רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 בדצמבר 2021

מבזקים

 
💥 ‏דנה וייס:
12 שנה התעסקנו ברעיית ראש הממשלה
הגיע הזמן שנעסוק ברעיית יו״ר האופוזציה

💥 ‏שר התקשורת יועז הנדל לפני ישיבת הממשלה: לא יכול להיות שפלסטינים נכנסים להר הבית בלי בידוק ויהודים כן עוברים בידוק. החקירה של השוטרים מיותרת לאור הצילומים. צריך לבחון את הנהלים במח"ש.

💥 סקר חדשות 12 ומנו גבע, חצי שנה לממשלה: ימינה יורדת ל-6, תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה, בלוק נתניהו עולה ל-57, הקואליציה הנוכחית על 57. נתניהו מוביל בפער עצום על בנט ולפיד בהתאמה לראשות הממשלה.

💥 עוד מהסקר: רוב הציבור לא רוצה בקיום רוטציה, לרבות רבע מתומכי הממשלה. רוב הציבור מתעניין דווקא ביוקר המחיה, הנושאים שבנט עוסק בהם, אירן והקורונה בתחתית העניין הציבורי.

💥 ‏בפעם השלישית ברציפות, סקר ערוץ 12 קובע כי ליברמן הוא השר הגרוע ביותר בממשלה. (רבינא).

💥 ‏ח״כ ישראל כץ בראיון הערב לברדוגו בגלצ: ״נשיא ארה״ב לא עונה לטלפונים של בנט. שולחים אותו לדבר עם מזכיר המדינה ולאחר מכן בנט מכפיש את מזכיר המדינה״. ווילנסקי: ״אתה אומר את זה מידיעה?״. כץ: ״כן״.

💥 ‏לאחר שאתמול פורסמו פרטיה, השוטרת שניטרלה את המחבל ביקשה ממפקדיה שלא לשוב לשרת בשער שכם, מחשש שפלסטינים ינסו לפגוע בה. (כאן)

💥 עלה ל-11 מספר המאומתים לווריאנט אומיקרון בישראל, 7 מהם מחוסנים

💥 הקורונה בעולם: ‏בהודו שיא במספר הנפטרים היומי שהגיע ל2,796. אוסטרליה אישרה באופן זמני מתן חיסון לילדים בני 5 עד 11 ותחל לחסנם מה-10 בחודש ינואר. בהולנד המלכה לשעבר ביאטריקס נמצאה חיובית. במקסיקו 251 בני אדם מתו ביממה האחרונה - מספר המתים מתחילת המגיפה עלה ל-295,154.

💥 ‏משרד הבריאות: 241 מאומתים חדשים אובחנו אתמול, מספר החולים במצב קשה עומד על 110, מהם 64 מונשמים. מקדם ההדבקה – 1.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.