רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 ביולי 2021

היפוכי התפקידים

 

מאת: חרדי בעולמו

 

אחרי אסון מירון כתבנו כאן נגד המצב בו כל רב/דרשן לוקח על עצמו את תפקיד דובר-השמים ומודיע לנו מדוע נחתה עלינו הגזירה הזו ומה עלינו לעשות כדי להיחלץ מהצרות.

כמו שקורה הרבה בחיי, מהר מאוד מסתבר כמה טיפש ונאיבי הייתי. כל המחשבות הגבוהות שלי נפגשות במציאות וזו הרבה פעמים מורכבת ומתוחכמת יותר ממה שצפיתי.

אז להלן כמה עידכונים מהעת האחרונה.

המשרה של 'דוברות שמים' שוב אינה שמורה לרבנים ודרשנים בלבד. כיום, יכול גם עסקן מצוי לדעת חשבונות שמים וגם הוא מוסמך להעביר לנו את המתרחש מאחורי הקלעים.

הנה למשל דוגמה. חה"כ גפני ביקר שם לאחרונה ומודיע לנו שהסיבה שהקורונה חזרה לארץ היא בגלל ממשלת השמד. הפעם זה לא בגלל הצניעות (של הנשים. גברים יכולים להתגאות ולהתנשא ככל שחפץ ליבם, כמובן), לא בגלל הסמארטפונים ולא בגלל אוסף הסיבות של הדרשנים השונים (איש על מחנהו ואיש על דגלו ופרנסתו). הפעם סיבת חזרת הקורונה היא בגלל ממשלת השמד.

אז אם משרד הבריאות רוצה להתגבר סופית וחד משמעית על מגפת הקורונה, כל שעליו לעשות הוא לפרק את הממשלה הזו ולהחזיר את ביבי לשלטון. במקרה כזה, כפי שאנחנו יודעים מהניסיון, אין קורונה ואין מציאות.

אחרי שהקדמתי שרוב מחשבותי מתבררות עם הזמן כמחשבות הבל, ארשה לעצמי לחשוב מחשבה אחת קטנה (לע"נ זקנתי מורתי ז"ל, כמובן). אולי הסיבה שחכי"ם מתחילים להיות יועצי-שמים היא בגלל שאלו שעד עכשיו היו ממונים על עסקי-שמים התחילו לפלוש לתחום של העסקנים והתחילו להתערב בנושאים פוליטיים? כמובן שהדברים נאמרים רק בדרך של תלמיד הדן לפני רבותיו, אבל מחשבה טובה, מותר לצרפה למעשה (הפרסום).

בכל אופן מותר לחשוב, שאולי המצב בו נכדים משחקים בסביהם ודרך הבחירות למועצגתי"ם כבר נודעו ברבים (כולל עסקאות החצר, שמתאמים מראש מי יבחר ומי משקל מול מי וכדו'), אולי הפלישה הזו מתחום לתחום, הביאה למצב בו החכי"ם מרגישים קצת 'מיותרים 'המחנה המקורי שלהם ומנסים לדוג פרנסתם בשדות חדשים.

יכול להיות שגפני בחר להיות 'תנא דמסייע' לביבי, שטוען באופן עקבי שמאז שהוא אינו ראש הממשלה, הוירוס חזר, החיסונים פג תוקפם ורק השמש ממשיכה לזרוח, כי החדשות שביבי כבר אינו, פשוט טרם הגיעו אליה.

לזה בא גפני ומגייס את הטיעון האולטימטיבי לצידו. לא רק שהמציאות בשטח מוכיחה שהנגיף עובד לטובת ביבי, אלא שגם ידוע לגפני - ממקורות יודעי דבר שם למעלה - שזה נכון ושהסיבה השמימית לקורונה היא אכן ממשלת השמד.

עם טיעונים חכמים ומלומדים כאלו, פלא גדול שלא כל החילונים חוזרים בתשובה מיד. וכי לא הוכח כאן שנפלאה היא חכמתנו ובינתנו מול כל העמים???

ורק אני מחפש היכן לטמון את ראשי מפני הבושה. כנראה משהו בי לא תקין.

 

חרדי בעולמו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.