רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

'הדף היומי' - איך עבד אריה דרעי על הציבור הספרדי זעק כי הספרדים מקופחים והוא במשרדו העסיק אשכנזים


במסגרת של 'הדף היומי' באים אלי בטענות מדוע אני מתעסק רק עם אשכנזים ומתעלם מן העולם הספרדי. אין זה נכון, היה הרבה חומר בבלוגים שלי על מלחמות הרב שך עם הרב עובדיה יוסף, ובעתיד תמצאו מאות דפים כאלו, ובכל זאת מאחר וביקשו כי חלילה לא אפסח על העולם הספרדי אז אני מעלה היום דף מעניין בקשר לאריה דרעי

בשעתו אריה דרעי ביקש להוכיח כי הוא דואג לספרדים, הוא זעק נגד הקיפוח הספרדי, אבל מי שלמד את מעשיו שלו, הוא שלח את ילדיו לחינוך אשכנזי, את הבנות לבתי ספר אשכנזים, ואת משרדו הוא מילא באשכנזים והחברים הכי טובים שלו הם אשכנזים

לא היה זה פלא מדוע יום אחד החליטו הספרדים לקרא עליו למלחמה ומילאו את הרחובות בפשקווילים נגדו ושאלו אותו את מי אתה מייצג את הספרדים או את האשכנזים, מדוע אתה מסובב רק באשכנזים

מה שמעניין שאפילו חבריו החילונים הם כולם אשכנזים, יוסי שריד, אמנון דנקנר ועוד כאלו הם כולם אשכנזים

שימו לב במי הוא נלחם, בש"ס, בספרדים. כאשר פרצה מלחמה קשה נגד הסמינרים שלא מקבלים ספרדיות הוא ישב בצד ולא התייצב למערכה, הוא השאיר אותה לללום. הוא לא נלחם נגד אשכנזים, אלו אצלו עליונים

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. הייתי מודה לכבודו להאריך קצת בכל ענייני דרעי: זה טוב שידעו כל העולם עם מי יש להם עסק: עם איש צבוע, שרק הכיסא המרופד מעניין אותו!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הציבור שכח את הימים ההם לכן צריך להזכיר, הם שכחו שהוא התבייש בספרדים הוא הסתובב רק אצל אשכנזים ועם אשכנזים, את כל הפוילע שטיק עם הכסף שעל כך נשפט היה עם אשכנזים

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.