רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 בדצמבר 2021

שוט לסוס מתג לחמור ושבט לגוו כסילים.. (משלי)


 מאת יהודי פשוט

מטבע הדבר שהייתי תמה מה קרה לרוח קדשם של האדמו״רים או לשרידי תבונת אנוש שהיו עוד אמור להיות בהם כבני אדם וחוה, וכי לאיזה מין תוצאה קיוו אלה בהליכתם כדרך שהלכו לשר התקשורת.
האמנם הם לא היו מודעים למין היחסים שכוננו נציגיהם עם הממשלה החדשה מאז שזו קמה, וכי יחסים אלה התאפיינו ביחסי איבה מוצהרים מצד שותפיו החרדים הנאמנים של נתניהו. וכי לשונאים מרים ממהרים לרוץ לבקש עזרה..

אלא שבעלי אגדה הם מיודענו נציגי האגודה ובאין מטעמים לחלק הם ביקשו לשמח ולהרחיב דעת כבוד קדושתם בסיפורי נפלאות עד כמה נפישי חייליהו מול ממשלת הרשעה שאט אט מתמוטטת וכי הסמוללנים גונבי השילטון יתנו לנציגי מרנן ורבנן ככל אשר יושת עליהם למען יצטרפו לממשלה, אבל הם נותנים להם להזיע עד שיבוא נתניהו.. ואז, הו הו יגיעו הכופתאות עיין לא ראתה..

אלא שלא נלקח בחשבון שצדיקי דורנו זריזים הם ובהריחם בדברים טובים אינם מחכים להזמנות ולא יאריכו ביהי רצון.. מאורות הדור שמעו וכבר אצו רצו לקבל מקדמה של יוקרה על חשבון הכבוד הכח והפעטשה-מעטשה המוצע להם אצל שריו של בנט הנכסף לפייסם ולקנות את לבם.

רק שלשום נתפרסם שחבר מועצת החכמים רבי אלבז שליט''א קיבל השראה ומוחין דגדלות ממה ששמע על מעמדה הנפלא של ש״ס מול הממשלה הנוכחית והודיע כי לא יניח למפלגתו להתקרב לממשלה בפחות ממאה מיליארד ( למה? בשביל מה? לא ברור, ) אבל כבוד הרב אמר בפה מלא: מאה מיליארד שקל גרוש נלא פחות ״על השולחן״..   

ובמצב כזה של מוחין דגדלות מדברים הבלים ועושים שטויות, אצים רצים עם המגפיים המטונפים ודופקים בהם על השולחן, ובוודאי שלא טורחים לחבוש מסיכות פנים כדרך שנוהגים אורחי משרדי הממשלה בתקופת המגיפה וסוף דבר שנתקיים בהם בצדיקי הדור דברי השו״ע באורח חיים: שמתוך שדוחק עצמו לגדולים בא לידי קטנים.. ויוצאים כדרך שיצאו..

וכמו לא נתבזינו מספיק, לא חלף יום והרב גפני שלנו כבר עמד וזעק בכנסת על כבוד מנהיגי החסידות שחולל על ידי שר מממשלת השמד שלא טרח לחבוש כיפה כשרה כראוי לקבלת פני צדיקי הדור שהשכימו לפתחו. ולא עוד אלא שהוא גם החציף להם פנוי (כאשר קרא באזני כבוד קדושתם פרק קצת מביך מספר הרשומות של משרד התקשורת ( מהם עולה כי כבוד קדושתם בקשקוש מקשקשים שהרי מחצית מבתי החרדים מחוברים לאינטרנט הטרפה.)  

לא חונכתי בבית ספרו של הרב גפני, ויהודי פשוט אשר כמוני בוש ונכלם כאשר נתפסו מנהיגי הדור כאחרוני הטשייניק-האקערס  ולא היה עולה בדעתי להתייצב כמוכיח ולהאשים זרים בחרפתנו, מה גם שלא הגיענו לידי כך אם היתה מתבקשת טיפה של אינטליגנציה ממנהיגי הציבור או שהיה מקובל לדבר אמת ולא סובבו את ראשם הקטן של אותם נחותים מיוחסים באגדות נחמה שלא היו ולא נבראו.  

