רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 באפריל 2022

מבזקים

 

🔔 עמית סגל ב'ידיעות': חמ"ל משותף לבנט וללפיד פועל לייצב את הממשלה. במסגרת חלוקת המשימות, מקורבי לפיד פועלים מול המשותפת, השותפות משמאל ואלי אבידר. אנשי בנט מתפקדים כמחלקת שימור הלקוחות של חברי ימינה וחברי רע"מ.

🔔 סימה קדמון ב׳ידיעות׳: התחלת מושב הכנסת בעוד עשרה ימים תהיה מאוד משמעותית. היא תאלץ את הקואליציה להיות הרבה יותר מחושבת במה שהם מביאים למליאה, לדאוג לסגור הסכמים מאחורי הקלעים, להיות ממושמעים ובעיקר להיות נוכחים.

🔔 אבישי גרינצייג: אפי נוה הגיש תלונה במשטרה נגד העיתונאית הדס שטייף בעקבות דליפה של התכתבויות פרטיות עם גורמים מוכרים מאוד, מתוך הטלפון הפרוץ והגנוב שלו. לטענתו, צורת ההדלפה מוכיחה כי החומר היה יכול לדלוף אך ורק דרך שטייף ולא דרך המשטרה.

🔔 יצויין כי אתמול הופצו ברשתות החברתיות צילומי מסך מהתכתבויות של אפי נוה עם איילת שקד וצוות לשכתה וכן התכתבויות שלו עם כתבת המשפט של וויינט טובה צימוקי.

🔔 קלמן ליבסקינד במתקפה בטורו ב׳מעריב׳ נגד העיתונאי מ׳מעריב׳ בן כספית - ״הרשית לעצמך להתגמש בהתאם לצרכים, פעם היית מזדעזע מתמיכה במחבלים, והיום? היום אין לך בעיה להושיב אותם בראש ועדה חשובה בכנסת. מדאיג אותי כמה גדולה ההידרדרות שלך וכמה רע הדרך שעברת״.

🔔 חיים רמון לרדיו 103FM: "עתידה של הממשלה הזו מאחוריה, היא נקרעת בין האגף של רע"מ ושל ימינה, שלאט לאט נושאים ממנו חברי כנסת. הקריעה הזו בין שני הקטבים תביא לקצה של הממשלה, היא יכולה להמשיך ולפרפר פרפורי גסיסה, שגם יפגעו במפלגות הקואליציה. אלו הם פרפורי הגסיסה של הממשלה".

🔔 עמית סגל: לא יעלה על הדעת שפוליטיקאים כאלקין וכסער פשוט יישבו רגל על רגל ויצפו מהיציע בחורבן ממשלתם, בדרך למערכת בחירות שתתנהל בריקוד אינטימי עם אחוז החסימה. החרם של סער וחבריו על נתניהו כופה עליהם עמדה לא אופיינית. "אני תמיד נוהג להפתיע", אמר סער השבוע לפעיליו, "תצפו להפתעות"

🔔 עמית סגל ב'ידיעות': קואליציות מוזרות נוצרות כאן: הליכוד, למשל, יעדיף את לפיד בשלטון כר"מ מעבר כדי לחסל סופית את בנט ולהמריץ את מצביעי הימין אל הקלפיות. בני גנץ ומרב מיכאלי, מנגד, לא ירצו שהיריב שלהם על קולות המחנה יתחיל את מסע הבחירות מעמדת יתרון משמעותית.

🔔 הקורונה בישראל: 2,398 מקרים מאומתים נספרו אתמול. מספר החולים הפעילים ירד ל-24,620, מהם 188 במצב קשה. מקדם ההדבקה עומד על 0.85 (מעריב).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.