רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 במאי 2024

הערות והארות

 

הבריכה בבני ברק •
 מוזר תעלומה בב"ב. 
בחורי הישיבות שיצאו מטעם איגוד בני הישיבות, לא שילמו 'דמי רצינות' בסך - 5 שקלים. 
ובחורי הישיבות שיצאו מטעם סגן ראש העיר אליהו שושן (שס) שילמו 'דמי רצינות' - 5 שקלים. 
אז לאיפה הלך הכסף שהספרדים שילמו ?
==================
עמית סגל: מי שעיניו בראשו ולא התעוורו משנאה פתולוגית ליריבים פוליטיים ומתסמונת האשמת הקורבן יכול לראות הערב שלחץ צבאי בשטח ולחץ מדיני כמו אל ג׳זירה מביא תוצאות. ומי שלא עסוק בהלקאה עצמית והתמכרות לממשל ביידן יצטרך להודות שנרקמת כאן קנוניה דוחה לסיום המלחמה מעל ראשה של ישראל ובלי החטופים
==================
יענקי פרבר: אז למעשה קטאר ומצרים סיכמו הסכם עם חמאס מבלי לקבל אישור ישראלי, אחרי שהכנופייה הזאת שינתה את הסעיפים והודיעה כי היא מסכימה לתנאים שהכנופייה קבעה. אני הכי בעד הסכם, גם מופקר כדי להחזיר את החטופים, אבל אם חמאס קטאר ומצרים עשו לנו כיפה אדומה, צה"ל צריך עוד הלילה לפלוש לרפיח
==================
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "לתרגילים והמשחקים של החמאס יש רק תשובה אחת: פקודה מיידית לכיבוש רפיח! הגברת הלחץ הצבאי, והמשך כתישתו המלאה של חמאס, עד הכרעתו המוחלטת"
==================
חמאס עשה הערב טעות אסטרטגית: הניסיון לטמון לישראל מלכודת באמצעות "הסכמה" לנוסח הצעה "משופץ" כשל, אולם חשף את עוצמת הפחד של הארגון מפעילות צבאית של ישראל. אפשר להעריך שיהיה לזה ביטוי בהמשך.
==================
עורך יתד נאמן הרב ישראל פרידמן לגרודקה ב'מהדורה המרכזית' בקול ברמה: "אף אחד לא מת בשואה כי הוא ישראלי, אלא כי הוא יהודי. אבל מאז, העם הישראלי והעם היהודי נפרדו. מי שתולש את הפאות של סבא שלו מהפנים של הנכדים - לא באמת מנסה לזכור את השואה. יום השואה הרשמי נקבע בעיתוי אומלל לאבל, בחודש ניסן, בפרט לא יום שואה שמדבר על הגבורה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.