רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2019

מבזקים


ליברמן פרסם רשימת דרישות בנושא דת ומדינה, כ"חבילת מינימום": חוק הגיוס ככתבו וכלשנו. ביטול חוק המרכולים. גיור על ידי רבני עיר. אשרור מחדש של מתווה הכותל. תחבורה עירונית בשבת.

גורם במפלגות החרדיות ליהודה שלזינגר: "ליברמן רק רוצה תשומת לב. הוא זורק איזה בלון ניסוי לאוויר וכולם מדברים עליו. א"א להאמין למילה שלו. גם אם עכשיו הוא יבוא ויגיד שהוא רוצה להצטרף לגוש הימין, צריך לבחון זאת טוב לפני, אחר כך נשמע שזה סתם היה ספין. כבר נכווינו בזה".

עמית סגל חושף ב'ידיעות': יולי אדלשטיין רצה להכריז שלשום על הקמת ממשלה בראשותו, בחתימתם של גנץ, ליברמן ושני שליש מסיעת הליכוד. זה המספר שנקב בו בשיחות סגורות כדי לקבל לגיטימציה לפוטש בלי פריימריז.

עוד מעמית סגל: הוא שתק רק בתקשורת: במשך חמישה ימים הסתגר בלשכתו עם בכירים במפלגה, עד שהתברר סופית לכל המעורבים שאין לכך היתכנות. בצר לו, הסתפק בקריאה לאחדות.

לפי הסקר של ׳מאגר מוחות׳ ל׳ישראל היום׳ - מתוך מצביעי ׳הליכוד׳: כ-88% רוצים את רה״מ נתניהו כיו״ר המפלגה. רק 8% אמרו שרוצים את גדעון סער כיו״ר. על השאלה: האם תרצו ממשלת אחדות או בחירות נוספות ענו - 57% ממשלת אחדות. 26% בחירות שלישיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.