רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

מלחמת פשקווילים בגור

 איני נכנס לוויכוח ביניהם, אני מביא לכם את הפשקווילים כמות שהם, הצד של זילברברג כתב מכתב בשם 'הורה' והצד של ר' נחמיה מכה בחזרה כתשובה לאותו הורה

הנה יש לכם את הפשקווילים בגודל מקורי שתוכלו לקרוא בקלות תכנסו לחדשות בקצרה כאן:
http://bektzara.blogspot.com/2012/08/blog-post_5736.html

7 תגובות:

  1. אנחנו מסתדרים ברוך השם
    גור חסידות שחיתנה בשנה הנוכחית 476 משפחות.. ובשנתיים האחרונות עוד 910 משפחות.. אנחנו גדלים בשנתיים בכמעט 1000 משפחות כ"י.
    יש כל יום כמה וכמה בריתות.. וכמובן גם בנות נולדות.. אז הכי טבעי בעולם שיהיו סיפורים ומלא בעיות, והציבור שכמובן ידוע באהבתו העזה לגור, שש ושמח לרכב על הסוס, וכמובן להוסיף נופך משלו. אבל זה טבעי ואין שום בעיה עם זה.
    ובואו לא נשכח שבאחוזים הסיפורים בגור הם הכי פחותים מכל מקום אחר...
    אנחנו חסידות ענקית ב״ה עם רבי אחד שמנהיג את העדה בצורה הכי חזקה שיש, ואהבת החסידים אליו לא תדמה לשום מקום אחר בעולם בעבר ובהווה.
    לכל הטוענים שאנשים יוצאים מגור ופוזלים למקומות אחרים, שיהיו כנים עם עצמם ויספרו כמה אנשים כאלו יש. 100? 200? אולי 300? זה עדיין משאיר את רוב הקהל בדרך המסורה לנו מדור לדור לתפארת בית גור.
    (אגב מספרי ״הפוזלים״ החוצה שווים בערך כמות של ארבעה חמישה חסידויות ביחד בשלומי אמונים בלבד!!).
    אנחנו ברוך השם מסתדרים מצויין ונפלא. יש לנו מאות מוסדות משלנו בארץ ובעולם, אלפי בחורים ואלפי אברכים שיושבים ולומדים בהתמדה, ועושים כל רגע את רצון קדשו של אד״ש הי"ו.
    איחוד מוסדות גור חזק, והענף מלא כסף (ואתם יכולים להתפוצץ מקנאה).
    תכל'ס, יש לנו הכל ברוך השם, וכמו שאמר הרבי מאוסטרובצא לפני השואה, כשהוא ראה את הרבי ״האמרי אמת״ זצ״ל הולך עם אלפי חסידיו: 'הדבר הזה לא יפסיק עד ביאת המשיח בקרוב אמן'.
    לכו ותחפשו לעצמכם עיסוקים יותר מעניינים כמו ״מועצת גדולי התורה״ של דגל התורה שמורכבת מטריליון גופים.
    או הפלס ויתד.
    או חובות העתק שעיתון ״המבשר״ נקלע אליו (ההכשר כבר נסגר).
    או ביזוי כבודו של הרב אלישיב 30 שניות (!) לאחר פטירתו, עם השתלטות כל כך צבועה ומגעילה ומלאה בכוחניות (כל כך שקוף שחיכו שהוא יילך כבר מהעולם הזה).
    בקיצור לא חסר אקשן. תהנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובתך מזכירה כל כך את תגובתן של האמהות של השאהידים והטרוריסטים הערביים ימ"ש, שמתגאות בריבוי והגידול הטבעי שלהן, שהם הדת הכי גדולה.

      הציבור תמיד אחרי כל הטענות, העריך את גור ובפרט את אדמוריה באופן אישי עכ"פ. עד ה-14 שנה האחרונות שקידשה את ה"אגו" ותאוות הנקם על כל זבוב ש"מאיים" עליה.

      איחוד מוסדות גור חזק ? תברר בבקשה מדוע לא נתנו כמה חודשים [עוד לפני הניתוח של הגערער רבי] לאחד הנגידים של גור מירושלים להיכנס לרבי לבד, בגלל חשש מפרשיה עצומה נוספת ב"איחוד", הקשורה ל-3 הקלטות לבביות על האדמו"ר מגור, בטענה שהרבי לא התאושש עדיין מאיבוד איש אמונו הקודם שעף לפני כשנה וחצי.

      חוץ מזה, שגם איראן וסעודיה עשירות מאוד מאוד, האם זה אומר שיש לקנא בהם, ושזה שאתם לא מתאסלמים סוף סוף [ומניחים את היהדות החרדית לנפשה], זה כי אתם מקנאים בהם ??? [האמת היא, אולי כן, אולי יש חפיפה בין משטרי טרור מסויימים [ח"ו אין כוונתי לאף קהילה ...] ?

