רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 רבינא: ‏נכון לעכשיו חוק הגיוס צפוי לעלות היום לקריאה ראשונה במליאה. הקואליציה טרם השיגה הסכמות עם רע"ם. אם תשאלו את החברים בדגל התורה, הם לא יעשו קריעה אם החוק יעבור.

💥 חוק הגיוס יורד מסדר היום. ברע״מ טרם גיבשו החלטה האם לתמוך בחוק.
נזכיר שחוק הגיוס פוקע בעוד 8 ימים (קלמן).

💥 אביעד גליקמן בפרסום ראשון ב׳ערוץ 13׳: ‏תיק ח״כ ליצמן: בשבוע הבא תתקיים ישיבה מכרעת אצל היועמ״ש בשאלה אם להגיש נגד ליצמן כתב אישום. כרגע מנדלבליט מתלבט אם להגיש. בפרקליטות סבורים גם לאחר השימוע, שיש להגיש כתב אישום.

💥 עוד מאביעד גליקמן ב׳ערוץ 13׳ על תיק ליצמן: גורמים במשרד המשפטים סבורים שהצעד שליצמן עשה היום, שאמר שלא ‏יתמודד בבחירות הבאות, הוא צעד טקטי משפטי נכון שיכול לגרום ליועמ״ש שלא להגיש כתב אישום או להגיע לעיסקת טיעון מקלה.

💥 יאיר לוי: בעלי חנות המספקת שירות אינטרנט כשר באישור הרבנים בשוק מאה שערים ומיועדת לחרדים לצרכי עבודה, גילו היום כי נגנבו המחשבים מכל התאים ע"י אדם רעול פנים ככה"נ על רקע אידיאולוגי, לא הוגשה תלונה למשטרה מטעמים מובנים :

💥 אריה ארליך: ״‏עד להגעת ליצמן לכנסת - התקנון הפנימי של חסידות גור איפשר לכל נציג של החסידות לכהן 2 קדנציות בלבד. ליצמן שבר את המסורת כשכיהן יותר משני עשורים. הוא היה בולדוזר, הביא הישגים בשנים הגדולות, וזכורות התקופות בהן היה השר הכי פופולארי במדינה״.

💥 במהלך הימים הקרובים הולכים לקיים משמרות סביב החנות דידיפון 
לא ההפגנה אלא כמחאה
לבקשת האדמור מסטריקוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.