רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 צלבי קרס רוססו על מתקנים בגן שעשועים בו נוהגים לבלות ילדים חרדים רבים, בבורו פארק.

💥 ח"כ יואב בן צור ב"קול חי": "אנחנו מתכוונים להסיר כפפות נגד הממשלה. הציבור צריך להבין: כל מהלך של השר מתן כהנא, הוא צריך לתאם עם יוליה מלינובסקי, ארגון צהר והרפורמים. צהר די קרובים בדעות שלהם לרפורמים שדורשים להדיח את הראשל"צ הגר"י יוסף"

💥 מזכיר מועצת חכמי התורה, ח"כ יואב בן צור (ש"ס), למשה גלסנר ב'קול ברמה': "דרעי לא פורש. הוא ממשיך להנהיג את התנועה. חברי המועצת שליט"א, מחזקים את ידיו, הוא יהיה בכנסת, יישב בשולי המליאה, נדאג לו לאישור מיוחד, חוץ מללחוץ על כפתור ההצבעה הוא יהיה חלק בלתי נפרד".

💥 יור נועם ח"כ אבי מעוז לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "צריך להוציא את העם לרחובות. העם מיואש וחושב שאי אפשר לשנות, צריך להסביר שאפשר לשנות את המצב. הם עוד לא הצליחו להרוס לגמרי."

💥 עו"ד שמואל מקלב מהעותרים על ביטול סבסוד מעונות היום לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "ביהמ"ש הוציא כבר צו שמבקש להסביר למה אי אפשר לדחות לשנת הלימודים הבאה. ההודעה על ביטול הסבסוד הייתה עשרה ימים אחרי פתיחת שנת הלימודים, מדובר על שינוי של כללי המשחק בתוך המשחק."

💥 שופטת המחוזי תמר בר-אשר על שני חרדים שנדקרו והותקפו על ידי מחבל בדרכם לכותל במהלך שומר החומות "המתלוננים התנהלו במקום בביטחון רב. הם לא נראו מבוהלים״ אחד הנפגעים הגיב: "מה היא רצתה? שנלך כצאן לטבח?". השופטת גזרה על המפגע עונש של 11 חודשי מאסר. בפרלקיטות שוקלים לערער לעליון (תמרי).

💥 אושר תקציב עיריית ירושלים לשנת 2022 ובו מאות מיליונים למגזר החרדי וצרכיו. בין היתר: תקציב בתי הכנסת יעמוד על 7.5 מיליון ש"ח. נוער נושר: 5 מיליון ש"ח, תרבות חרדית 2 מיליון ש"ח, ומיליונים רבים לפרויקטים חינוכיים ואתגריים עבור המגזר החרדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.