רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 בנט והורוביץ סיכמו על הארכת המגבלות הנוכחיות בנתב"ג למשך 10 ימים נוספים (מעריב).

💥 בנט בדיון: הילדים לא מתחסנים, תלמידי היסודי לא מתחסנים - צריך להודות באמת- זה כישלון (ירון אברהם).

💥 ׳ווינט׳ בכותרת ראשית: חוקרי האוניברסיטה העברית פרסמו דו״ח שישראל נמצאת בפתחו של גל קורונה חדש משמעותי והעלייה בתחלואה מובהקת. בין הסיבות האפשריות לגל החמישי - ירידת החיסונים והגברת ההדבקות בבתי הספר.

💥 הנהגת ההורים הארצית: הסירו מיידית מסדר היום את הרעיון לבטל את הכיתה הירוקה. "ילדי ישראל חוו טראומות ריגשיות קשות לאורך תקופת הסגרים והבידודים, את תוצאותיהן אנו רואים בכל יום מחדש במוסדות החינוך. אנו מסרבים לאפשרות להשאיר את ילדינו שלא לצורך, בודדים בבתים" (יעל אודם)

💥 בדיון בנושא הכיתה הירוקה, בהשתתפות ראש הממשלה, שרת החינוך ושר הבריאות הוחלט להמשיך במודל הכיתה הירוקה תוך כדי השינויים הבאים: לא יחול על כיתה שבה התגלו שני תלמידים מאומתים, ולא יחול במקרה בו אומת בכיתה תלמיד עם חשד לאומיקרון (יואב אבן).

💥 שאשא ביטון מגיבה בדיון על דבריה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, כי כשיש ילד מאומת בכיתה – יש לסגור אותה:  " כל יום הוא יקר, צריך להמשיך לקבל החלטות תוך כדי תנועה". 0.08% זה הסיכון וזה הנתון. בסוף צריך להתסכל על הסך הכל הכללי.  חשוב לשמור לילדים על שגרה, אני לא מקבלת את ההמלצה לסגור כיתה אחרי שני מאומתים". הורוביץ תומך בדבריה (ירון אברהם).

💥 589 מאומתים חדשים לקורונה אובחנו אתמול, מקדם ההדבקה עלה ל1.1 .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.