רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 נשות הכותל הכניסו ספר תורה לרחבה. ממרכז ליב״ה נמסר: "הכנסת ספר תורה לרחבת הכותל על ידי נשות הפרובוקציה היא בניגוד לתקנות ומהווה עבירה על החוק. על המשטרה לאכוף ולהתייחס לכך כמו לכל עבירה פלילית שמתבצעת במדינה. תמוהה מאוד העובדה שהמשטרה מאפשרת להן להכניס ספרי תורה, תוך פגיעה במאות הנשים שהגיעו לתפילת ראש חודש" .

💥 ‏ביום חמישי האחרון קיימו בכירים בציונות הדתית בהם הרב דרוקמן שיחת זום עקב רפורמת הגיור של השר כהנא, ובה סיכמו להוציא מכתב לציבור: "הסכמות היחידה בתחום הגיור - הנה של הרבנות הראשית".

💥 יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה לאישור הצעת חוק "הגיור" בועדת שרים לעניני חקיקה: לפי הח"כית מישראל ביתנו לא צריך בכלל גיור, כל מי שיכריז שהוא יהודי - יהיה יהודי. למה שלא נמשיך את זה שגם מי שאינו אזרח ישראלי ויכריז שהוא ישראלי - יהיה ישראלי. למה שלא נמשיך את זה שגם רב או ראש ישיבה יוכלו לתת אישורי בריאות או אישורי טיס .

💥 ישראל כהן: ‏מחר בשעה 14.30 ישיבת סיעה משותפת של ש״ס ויהדות התורה באולם שפרינצק בכנסת להקמת החזית הציבורית למען צביון מדינה יהודית ומאבק לשמירה על ערכי מסורת ישראל :

💥 החתן הלבנוני-מוסלמי שהתחזה לחרדי ונישא לבחורה חרדית מברוקלין פתח בקמפיין גיוס כספים במטרה להגיע לישראל ולהתגייר כהלכה. לא רוצה להפוך את עצמי לקורבן או כמי שראוי לאהדה, טעיתי ב-100%, ואין להמעיט במציאות הזאת".

💥 המפכ"ל ברחבת הכותל המערבי: מעל במה זו אנו מגבים את הלוחמים הגיבורים שחתרו למגע - הם המכבים של ימינו .

💥 יו"ר הציונות הדתית ח"כ סמוטריץ' בראיון ליום ליום: "בעבר התנגדתי לפריימריז, אבל כעת היתרונות גוברים על החסרונות. אם רוצים להחזיר את הימין לשלטון זו הדרך. אנחנו פונים גם לציבור החרדי, גם למצביעי סער ובנט שהתאכזבו ולכל מי שהימין חשוב לו. אין לנו פריבילגיה להתייאש"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.