רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

מכתב למערכת: אני מבקש ממך סליחה ומחילה

לפני 19 שנה הייתי בחור בישיבת בית מתתיהו בבני ברק, הוצאת אז את העיתון "פנים חדשות". מכירת העיתון שלך בבני ברק הייתה אסורה, כמובן. אבל היה קיוסק אחד שמכר את העיתון בהיחבא. הקיוסק המיתולוגי בטרפון פינת רבי עקיבא. כל בני ברקי ממוצע יודע לאיזה קיוסק אני מתכוון. היינו קבוצת בחורים שלא יכולנו לוותר על העיתון שלך. אהבנו את הקיינדלעך שבישלת את הלשון הרע, הרכילות העסיסית. והעיתון היה מסתובב במסדרונות הפנימייה מיד ליד ונחטף בשקיקה. אומר לך את האמת בפנים, הסתכלנו עליך כאדם לא שפוי, כמי שמחפש את המחלוקת והרע, שרוצה כל היום להכפיש את הציבור הליטאי. מבחינתנו הייתה "שייגעץ", שמחפש להרוס ולהחריב.
 
היום כאבא לילדים שחלקם כבר בישיבות, אני רוצה בחודש אלול, חודש הסליחות, לבקש ממך מחילה וסליחה. כן, טעינו!!! היום אני יודע שאתה צדקת, כאשר נלחמת נגד אותה כנופיה, שדיברה כביכול בשם "דעת תורה" לציות לגדולי ישראל, "ועשית ככל אשר יורוך" וכל המילים הגדולות, ולמעשה הם התכוונו רק לעצמם, ולא לשום דבר אחר.
 
בחודשים האחרונים שאני נחשפתי לאתר שלך "בעולמם של חרדים", או כפי שקוראים לזה בשם הקיצור "בעולמם", והמלחמה האיומה שמנהלת אותה קבוצה נגד גדולי הדור, ואני מתבונן ומשתאה, כיצד אתה חיים שאולזון, שלפני עשרים שנה זעקת חמס נגדם, וגם כיום אתה ממשיך לתקוף את אותה קבוצה, אני רואה שאתה הבנת מה שאנו לא רצינו להבין, וכיום, בניגוד לאז, הדברים נחשפים ומובנים לכולם.
 
חיים שאולזון, אני מסיר בפניך את הכובע, על אומץ ליבך, על הכנות והישרות, גם שברור לי שאתה רחוק מזרח ומערב מהציבור הליטאי, אבל אתה נוהג בהגינות ויושר, ומה שאז היית בודד במערכה הגדולה, היום כלל הציבור החרדי הקיא מתוכו את אותה קבוצה פלגנית ומחרחרת ריב ומדון, שמטרתה לזרוע הרס וחורבן.
 
היום אני יודע שאתה עושה עבודת קודש. עלה והצלח!
 
כתיבה וחתימה טובה

5 תגובות:

  1. כבר אמר החכם "האמת מרה כלענה, וקשה לקבלה". בברכת כאשר יענו אותו .... ר' חיים, חזק ואמץ.

    השבמחק
  2. ע"ז נאמר שהכתיבה מאז והחתימה של תקופתנו טובה מאד מאד

    השבמחק
  3. בני רבינוביץ כמה אתה מקבל מגליק על השעות הנוספות שאתה עוזר לשאולזון ולבחדרי חרדים?

    בושו והכלמו לכם, אכן נודע הדבר מי הם אנשי יתד הכבוש

    השבמחק
  4. אני מזדהה עם כל מילה במכתב הזה. אמת נכון ויציב.

    שאולזון תמשיך להכות ולחשוף מי זה גרוסמן וכל "כת הפסל". הציבור השתנה מהקצה לקצה. נאמס לנו םהמחבלים הארורים שהיום נחשף פרצופם האמיתי.

    לא השקפה ולא הרב שך עניין אותם. רק מחלוקת ופירוד. וברגע שלקחו לגרוסמן את הג'וב הוא עושה הכל להחריב את עולם התורה.

    השבמחק
  5. בני רבינוביץ למד בתפרח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.