רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 ביוני 2021

מבזקים


 💣ח"כ עמיחי שיקלי לאדמקר הבוקר בקול ברמה על הפגישה עם נתניהו: עלתה גם אפשרות שאתמודד בליכוד בבחירות הבאות.

💣בכיר בליכוד לבלום ב'משפחה': "נתניהו מאשים בנפילתו בעיקר את סמוטריץ. הוא טוען שרק בגללו הוא עבר את אחוז החסימה וביום פקודה הוא גם לא עזר וגם סתם את הגולל לכל אפשרות של מו"מ".

💣איימן עודה לרשת ב': ''אני לא חושב שהממשלה תגיע עד לרוטציה בין בנט ללפיד. אנחנו נפיל את הממשלה, אנחנו רוצים לשנות את המצב הקיים ולא רוצים להחליף את נתניהו בבנט, ליברמן וסער''.

💣סיפור דגלי ישראל באוטובוסים: משרד התחבורה מחלק קנסות על דגלים באוטובוסים. זה התחיל כבר לפני חודש לפחות. (ערוץ 7).

💣‏טרור בלוני התבערה נמשך: שלוש שריפות פרצו בעוטף עזה מהבוקר

‏💣עימותים בשער שכם: המשטרה מפזרת ברימוני הלם ומכת"זית עשרות שבאו להפגין נגד קריאות שנשמעו במצעד הדגלים - שפגעו לטענתם בנביא מוחמד.

💣‏ח"כ איתמר בן גביר זועם בכאן 11: "אם היו קוראים לי עופר כסיף, אחמד טיבי או תמר זנדברג הייתי מסתובב עם 4 מאבטחים. שעתיים לפני יידוי האבנים בצפון הופץ סרטון בערבית שקורא לרצוח אותי בגלל שאני עולה להר הבית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.