רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 עוד מתקציב עיריית י-ם: תקציב הת"תים הוכפל. מסגרות חינוכיות: 2 מש"ח. פרויקט חונכות ילדים: חצי מש"ח. הבריכה למגזר החרדי בשכונת רמות: 4 מש"ח. רכזי קליטה ונוער: 2 מיש"ח. תקציב קליטה לעלייה: חצי מש"ח, הנגשה: 5 מיליון ש"ח, 'והדרת פני זקן' למניעת נפילות של זקנים בבתים: 7 מש"ח.

💥 יוסלה ברגמן: ‏ח"כ מאיר פרוש שחזר אמש משבת בליז׳ענסק, החליט לא להתקזז לבקשת ראשי האופוזציה ויושב ביציע המבודדים מחכה להזדמנות להצביע.

💥 גזירת המעונות: בעקבות התנגדות השר ליברמן לפשרה שהציע בג"ץ לדחיית הקיצוץ עד לחופשת פסח, תינתן פסיקה בהמשך.

💥 ‏חוק 'ברקת': בסיעות החרדיות מתלבטים כיצד לנהוג עם 'חוק ברקת'. היום בישיבת סיעת יהדות התורה עלו קולות שונים בנושא. ההעדפה המסתמנת היא שלא ייקחו צד, אך ייתכן שהידידות העמוקה של חלק מהח"כים עם אמסלם תשפיע על ההחלטה לתמוך. (אמיר אטינגר).

💥 ישיבת חומש מגיבה לפרסומים לפיהם ישנם מגעים לפנות ולעקור את הישיבה מהיישוב חומש ולהעבירה לאביתר: "לא נעזוב את חומש לעולם. לא ננהל משא ומתן על נסיגה מחומש, ולא נעשתה כל פניה כזו, ואם היתה נעשת פניה שכזו היא נדחת מיד, חזרנו לחומש כדי לתקן את עוול ואת חרפת הגירוש" (קובי בורנשטיין).

💥 מבוכה: לאחר ישיבת הממשלה נסעו ראש הממשלה נפתלי בנט ושרי "ימינה", מתן כהנא ואיילת שקד, למפגש עם פעילי המפלגה בקצרין אלא שלהפתעתם פחות מ-10 אנשים הגיעו למפגש (ערוץ 7) .

💥 הקואליציה תתמוך בטרומית בחוק של אמסלם נגד ברקת (עמית סגל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.