רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 באוקטובר 2020

מבזקים

 

הצוות הרפואי הבכיר בבית החולים מעייני הישועה דורש את השארת פרופ' מוטי רביד בתפקידו. הם נפגשו עם המנכ"ל, וחלקם איימו בהתפטרות או בשביתה. בעקבות כך, החל מו"מ עם רביד להשארתו בתפקיד, אך הוא טרם נענה להצעה.

'המודיע' בעמוד ראשון: זעזוע כאב ותדהמה מאירוע הצתה נבזי כנגד יהודים שומרי תורה ומצוות בעיר ערד. שורת חנויות בבעלות חרדית הועלו באש על ידי תושב העיר בערב שמחת תורה וגרמו לנזקי רכוש כבדים וכפסע היה מפגיעה בחיי אדם.:

עמותת חדו"ש – לחופש דת ושוויון, פנתה במכתב דרישה לעצור החרגת החינוך החרדי מהמגבלות המוטלות על כלל מערכת החינוך ולמנוע הדרת התלמידות הכרוכה בכך. "ככל שיתקבלו החלטות מפלות ביחס להפעלת מוסדות החינוך נעתור באופן מיידי לבג"ץ".:

'הארץ': כ-20 בתי ספר ותלמודי תורה פתחו ביומיים האחרונים את שעריהם למרות הסגר. מדובר בעיקר במוסדות של קהילות קיצוניות. מרבית המוסדות החרדיים נשמעו להנחיית הרבנים שלא לחזור לפעילות, עד שיושג סיכום עם משרד הבריאות על מתווה מסודר לפתיחת תלמודי התורה והישיבות.:

אלמוג בוקר ב'חדשות 13': שר הדתות הרב יעקב אביטן משמש כעת בתור רב בחתונה עם עשרות אנשים מעל המותר.  השר אביטן הגיב: ״אני מצר צער רב על השתתפותי בחתונה הערב. הגעתי לחתונה לרבע שעה, טעיתי בשיקול דעת ואני מכה על חטא״.:

'המודיע': בית החולים הדסה פיטר עובדת ערביה שכיבתה נרות שבת שהדליקו מטופלים במחלקה..

עמליה דואק: מסתמן: מהיום בחצות יוחרגו החתונות מהגבלת 1,000 המטרים, אולם תחול עליהן ההגבלת ההתקהלות - עד 20 משתתפים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.