רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 בינואר 2021

מבזקים


 ארה"ב: ‏בניו יורק יחזירו בעוד שבועיים את האפשרות לארח בתוך המסעדות, בתפוסה של 25%. בנוסף הודיע המושל קומו שמ15/3 יאפשרו חתונות בתפוסה של 50%, לא יותר מ150 אנשים בסה״כ וכשכל האורחים מחויבים להציג בדיקת קורונה שלילית.

גנץ ממשיך להסית נגד החרדים -  יו״ר כחול לבן גנץ בתגובה לתמונות מלווית הגר"ד סולובייצ'יק בירושלים - ״ככה נראית אכיפה לא שוויונית: מיליוני משפחות וילדים סגורים בבתיהם ומקפידים על הכללים בזמן שאלפי חרדים מצטופפים בלוויה, רובם גם בלי מסיכות״.

גורמים במשטרת ירושלים אמרו כי לא ניתן היה לחסום ולמנוע את המשך קיום הלוויה, מכיוון שכל ניסיון כזה היה כרוך בשפיכות דמים. "אין ספק שמדובר בהפרה המונית שכדי למנוע אותה היו נדרשים אלפים רבים של שוטרים", אמר גורם בכיר בפיקוד המשטרה למשה נוסבאום .

׳המודיע׳, ׳המבשר׳ ו׳הדרך׳ בכותרת בעמוד ראשון הבוקר: ״זעזוע ותדהמה מהחלטת ביהמ״ש לעצור את הפרויקט האדיר של השר דרעי לחלוקת מאות אלפי תווי מזון לנזקקים ללמעלה מ- 300.000 משפחות מ- 210 רשויות שהגישו את הרשימות. מדובר בכ-2 מיליון נזקקים שהיו אמורים לרכוש בכרטיסים אלה מוצרי מזון חיוניים בימים הכי קשים במדינת ישראל״.

מפלגת ישראל ביתנו יוצאת בקמפיין הבחירות נגד החרדים - "ליברמן, סוף לשלטון חרדים"

אבי ניסנקורן הודיע לרון חולדאי על החלטתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים

עמית סגל על פרישת ניסנקורן: כך הסתיימה מפלגת הישראלים. האיש שהביא לבחירות בישראל במו ידיו לא יזכה להתמודד בהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.