רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בינואר 2021

צימוקים

 

'יתד': מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין בשיחה במעונו "החיוב לשמור על כל כללי הזהירות בשלמות, זה חיוב לכל אדם בשביל עצמו שלא יידבק, וגם כדי שלא ידביק אחרים".

עוד מדברי מרן ראש הישיבה ב'יתד': "המצב שיש הרבה חולים קשים עם ייסורים וצריכים רחמי שמים. כדאי לכוון ב'רפאנו' על החולים האלה ולומר פרקי תהילים, וכן פרק תהילים אחרי כל תפילה".

ערוץ 12: מקורב לרב קנייבסקי: עלית התחלואה היא תוצאה ישירה של סגירת תלמודי התורה. זהו חרון אפו של הקדוש ברוך הוא ואנחנו חרדים ממה שעוד יקרה אם הילדים לא יחזרו ללמוד. הרב נתן בלית ברירה אישור לסגירת תלמודי התורה לכמה ימים אבל התוצאות המרות לא אחרו לבוא. הקדוש ברוך הוא מעניש אותנו.

יעקב מלמד: בבית המדרש של האדמו''ר מקרלין בגבעת זאב מודיעים בהוראתו כי בשל מצב התחלואה אין להגיע לתפילות בבית הכנסת גם לא לפי מס' המתפללים והמתווה שאושר ע''י הרשויות. הכניסה תותר רק לבעלי נוגדנים גבוהה ומחלימים וכן כאלה שעבר שבוע ממנת החיסון השנייה.

האדמור מבאבוב 45 טס אמש לחתונת לחתונת בת הנגיד רבי בן ציון דונר - מחר הוא חוזר לארה״ב

 כ''ק האדמו''ר מבאבוב 48 שליט''א נשא דברים חריפים במעמד שמחת ה'שבע ברכות' שהתקיימה הערב זאת יממה לאחר שמחת נישואי בן זקוניו. בדבריו התייחס האדמו''ר ל'מוסרים' אשר מלשינים לרשויות על שמחות ופתיחת בתי כנסת ויצא נגדם בחריפות גדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.