רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ אטילה שומפלבי: ניצחון לאיש העסקים דן גרטלר בתביעה שהגישו נגדו האחים גרטנר מאנגליה. בתביעה שנמשכה 14 שנים, דרשו ממנו האחים למעלה מ-3 מליארד ש״ח. הבוקר פסק אורנשטיין כי יקבלו רק 85 מליון.

✅ עדכוני חוק הגיוס: בקואליציה יבקשו דחיה נוספת במועד הדיון והמענה לבג"ץ הפטור מגיוס. העילות החדשות: המתקפה האיראנית והעיסוק של ראש הממשלה בהערכות לתגובה ישראלית, לצד העיכוב במינוי עורך דין פרטי שייצג את הממשלה, בשל חג הפסח. (יובל שגב)

✅ יעקב ברדוגו ב'ערוץ 14' על האנטישמיות בקמפוסים: השגריר בוושינגטון מייק הרצוג נכשל וצריך לסיים את תפקידו. רק הקשר שלו למלכות בישראל משאיר אותו בתפקיד.

✅ ערוץ 7: חבר הכנסת לשעבר אריה אלדד עוכב על ידי המשטרה אחרי שעלה להר הבית להדריך קבוצת עולים ואחרי שהדריך בנקודה מסויימת במשך יותר משתי דקות

✅ ביום הראשון של חול המועד פסח כ-4,600 מתפללים פקדו את מערת המכפלה .

✅ ראש ה FBI: אנחנו מודאגים יותר ויותר מהפוטנציאל לסוג של מתקפה מתואמת כאן במולדת, שאולי לא כל כך שונה ממה שראיתם באולם הקונצרטים ברוסיה לפני כמה שבועות מצד ארגון דאע"ש

✅ עמיחי שטיין: יו"ר בית הנבחרים האמריקני לאחר פגישה עם נשיאת אוניברסיטת קולומביה וסטודנטים יהודים: "אני כאן היום מצטרף לעמיתיי וקורא לנשיאה שפיק להתפטר אם היא לא תוכל לעשות מיד סדר בכאוס הזה".

✅ ברקע האנטישמיות בקמפוסים בארה"ב, הנשיא לשעבר טראמפ תקף את ביידן: "זו אשמתו של ג'ו ביידן, הוא מעביר את המסרים הלא נכונים. הוא לא מדבר בטון הנכון"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.