רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 בנובמבר 2021

'בדיחת השנה'


סרטון 'בדיחת השנה'
אני לא חסיד גור כלל, לא ירמיהו ולא אלקנה, אבל הסרטון של בכייני גור ממש מעורר רגשות כנים...
החסידות שביזתה את אחד מגדולי התורה שבדור, בנו של האדמו"ר הקודם ה'פני מנחם', במקום לבקש מחילה המשיכו להציק לו, החרימו אותו, על איזה עוון? על כך שכתב מכתב לנעשק על ידי מוסדות גור שלא יקבל תכתיבים מהעדה שמעל לשולחן ערוך אלא שיפנה לבית דין כמו כל יהודי שומר תורה ומצוות.
יש לו כמובן עוד 'חטאים'..., הוא תלמיד חכם גדול, הוא היה ראש ישיבה של גור, הוא יודע לדבר ולדרוש ברבים, הוא יודע להעביר שיעורי תורה ראויים, יש לו קהל אוהד, ועוד חטאים דומים.
במקום לנכס אותו לחסידות ולהתפאר בו הם זרקו אותו בביזיון רב, החרימו את כל מי שדרך אצלו, פיטרו וזרקו מכל המוסדות, כמובן הכל על פי התורה שלהם, לא על פי התורה הקדושה והשולחן ערוך.
חטא נוסף מצויין בסרטון הבדיחה, הוא בעצמו, רבי שאול אלתר, פסק את הנכתב בשולחן ערוך, הלכות כבוד אב ואם, שמי שאביו מצוה עליו ללכת לישיבה שאינו חפץ בה לא ישמע לאביו, חטא גדול למי שהשולחן ערוך לא קובע לו דבר.
מעל השולחן ערוך והתורה יש רק אצל האיסלם והנצרות, לא ביהדות, אין שום אדמו"ר שהוא מעל התורה, מי שחשב שהאדמו"ר הוא מעל התורה יושב היום בכלא!..., מי שמעוניין יכול להצטרף...
לבכות על כך שמדירים אותם אחרי שגור עשו את כל מה שעושים אלימים ופושעים, ירקו, קרעו מודעות, שברו והרסו ועוד ועוד.
מקדשי ה' הגדולים שבדור הם קהילת 'פני מנחם', הם נעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים, וכפי שהסביר בטוב טעם רבי שאול שליט"א, למה זה נכתב כפול? והשיב שגם כשמעלילים אליהם שהם אלו שמעליבים גם אז אינם עונים...
והנה כל העולם רואה איך שהשמש זורחת עליהם, וכמו ממשיכים חז"ל, עליהם הכתוב אומר 'ואוהביו כצאת השמש בגבורתו', כל העולם רואה ששמשו זורחת וקורנת בעולם ואצל גדולי ישראל, במסע ההתרמה שלהם תרמו ישראל מכל החוגים, כי הם אהובים למעלה ונחמדים למטה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.