רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 ביוני 2021

לאו עכברא גנב


מאת יהודי פשוט

מפעם לפעם יוצא לי להתריס כנגד יהודים שתולים את עצביהם החלשים ומוג לבבם בטירור שהפעילו עליהם ואומר להם: פלאי פלאים גם אני חי בתוך עמי ונאמן לעצמי בגלוי ובסתר ומעולם לא הצליחו להטיל עלי מוראו של איש. זה לא אומר שלא ניסו, ניסו ועוד איך שניסו אלא שגילו עד מהרה שאני לא הכתובת.. בכל נסיון להטיל עלי מורא ראיתי אתגר לשבור זרועות רשע וכך נתברר שהטירוריסטים הם גדולי הפחדנים ולא בכדי כי הם בפרטיותם כ ו ל ם חזיר טריפה מכף רגל ועד ראש בענייני שמים ובין אדם לחבירו שלא להזכיר את חוקי המדינה, אלא שהם סומכים על כך שהנרדפים ישמרו על הכללים שהם הגנגסטרים המושחתים מכתיבים להם.. ואז הם תפוסים לרעתם כציפרים בפח.  אודה להשם חסדו שהכל הסתדר לי מבלי שנצרכתי לממש שום איום, די היה לי שאותם ציפורי טרף יידעו שאני יודע בדיוק מי הם ומה מעשיהם לא מת על חיבתם או משתוקק להשתדך בהם ובהמונם, ובכלל לא במצב רוח של התחסדות מעבר למה שהורה רבינו הרמב''ם שמותר למסור למלכות את המיצר לרבים, ואם מותר למסור אין קפידה גדולה בלעשות דין לעצמי  וחסל סדר טירור. ולא זו בלבד שמותר אלא שלפענ''ד חובה ומצווה רבה היא זאת להרחיק חיות רעות ואכזריות מדרך הרבים וכל הנחוץ לשם כך הוא צינון הפחד החונק קור רוח וטיפ טיפה של תושיה. מפליא שגדול מזי האימה ומפעילי הטירור כרגע הוא יהודי עשיר כקרח עם טונות של חמאה על הראש ומדכאת העובדה שטרם נפשט לו לאותו אדם לא חכם ששני צדדים לו למטבע הטירור. האמנם מתפעלים מתואר אדמו''ר שיש לו או ממחנות הצוענים הממורטים הנמשכים אחריו? חשוב שתדעו שאין זו אהבה אישית אלא הסתנוורות מגודל הכח המדומה המיוחס לו בשעה שהוא בסך הכל בן טובים חסר לב ומוגבל בשכלו. ושטיקל מתוכנן היטב שיונחת עליו יגרום לאיש אשר כמוהו מעט לחץ בעצבים החלשים והוצאות על כדורים פסיכותיים. ובינינו, מה כל כך קשה לרסן קצת את הסדיגורצ׳יק ינוקא שאני ערב לו שחסר לו בראש בהרבה יותר ממה שיש לו ואתם תארו לכם איזה רודף שלום יהיה אותו ילד חמד אם יפוצצו לו טיש פה ושם (עם יבבת חתול או ביצה מסריחה וכדו׳) והוא יצטרך להסתכל לצדדים בעברו ברחוב..
לידע ולהודיע את אשר גילה לי אחד הקברנים הוותיקים דכאן שאמר לי: הידעת רויטער הלמה מכניסים את המתים עמוק באדמה? עושים זאת למען יראו הבריות וייראו כי ככה ייעשה לאלה שלא מתנגדים.. אין לי שום כבוד לאנשים החיים חיי העמדת פנים מתוך כניעה לטירור מרושע.. לפענ''ד כל התקפלות בפני כל טירור שהוא מכל איפוא שזו תבוא היא עבירה לשמים כמסייע בידי עוברי עבירה. והגיע זמנו של חולי הטירור לעבור מן העולם לראת ביאת משיח צדקנו!!
יהודי פשוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.