הכותל כלל.
    ומה שיושב עם גבו כלפי הכותל, הרי הוא מוסר שיחה לחסידיו (כך נראה), אז מה רציתם? שהוא ישב לכיוון הכותל, והחסידים עם הגב לכותל? ומה זה שונה מכל דרשן שידרוש בכותל? או כהן בברכת כהנים?
    ולידיעת מי שלא יודע, בבית הכנסת יש הלכה מפורשת שאסור להפנות גב לארון הקודש, שלא כמו בכותל, ואעפ"כ באופנים כאלו מותר.
    אני לא חסיד ולא מעריץ שלו לכן אינני בא לנמק את השיגעון גדלות שלו (כביכול) או את האלילות שחסידיו עושים ממנו, אבל טענות לא נכונות אסור שיהיו, זה בגדר השמצה גרידא.

    השבמחק
  10. איך אתה מעיז פניך ומחציף בדברים בוטים
    נגד רבן של ישראל שמי שזכה פעם לראות את עבודת השם שלו יודע שאין עוד
    הרבה צדיקים שהגיעו לדרגות כאלו בקדושה ובעבודת השם ובמידות
    ולא סתם הןא מצליח לסחוף אחריו אלפי משפחות

    השבמחק
  11. תגיד לי, אתה משוגע ? אינך יודע ש99 אחוזים מהציבור החרדי מסתכלים עליו ועליכם כ"משוגעים" והזויים במצב הטוב. הוא אולי רבן של כל המשוגעים, כי החסידויות הכי הזויות לא הצליחו להגיעו לדרגתכם. תתפקח בבקשה. הוא לא מצליח לסחוף שום אלפים, יש לו כמה מאות רק בגלל שגדלו בחממת הטרור שלו 18 שנה, אז האביסו אותם שהוא "הייליגע", ומה לעשות שכל חינוך מועיל. זה תעודת כבוד שרוב המכריע של ויזניץ לא הלכו עימו. זה אומר שעדיין יש שכל ישר בעולם החסידות ...

    "רבן של ישראל" ??? "מי קיבל אותו עליו לרבי חוץ מקבוצתו" ???
    יחסית אליו, כבר כל כלל ישראל אוחזים פי אלף אפילו מהבעלזער [אף בשנים הקודמות. בשנים האחרונות, מעריכים אותו הרבה אף יותר אולי]ו-2 הסאטמערע והסקווירער ויתר האדמורי"ם הממוסדים.
    איש מגדולי ישראל ועובדי ה' שבישראל לא אוחז ממנו. במצב הטוב חלקם המועט אוחזים שאינו כ"כ נורא כפי שהרוב סבורים עליו...

    שום דרגות, שום קדושה. ו-- בטח ל--א מידו--ת. "פוק חזי מאי עמא דבר".

    אין לי בעיה שתאמינו בו, אך אל תחשבו לשגע אחרים ג"כ.

    השבמחק
  12. תגיד מה שתגיד ותתפוצץ מקנאה
    יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורינו
    תתחיל קצת לברר אצל אנשים שמסתובבים שם כמה ישועות מתגלגלות שם
    פועל ישועות בקרב הארץ וממשיך את דרך אביו להשפיע טוב לכל הדור

    השבמחק
  13. אני אכן מתפוצץ, מכיוון שהעולם אומר שההבדל בין "שוטה" לסוטה" הוא, ש"סוטה" היא מתפוצצת, ואילו מ"שוטה" אחרים מתפוצצים.

    אני מברר וביררתי המון, ואני דווקא אוהב המון אדמורי"ם מכל הסוגים.
    ביררתי, אך לא אצל אלו ששם בפנים בתוך הבוץ וחייבים ר"ל להצדיק, אלא כל אלו שמבחוץ אך יש להם שם משפחה - אנשים שהם עצמם אין נוגעים כלל בדבר, והם - תגובותיהם נעות בין הגדרות כ"רע" ו"מידות רעות" ומאידך - חנפן שיודע לקנות אנשים בחנופה ותשומת לב,
    לבין אלו שמקילים ואומרים שהוא "רק" רק ילד "מידות ילדותיות", נהנתן, וחולה שיגעון גדלות ואמונה מטורפת בכוחותיו.

    הייתי שמח לשמוע אחרת, כי אין לי דבר נגדו, אך מה אעשה שכמעט איש בכלל ישראל, וכ-100 אחוז מעובדי ה' של דורנו, סבורים עליו כפי שכתבתי.

    זה עלבון לאביו לדמות את בנו לאביו. האב היה לפחות ברור ו"כולם" ראו זאת [ולא היו צריכים חסידיו לשכנע ולבלף על כך] שהיה מתמיד "עצום" כל ימיו, ואת שמירת עיניו מי ימלל, ועוד ועוד, על כן ניתן היה להעלים עין מכמה נקודות אחרות, ו"להצדיק את הצדיק דמעיקרא", הוא לא היה רובו ח"ו רק שגעונות ואמונות טפלות ולא מוכחות.

    איך אתה חושב שבמילים "מפוצצות" ניתן להוכיח אחרת ממה שראו ורואים ? גם חסידי המישקולץ סבורים כך על רבם, ומכריזים שרבם צדיק הדור ורבם של "כל" בני הגולה, ומשוכנעים ומשכנעים כך ב-100 אחוז, אך איש משום מה לא קונה את דבריהם [אם כי יש לציין: על המישקולץ איש לא אומר שהציק או רדף מישהו, אין עליו דיבורים על עניינים שליליים איומים..., רק נחשב סתם כ"קוריוז". הוא גם "ידוע "באמ" כת"ח מופלג].

    השבמחק
  14. אני שם לב שחסידי ר' ישראל לא מפסיקים להשמיץ את ר' מנדל אני לא מבין למה? מה כואב לכם?

    השבמחק
  15. אני מנסה להבין היכן טעה מנהל האתר ר' חיים מעיון של תמונות האדמו"ר הקודם מויזניץ זצ"ל כאשר היה מגיע עם חסידיו לכותל בשנותיו הטובים היו מביאים את כל הציוד, כך שאיני רואה שום חדש בענין, וזה לא שווה כותרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. שקר. עיי"ש ותראה שאין דומה כלל.

      מחק
    2. אני מאוד אודה לך אם תשלח לי את התמונה היכן שרואים משהו דומה, אם תשלח ואווכח שאתה צודק, אני מתחייב כאן שאני אתנצל או לפחות אתקן

      שלח לי את התמונה לאימייל שבכתובת הבלוג

      מחק
  16. אין לי איך להוכיח לך שאין לי כל קשר לוויזניץ. רק כואב לי מה שכואב לרוב כלל ישראל, על טמטום ללא גבולות. רחמנות על הבעש"ט ור' יעקב קאפיל...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.