רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 שימי שפר: לפני שבועיים קיצוני גזז חלק מזקנו של אחד מרבני העדה החרדית, הבוקר ניסו אלמונים לגזוז את זקנו של מאיר פרוש. מזעזע.

💥 מאיר פרוש בתגובה ראשונית: זה מתחיל בקיצוץ בזקן ובסוף זה יגיע לקיצוץ במשכורת.

💥 בנימין נתניהו - שוחחתי כעת בטלפון עם ח״כ מאיר פרוש ודרשתי בשלומו. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים למעשה האלים והמסוכן הזה.

💥 רבינא: ‏ח"כ מאיר פרוש צפוי לקבל מאבטח מהכנסת לאחר שעלה לרמת סיכון אבטחה 5. המשטרה אספה הבוקר את כל מצלמות האבטחה מהבניינים הסמוכים.

💥 ח"כ ישראל אייכלר התקשר לח"כ הרב מאיר פרוש שהותקף הבוקר וחיזק את ידיו. אייכלר קרא לכל ראשי הציבור החרדי לגנות בכל תוקף את התקיפה האלימה הבוקר. "על המשטרה לצוד במהרה את התוקפים שאך בנס לא הצליחו לבצע את זממם. אלימות היא דבר מסוכן כנגד כל אזרח, ולא רק כנגד שליחי הציבור".

💥 עוד מח"כ אייכלר על תקיפת ח"כ פרוש: "כך החלו גלי הרציחות במגזר הערבי, כאשר חשבו שהאלימות בתוך המגזר היא ענין פנימי וכי מדובר בכמה "משוגעים". האחריות מוטלת על כולנו לגדוע את הפשיעה, בעודה באיבה".

💥 ח"כ ליצמן על תקיפתו של פרוש: "מזועזע מתקיפתו האלימה. מדובר בשפל חדש ומסוכן וחציית קו אדום. על המשטרה לפעול במהירות ולשים ידה על התוקפים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.