רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוקטובר 2020

חייבים פיקוח על האדמורו"ת

 


לכבוד הלוחם בפייק חרדים הרב חיים שאולזון

איני חסיד סדיגורה ואני רחוק בכלל מהמחלוקת הזאת היא לא מעניינת אותי כהוא זה אבל מה שכן מדאיג אותי שזה יהפוך לנורמה חברתית אצל כולם כאש בשדה קוצים חייבים להקים גוף שיפקח על רשיון לאדמו"רות ראשות ישיבה ועוד מהסוג הזה אני לא מקבל כהוא זה את הפסיקה של בית הדין בנוגע לצוואה אני חולק על הפסק הזה מכל וכל אבא לא יכול לכתוב צוואה על דבר שלא שייך אליו כמו שאבא לא יכול לכתוב צוואה שבנו יהיה עורך דין אם אין לבן רשיון לעריכת דין חייבים פיקוח על האמו"רות כמו שרופא לא יכול לומר איני מחייב אף אחד להתרפאות אצלי עם כל זה הוא חייב רשיון אותו הדבר חייב להיות באדמו"רות אלא אם כן יתייחסו חד משמעית לכל האדמורים כמו לאדמורים מברדיטשוב וקולומיא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.