רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2019

חרדים בתיאטרון השתגעתם?

השבוע היו רבים מחסידי בעלזא שפנו אלי ושאלו היתכן שאכתוב כי חסידי בעלזא היו באירוע משותף לגברים ונשים יחד, הם טענו כי היה זה אירוע לנשות בעלזא בלבד עם הרבנית וכי כל מה שכתבו מעבר לכך לא אמת. אז הנה בבקשה התמונה - יש לי עוד אם יבקשו - כאן רואים איך חסידי בעלזא יושבים בתיאטרון הקמרי גברים ונשים יחד ומסתכלים על הסרט החסידי שנעשה בשיתוף עם בעלזא

מבלי להכנס כאן למה טוב ולא טוב צודק ולא צודק, מציב אני שאלה למי שמכונים 'חסידים' האם שיתוף פעולה עם התיאטרון הוא דבר טוב או שהיה עליהם להתנער מכך. כאן איני עוסק בסרט עצמו שאם היה נעשה במסגרת פרטית ולא דרך הטלוויזיה והתיאטרון לא הייתי כותב שורות אלו פרט לענין הישיבה המעורבת ובאולם תיאטרון שאינה מוצדקת בכל מקרה. גם אם לטענתם הרבי מבעלזא היה בעד הסרט הזה, אבל הם לא אומרים אם הרבי אישר לחסידים להופיע יחד עם חילונים בישיבה מעורבת

לא יתכן שישראל אייכלר יתן מוסר לכל העולם על אירועים מעורבים וכאן הוא וחבריו יעודדו הופעות כאלו. הייתי רוצה לשמוע ממי בבעלזא מי התיר הופעה כזו, ואם קיבלו היתר אדרבה בואו נשמע מי הוא זה שסבור שזה טוב ונכון לעשות

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.