רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 ח"כ יעקב אשר שוחח עם ח"כ מאיר פרוש, התעניין בשלומו והביע זעזוע מאירוע התקיפה החמור הבוקר: "מדובר בחציית קו אדום מסוכנת, לא יעלה על הדעת שאינשי דלא מעלי יתקפו אנשי ציבור, על המשטרה למצות את הדין עד תום עם התוקפים האלימים".

💥 ‏חקירת תקיפת ח"כ מאיר פרוש: חוקרי המשטרה אוספים בשעה זו את התיעודים ממצלמות האבטחה בסביבת ביתו. החשוד נמלט על גבי קורקינט כשקסדה לראשו. (גדלוביץ).

💥 תקיפת חבר הכנסת פרוש: הרקע הוא ככל הנראה הקרב על תוואי הרכבת הקלה בירושלים, שאמור לעבור בשכונות חרדיות. והתקיפה נעשתה על ידי גורמים קיצוניים.

‏💥 ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבט"פ עמר בר לב שוחחו היום עם ח"כ מאיר פרוש.

💥 יאיר לוי ב'המחדש': במאה שערים מכחישים כל קשר לאירוע תקיפתו של ח"כ מאיר פרוש, ומגנים אותה בחומרה, לטענתם רק שעות לאחר האירוע החמור שמעו מכך. עוד מוספים כי הצורה שהגיעו התוקפים כשהם רכובים על אופנועים לא מאפיינת את אנשיהם כלל .

💥 יאיר לפיד: ‏התקיפה של ח"כ פורוש היא אירוע חמור ביותר. אני בטוח שמשטרת ישראל תמצא את התוקפים ותביא אותם לדין במהרה. :

💥יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני שוחח עם ח"כ מאיר פרוש וחיזק אותו בעקבות התקיפה הפיזית שעבר הבוקר. ח"כ גפני קורא למשטרת ישראל לחקור את המקרה המסוכן ולשים ידה על הפושעים .

💥 השר לביטחון פנים בר לב: ‏סיימתי כרגע שיחה עם ח״כ מאיר פרוש. מיד עם הדיווח שלו על ניסיון התקיפה הבוקר, המשטרה החלה במרדף אחרי החשוד - זה דבר שאסור שיקרה כלפי שום חבר בכנסת ישראל .

💥 ‏נשיא המדינה ‎הרצוג שוחח עם ח"כ פרוש: "אלימות נגד כל אדם, ובוודאי נגד שליחי ונבחרי ציבור, היא חציית קו אדום, ועלינו להתייחס לכך במלוא החומרה. הזעזוע כפול כשאירוע כזה מתרחש רגע לפני יום כיפור"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.