רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 באפריל 2022

צימוקים

 

💥 תקנון מחמיר: חסידות סקווירא שלחו תקנון להורי תלמידי הישיבות בהם נכתב על הצורך לטבול במקווה כל יום, חליפה רק בצבע שחור, כיפה גדולה ורכה שתיראה מחוץ לכובע, טלית קטן מצמר המגיע עד הצוואר, גארטל לפחות 12 חוטים, מכנסים רחבים ולא צמודים, פיאות ללא ג'ל ולא להחזיק מראה או מסרק, אין לענוד שעון יד, חובה ללבוש כובע בארוחות ויש ללכת רק עם משקפי פלסטיק. 

💥 הראשון לציון הגר"י יוסף אמש בשיעורו: גם אדם עם כיפת בנט נקרא אדם דתי

💥 'המחדש': בברית לבן הרב בן ציון שטרן בבני ברק נקרא התינוק מש"ה בראשי תיבות 'מרן שר התורה' וזאת בגלל שהסבים קרויים חיים ויוסף ולא היה ניתן לקרוא שמריהו יוסף חיים, הסנדק היה הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שמשמש סנדק מאז פטירת אביו זצ"ל

💥 הרב הלל כהן מאוקראינה בחצות בסקופים: חסידי ברסלב רבים הגיעו לשהות בשבת באומן תוך שהם מכניסים את עצמם לסכנת חיים מיותרת. אין שום ענין לשהות אצל רבינו בשבת ר"ח. חוץ מסכנת החיים שהם מכניסים את עצמם, הדבר מעורר את זעם האוקראינים שנמלטו מהאימה כשרואים את היהודים אדישים לגורלם.

💥 קרואטיה: הנגיד שלמה קליין קנה את הפתיחה ב24 אלף $
העליה של האדמו"ר מויזניץ נקנה ב22 אלף $

💥 גדולי האדמו"רים בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין, חתמו על קריאת קודש, בה מתבקשים כל ההורים השולחים את ילדיהם למוסדות החינוך בשכונה - לחתום על 'עצומה' נגד רפורמת החינוך החדשה העלולה לפגוע במערכת החינוך החרדית בניו יורק.

💥 קפצו מהקומה ה-10: בני זוג מצריים התאבדו שעות לאחר שנישאו
כזה לא שמעתם: זוג נשוי טרי התאבד במצרים שעות לאחר חתונתם בקפיצה מהקומה העשירית. רשויות החקירה מנסות להבין מדוע

💥 לראשונה בבאבוב 48 האדמור יערוך שני הסדרים בביהמ"ד הגדול

💥 אחרי פטירת הרב משה צבי בוחבוט זצ"ל: רבה של מגדל הרב יגאל ממליא מונה למ"מ רבה של טבריה ויהיה מוסמך למתן הכשר, ורישום נישואין בעיר טבריה עד למינוי רב ראשי חדש לעיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.