אין אדם נתפס על צערו, ואני דן את גפני וחבריו לכף זכות, כי קשה לצפות מח״כים נצחיים האלה שיודו על האמת עד כמה חשוכה ונואשת היא הפינה לתוכה תימרנה האגודה את הציבור החרדי בתומת אמונתם של נציגיה בהבטחותיו של האדמו״ר מקיסריה.. או מי יודע שמא יש כאן איזה עניינים מתורת הסוד (כמו פרוייקטים של כסף גדול התלויים עדיין באישורורו של השר הקודם שאישר) הם שגרמו לאלה להיות "אנשי עקרונות" בבחינת קשורים בו ככלב.  

אבל עיקר הסיפור המביך בשבילי מתחיל מכך דשתקי רבנן שמע מיניה ששר התקשורת לא חידש להם כלום שלא היה פשוט גם להם, שלרוב הציבור החרדי יש כך או אחרת גישה לאינטרנט.. וכאן הבן שואל מדאיפשיטא לכולי עלמא שאחרי כל החרמות ההשבעות והאזהרות רוב הציבור החרדי לא התנתק מהאינטרנט וגם כולנו יודעים שרוב רובם של אלה שמשלמים את מס הגזלנים עבור הטלפונם ״הכשרים״ מחזיקים  בהם לאונסם תחת איומים מתמידים על פרנסותיהם וגירוש בניהם ובנותיהם מהחדרים, ונמגיעים לאינטרנט הכללי בעזרת קרוביהם ושכניהם הטובים.

ואם היה מאחורי כל הסיפור הפתלתל הזה עם הטלפונים היה בזמן מהזמנים שמץ של כנות, הייתי שואל כלום לא הגידו להם הילכתא גמירא שאין גוזרים גזירה על הציבור אלא אם כן רוב הציבור יעמוד בה.. ומה שפסק הרמב״ם בהלכות ממרים שגזירה שגזרו חכמים ולאחר זמן נתברר שלא עמדו בה בטלה אותה גזירה מאיליה?! נשגב מבינתי.

עכשיו כשמתחיל להתברר שאין סודות בעולום והשילטון אינו מטומטם ויודע מתי להיות מרומה מהפוילע שטיק של נציגי החרדים ומתי לקרוא לשקרים והתרמיות בשמותם, הוגעתי בעצמי לירד גם אני לעומק כללות העניין התמוה הזה עם הטלפונים. נמצא לי שהוא מתחבולות העסקונה הרקובה שנשתלטה בעצימת עיני הממשלות על כל פיסת מידע המגיע למודעות הציבור החרדי בששים השנים האחרונות, באופן שהמידע שלא עובר דרך המסננת המפלגתית של הגדוילים והצדיקים הוא  מידע טרף ופסול בגזירת עירין קדישין שאין מן הכבוד לשיח בו.. וסיפר דומה הוא עם גזירת הטלפונים שאף כי לא היה שמץ של סיכוי שרוב הציבור יעמוד בו,  נצטווינו עליהם במכוון על מנת שנעבור עליהם ויהיו עבירות שבסתר אלה מאני דחנותא של המנהיגים ומנהלי המוסדות, בבחינת המושכות (לייצ׳עס בלע״ז) ושוטי ההצלפה (בייטשן) שבאמצעותם הם מנהלים את הדור, ברצותם יודעים בהסתרות כל איש ואיש וברצותם עושים עצמם תמימים. כשכדאי מתעלמים וברצותם מתנפלים על הארימע בעלי עבירות באף וחימה רומסים ומרחיקים ואין מרחמים בדין למען ישמעו וייראו.

ואוי לנו על מה שעלתה לנו בימינו כי גבר אוייב אבדה קואליציה מבנים ויבשו מעיינות הכסף הטוב ועוד שבר על שבר נשברנו מהצרה האחרונה שמביאה עלינו מלכות הרשעה כי גזלו מידי המנהיגים את כלי המנהיגות שמכח השווינדל הקדוש של הטלפונים והשם ירחם.

יהודי פשוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.