רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2019

הגיע הזמן לאחדות השלוחים


לכבוד הרב שאולזון שיחי'
הגיע הזמן לאחדות בכינוס השלוחים
אני נמנה עם השלוחים יותר בצד המשיחיסטי כמידי שנה אני הולך גם לבאנקט ב770 וגם ביום ראשון שמארגן הרב קוטלרסקי.
תמיד הצטערתי שאין אחדות אבל מסיבות שונות זה היה הכרחי.
לדעתי ולדעת עשרות מחברי הגיע הזמן לאחדות מוחלטת.
ראינו את רבני השכונה שהרבי קורא להם אביר שבאבירים הולכים למלוה מלכה של כינוס השלוחים הרגיל.

 ב"ה רואים שכל השלוחים בעולם חיים משיח וגאולה, ואומר את האמת עצם הכינוס שלנו נותן תחושת החמצה קשה שאי אפשר להיות יחד עם השלוחים כולם ולומר לרבי ברכינו אבינו כולנו כאחד.

ואני שואל כיום 25 שנים לאחר ג' תמוז למה זה מגיע לנו? למה שנגדל דור שמנציח אצלו את הפילוג ואפילו הוא לא מבין בכלל למה יש 2 כינוסים?


אני מציע הצעה קונקרטית ופשוטה. לעשות באנקט אחד. והבאנקט במוצאי שבת של המשיחיסטים יהיה יום עיון מעשי ובדרכים לקירוב משיח הצעות מעשיות לשלוחים כחלק מהכינוס העולמי. בפרט שהשנה כבר הבאנקט  לא היה ב770.

אני חייב לציין שהתחושה שלי מקיפה מאות רבות דווקא מאלו שהולכים לבאנקט במוצאי שבת ( אני לא מתכוון למאות הנספחים שאינם שלוחים ומגיעים במטרה אחת ויחידה למלאות את האולם וד"ל)

למה שלא נראה את דוד נחשון רוקד לצד  קוטלרסקי או את ידידי ורעי מענדלי פרידמן מאור יהודה רוקד ויושב לצד  ראסקין?

הרב שאולזון זה אפשרי בהחלט. כי אחרת כל המילים  על משיח וגאולה אין לזה ערך.

מה שהיה השנה עם רבני השכונה והרב ברוין  היה צעד גדול להביא את משיח בפועל ממש.

אני מצפה ומחכה שכולנו נוכל לבוא לכינוס השלוחים ולהרגיש ביחד ולא כמצורעים שצריכים לצאת מחוץ למחנה. זה התחושה לצערי.  זה לא מגיע לנו ולא מגיע לרבי.

היום ברור לכולם שהגיע זמן אחדות מוחלטת. ונסיים בתפילה ובזעקה שנזכה לראות את הרבי תיכף ומיד בעיני בשר יחי אדוננו  מורנו ורבנו מלך משיח לעולם ועד.

נ.ב.
לאחר שכתבתי את המאמר על אחדות יצא לי מכתב מדהים באגרות קודש לראש וראשון למשיחיסטים הרב אברהם פאריז ע"ה (חלק ט עמ' כט) להחדיר באנ"ש הרעיון אשר כולנו הננו חלקים מקומה שלימה אחת, וכאשר האחד רוצה לעשות"שבת פאר זיך" אין התוצאה מזה שמקבלים חלק גדול יותר בלויתן ושור הבר וכבוד גדול יותר בעולם הזה הגשמי וביותר בעוה"ז החומרי, אלא אדרבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.