רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 ביוני 2021

חכמת חכמים תאבד

 


מאת: חרדי בעולמו

אתמול התבשרנו על החלטה משותפת של כל החכי"ם החרדים (אגדות ישראל, דגל התורה וש"ס) שלא לשת"פ עם היועצים החרדים שימונו, מן הסתם, על ידי שרים ב'ממשלת השמד'.

בהתחשב בכך שלפחות חלק מהחתומים על השטות הזו, הוכיחו עצמם בעבר כבעלי שכל, חייבים להגיע למסקנה שהקב"ה ממש מעוור את עיני הדור, למקטן ועד גדול.

קודם זה התחיל בהוראות לבנט שפירסמו המועצגת בעיתונם-הם. דבר הזוי כזה לא אירע מעולם (במסגרת שפויה ובריאה, כמובן). שאנשים יראו את עצמם כבעלי דעה כלפי מישהו שמעולם לא שאל לדעתם או לעצתם. שבידוע לעולם כולו שאין דעתם נחשבת בעיניו למאומה. דבר  הזוי כזה לא היה מעולם.

יתר על כן, היכן הם פירסמו את 'דעת קודם'? בעיתונם הם! איני יודע אם שלחו לו עותק מהעיתון, או שהניחו שכל העולם קורא את עיתונם.

עדיין היה מקום לומר שגיחזיהם סובבו אותם בכחש. אולי אמרו להם שאין ידו של בנט משה בלי 'יתד נאמן' צמוד. אולי אמרו להם שפירסום דעת קודשם על מה שבנט צריך לעשות, תביא לחיזוק בעולמה של תורה ויותר בחורי ישיבה יפסיקו לעסוק בהבלים ופוליטיקע ויעסקו יותר בתורה ובמצוות? קשה לדעת מכאן. אולי

עכשיו מגיעה הטיפשות וחוסר ההיגיון עד להיכליהם של פוליטיקאים מנוסים מאוד. הם הודיעו שהם לא ישתפו פעולה עם יועצים וממונים במשרדי הממשלה.

יש לי חדשות בשבילכם. היועצים שימונו, לא ימונו כדי להיות טריז בין הציבור לביניכם. אתם לא רלוונטיים יותר. הם יאפשרו גישה מתחשבת במשרדי ממשלה, שלא זהו מהלכם הטבעי. זו מטרתם וזה יעודם. אתם, לעומת זאת, כבר לא פונקציה רלוונטית. תפקידכם עכשיו הוא להפריע לממשלה. לא לנו.

מי שיצטרך את היועצים, זה הציבור. היועצים לא יצטרכו אתכם מעתה ועד הודעה חדשה. אתם כבר לא פונקציה. אם אתם תצטרכו גישה למשרד כלשהו, כדאי לכם לפנות ליועץ החרדי שמלווה אותו. אולי הוא יתחסד איתכם ויעזור לכם. לנו, אם יש לנו עניין לסדר במשרד ממשלתי כלשהו, נפנה אליכם שתעזרו לי?? לא נפנה ליועץ החרדי שיראה מה אפשר להתחשב בנו? למה אתם חושבים שמישהו יפנה אליכם, שאתם מאיימים שלא תש"פ???

אז עורו והתעוררו. עידן חדש מתחיל. לא הציבור צריך אתכם, אלא אתם צריכים את הציבור. יהיו בעז"ה יועצים חרדיים בכמה משרדים - מניסיון למדנו שחלק מהם חכמים, נבונים ובעלי עצה ותושיה - והציבור יוכל להיעזר בהם. ישירות, לא דרך לשכתכם הממוזגת. פשוט לפנות ולראות מה אפשר לעזור.

אתם, תוכלו להמשיך ולחתום על פירסומים הזויים ולהתנבא תחת כל עץ רענן שימיה של ממשלת השמד הזאת קצרים וסופם קרב (מה שבאמת יכול להיות, במב"א). זה התפקיד שלכם מעכשיו: להפריע.

אז תפריעו להם. לא לנו.

וכשתקום וועדת החקירה בעניין מירון, נשלח לכם הודעה על כך.


חרדי בעולמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.