רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 באפריל 2022

מבזקים

 

🔔 ‏השר לשעבר ‎חיים רמון מעריך ב103: "בבחירות הבאות נתניהו לא ישיג 61 והמפלגות החרדיות לא יסכימו ללכת לאופוזיציה שוב. הם יגידו לליכוד 'שימו מועמד אחר'. אחרי 5 מערכות בחירות אפילו בליכוד יתעשתו". ‎

🔔 ‏בליכוד ובאופוזיציה טוענים: אם יהיה ח"כ פורש נוסף ויהיה ברור שהולכים לבחירות - תקווה חדשה תסכים להקים ממשלה עם הליכוד ולא בחירות. (אמיר אטינגר).

🔔 ברנע ב'ידיעות': הנשיא ביידן לא יכול להעביר את מעונו הרשמי מוושינגטון לדלאוור, ובנט לא יכול להעביר את מעונו הרשמי מירושלים לרעננה. שנית, הבית לא מתפקד באמת כמעון רשמי. אורחים זרים לא באים אליו. ארוחות רשמיות לא נערכות בו

🔔 ברנע ב'ידיעות': ההישרדות של בנט בראשות הממשלה תלויה ביכולת שלו להיבדל מנתניהו. אם הישראלים ישתכנעו ששניהם עשויים מאותם חומרים, הוא יאבד את מעט הסיכוי שיש לו. מצביעי המרכז והשמאל יברחו ממנו, אם לא בגלל דעותיו, בגלל שיריחו בו את ריחו של שנוא נפשם. מצבעי הימין יברחו ממנו כי יש להם כבר ביבי אחד, הם לא זקוקים לשניים.

🔔 נחום ברנע: אם כל ההבדל בין נתניהו לבנט הוא שהאחד הוא חזיר גדול והשני חזיר קטן, החזיר הגדול ינצח. הישראלים אוהבים את המנהיגים שלהם בגדול.

🔔 עמית סגל ב'ידיעות': יממה לפני ההכרזה על שיקלי כפורש קיימו שני חברי 'ימינה' פגישות חשאיות בבתיהם של חברי ליכוד. על הפרק עמדו ההצעות הנדיבות המוכרות.

🔔 ‏במפלגת העבודה מסתכלים אל עבר הבחירות המוניציפליות בשנה הבאה: משלחת המונה 8 מבכירי מטה המפלגה שוגרה ללונדון לטובת למידת שיטות הקמפיינים המוניציפליים המנצחים. (אנה ברסקי).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.