רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

המחבלים הפכו למנדליסטים זועקים כי 'שונאי צד הקדושה' מפעילים טרור נגדם - הם מבטיחים 72 בתולות לכל מי שחותם על מנוי ל'הפלס'

שהם בצרות זה כבר לא חדשות, כל כך הרבה זמן עם אפס פרסום, הכסף הולך ואוזל, אסור לשכוח שעולה להם העסק הון, הם שורפים בכל שבוע כמאה אלף שקלים, גם אם נניח שהשיגו את זה בחצי הכסף עדיין מדובר בעשרות אלפי שקלים כל שבוע, וכמה זמן אפשר להמשיך ככה

חבל להלחם בהם, צריך לתת להם להמשיך ושישרפו יותר כסף. חבל רק שזה כסף של מוסדות וציבור, ולא כאן אכנס למקורות, זה נושא בפני עצמו

הבוקר יצאו כמה אתרים בקול זעקה על שמנהלי 'הפלס' זייפנים שולחים מכתבים כאילו 'מאות' מנויים מחרימים מוסדות שמחרימים אותם, הם מבקשים לחתום על ניירות שיחרימו את מי שלא יתנו מודעות ב'הפלס'. חבל על הזמן להתעסק עימם בענין הזה, המציאות היא ההוכחה הטובה ביותר. היום ברור מי לצד מי, המפה הליטאית השתנתה מהקצה אל הקצה, לא מפני שמישהו שינה עמדות, אלא מפני שקודם חששו לומר בקול רם את מה שאומרים עתה, הוכח מעל לכל ספק שהמחבלים אינם מונים 10 אחוז מכלל הציבור הליטאי, הם טרוריסטים שעושים הרבה רעש, וכמו בכל ארגון טרור כמה עשרות משגעים עולם שלם, ככה זה אצל הליטאים הסובלים זה עשרות שנים מטרוריסטים שמעולם לא התמודדו בבחירות וטוענים כי הציבור עימם

אבל בניגוד לכל מי שזועק הנה הם מזייפים, אני אהבתי את מכתבם, ושימו לב מה כותבים המחבלים, בתוך המסגרת: 'יש לציין שמפני הטרור שמפעילים שונאי צד הקדושה', אני המום, הם הפכו למנדליסטים הם עסוקים עם 'קדושה' ומעניין מי הם השונאי צד הקדושה, ר' חיים קנייבסקי, ר' ניסים קרליץ, הרב שטיינמן, ר' גרשון איידלשטיין ועוד שורה ארוכה של רבנים ידועים, הם נמנים על שונאי צד הקדושה

הרב שך מתגלגל בקברו לשמוע מילים כאלו מאנשיו. 'קדושה' והאידיאה הליטאית הם תרתי דסתרי, הם לעגו עשרות שנים לחסידים שעסקו בקדושה, ועתה לא עוד מחבלים שונאים, זה לא עושה להם טוב, אז הם עושים מעצמם 'קדושים'. אתם מבינים, המחבלים הם קדושים. הם למדו מן המוסלמים, השאהידים הם הקדושים, ואכן המחבלים הליטאים הם הקדושים הנלחמים על קידוש ה', ושלא נופתע אם בקרוב יבטיחו 72 בתולות לכל מי שיחתום על מנוי ל'הפלס'

מי היה מאמין לאן שיתדרדרו

4 תגובות:

  1. אני מצדי הייתי מתיר לכל מי שירצה לפרסם בהפלס שיפרסם בלי שום בעיה: טוב שאצל הליטווקים יהיה שני עיתונים: כל אחד צריך שיפחד מהשני ויתמתנו בעצם גישתם אל הציבור השומע אותם. וכי כבודו מאמין ליתד??? אף אם תשובת כבודו תהיה חיובית עם הכבוד שמגיע לכבודו, לא מאמין לו. אם כן עדיף שהתותחים תהיה ביניהם ולא שיהיה להם זמן פנוי להראות גנות אחרים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא נגד קיום הפלס, ולא איכפת לי שיקימו עיתון יומי שלישי ורביעי, אני נגד טרור. מי שאינו טרוריסט, זכותו המלאה להביע את דעתו ואת השקפתו. מי שמכתיב בכח, מכה, יורד לחיים, באלו צריך להלחם ועד הסוף

      מחק
    2. ר' חיים, אם היום הם בקושי שורדים ואין להם כח או השפעה, הם כבר לא יכולים להכתיב בכח ולרדת לחיי אף אחד, דמם כבר נשפך ועכשיו זה רק ריקוד על הדם.
      האם בגלל העבר שלהם אתה מתקיף אותם? אם כן, שכחת הלכה מפורשת: כיון שלקה הרי הוא כאחיך.

      מחק
    3. יש הרבה צדק בדבריך, אני פשוט מרחם עליהם

      אני לא רוצה שחלילה ימצא מי אשר יחשוב אולי הם צד הקדושה, מדובר בדמגוגיה ולא יותר מזה

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.