רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 שני אסירים בכלא בארצות הברית היכו אסיר יהודי צעיר למוות. השניים חברים בקבוצת עליונות לבנה גזענית והיכו אותו רק בשל היותו יהודי. אם השניים יורשעו בסעיפי האישום, הם עשויים לרצות מאסר עולם.

💥 יהודי בשנות ה-70 לחייו, המתגורר בפריז בירת צרפת, הוכה, נשדד ונקשר לכיסא בדירתו על ידי פולשים אנטישמיים. המשטרה פתחה בחקירה. השניים פרצו לביתו חבושי מסכות וחמושים באקדחים. היכו את האיש קשות כיוונו לראשו אקדח ואיימו לירות בו.

💥 זיסמן ב'מקור נאמן' ב'יתד' על הממשלה המעופפת: השרה פרקש הכהן מ"כחול לבן" שהתה 8 ימים בצרפת ובאמירויות. השרה שקד, הייתה 8 ימים בארה"ב, השר המיותר אלי אבידר היה 6 ימים בהונדורס. השר שטרן שהה 4 ימים בצרפת. השר הנדל "בעל העגלה" היה 8 ימים בארה"ב.

💥 סימה קדמון ב'ידיעות': שמרית מאיר ואיילת שקד, כל אחת לוקחת את בנט לכיוון אחר: שקד דוחקת בו לשמור על הבייס הימני, שומרת אמונים למועצת יש"ע ולרבנים של הציונות הדתית, מקורבת לחרדים ומנסה לשמור על יחסים טובים עם הליכוד. מאיר, לעומתה, חושבת שהסיפור של הבית היהודי נגמר, ושהעתיד הפוליטי של בנט הוא בכיבוש המרכז הישראלי .

💥 נשיא ארה"ב לשעבר דולנד טראמפ בראיון לברק רביד ב'ידיעות' זועם על נתניהו "ישראל הייתה מושמדת בלעדי, אף אחד לא עשה עבור נתניהו יותר ממני והוא רץ לברך את ביידן בסרטון. מאז לא דיברתי איתו".

💥 עוד מטראמפ ל'ידיעות': "את כל המהלך עם הגולן עשיתי לפני הבחירות בישראל, זה עזר לנתניהו הרבה, הוא היה מפסיד אותן בלעדיי ובזכותי הוא יצא תיקו. בישראל אני רואה בסקרים כמה אני פופולארי כי הם מבינים מה עשיתי עבורם".

💥 ‏מנכ"ל אל על בתגובה להגבלות בנתב"ג: "חובתה של המדינה לפצות אותנו"

💥 במלאות שנה להרג אהוביה סנדק ז"ל: מאות עלו לקברו, במוצאי שבת תיערך הפגנה בירושלים בדרישה להעמיד לדין את השוטרים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.