      אם "הדבר הזה" שהאוסטרובצא אמר או לא אמר, אמור ללוותינו עד ביאת משיח, אז הוי, שיבא אנא מיד, כי כשל כח הסבל. נקווה בכל מקרה שלא אתם הוא הדבר שאמור ללוותינו עד אז... אכן "בעקבתא דמשיחא" וכו'.
      גור מעולם לא היתה מה שהיא היום בדברים הנ"ל, גם לא באחוזים ..

      הרבי מגור אכן מנהיג את הציבור בצורה "חזקה" אך יש שיקראו לזה "אלימה".

      בענין מועצת גדולי התורה של דגל, היא אולי מייצגת טריליון גופים אך עדיין עדיפה טריליון מונים על מי שפירק את ה"מועצת" בגלל שעקב פינוקו "מעולם" לא מסוגל לקבל ואף לשמוע דעה שונה ממנו בשום אופן בעולם, רק יודע להנחית הוראות ולזרוק את מי שלא מבצע, בין בקהילתו ובין אדמורי"ם זרים כהישועות משה, ר"ש מלעלוב, רחמיסטריווקא, ביאלה, סלונים, סלאנים, חב"ד, ועוד ועוד ועוד.

      בענין עיתון המבשר: בינתיים יעקב נח ליצמן [ששפך את דמו של הפנ"מ בפורומים של אגו"י שוב ושוב במשך שנים, כאחד הריקים] הבטיח כבר לפני 3 שנים, ש"עד פסח זה נסגר". בינתיים מה שקרה עם מצבה של גור עד פסח, רחמנות.
      חוץ מכך: תברר מדוע הורידו לפני חצי שנה לראשונה את משכורות עובדי המודיע באופן דרסטי, לפני שאתה בודק בחובות אחרים...
      לא כל מה שמוכרים לך חבריך המשועממים [מפאת אי עיון ויגיעה בתורה] להרים את ה"אגו" נכון.

      בענין כוחניות והשתלטות: אנא אל תדבר, מי שהנהגתו הצליחה לשסע את היהדות החרדית והביאה עליה חורבן בכל התקופות ששלטה, עקב תאוות נקם ומידות לא מעובדות עקב גידול קשה: בתשמ"ט עם הבלאגן עם דגל התורה ויתד, אז שלטו עקב חולשת הלב שמחה. ושוב מאז תשנ"ז - מלחמת ברקת - פרוש - המבשר - וועדת הכספים - מוזס. מריבות עם כמעט כל גדולי ישאל לסירוגין, שפך דם שוב ושוב בתוך בימ"ד גור בהוראה מגבוה ועוד ועוד.
      צר לי לכתוב כך על קהילה ואדמו"ר שבסך הכל הנני מעריך, אך אינכם מותירים ברירה. "מודה ועוזב ירוחם". לפחות על פתחה של גהינם.

      מחק
    2. נמאס כבר!!!!
      מסגנון הכתיבה רואים ששניכם כתבתם בעבר ושניכם כותבים לפחות עשר פעמים אותו מילים. אפשר כבר לסכם
      א. רוב הציבור שאינו מחזיק שנאה בלבם מעריך אותכם חסידי גור ובודאי הרבי שלכם באופם אישי כאדם גדול. (זאת מבלי להתחשב לקיצוניים בציבור הרחב)
      ב. רוב הציבור מודע לבעיות שיש אצלכם חסידי גור בכמה תחומים בעיקר אצל קומץ עסקנים המכתיבים את הפוליטיקה והעסקונה בציבור שלכם והמשפיע על הציבור הרחב. הציבור גם מודע לזה שיש לחרונה שיש שינויים לטובה ומקווים שתהיה שינוי קיצוני.(לזה מודים גם רוב חסידי גור חוץ ממועט קיצוני הטוען שאין בעיות כלל.)

      מחק
  2. לא, הבעיה היא לא אצל קומץ עסקנים, [רוב העסקנים עשו זאת ב"הוראה" - גם אם בחדווה] אלא הרבה הרבה יותר "גבוה" ... מה לעשות, וזה משפיע על אופי בחירת העסקנים..

    השבמחק
    תשובות
    1. הדגשתי שיש קיצוניים משני הצדדים

      מחק
  3. תכנסו לפורפורציה. בסה"כ מדובר באינטרסנט שלוטש את עיניו לאותה משרה. אותו גס רוח, דל דעה שפל אנשים א.ד.X. (לא בן ואל זיקונים) כבר הגיע הזמן לשלוח אותו לנגריה להתעסק עם קרשים ולא עם נשמות.

    השבמחק
  4. אולי תרמוז למי כוונתך ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.