רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2019

ידיעות כלליות

פרסום ראשון: קצינים בכירים מצבא מצרים ביקרו ביישוב שנפגע השבוע מהירי התועה מסיני. החדשות 12

'ווינט': ‏מגעים לביקור של נשיא המדינה ריבלין בירדן. היום ביקרו כבאים מירדן בהר הבית.

שר המשפטים, אמיר אוחנה, מסר בתגובה לתביעה נגדו על ידי עד המדינה ניר חפץ: ״לא חוזר בי מאף מילה, מה שאמרתי על הדוכן היה הכרחי לדיון הפרלמנטרי בנושא״.

איתי גדסי: ‏סגן ראש עיריית אלעד אבי דיין, הודיע לפני זמן קצר לראש העיר ישראל פרוש כי הוא מתפטר מתפקידו כמחזיק תיק שפ"ע, "זאת לאור חוסר שיתוף פעולה המוחלט שלך, ואי מתן סמכויות"

לקראת ממשלה? 'הקו החרדי' בפרסום ראשון: שר הכלכלה אלי כהן ביריד הדיור הערב ב'נוף הגליל' "סיכוי לא קטן שבעוד שבועיים תקום ממשלה תיזכרו מה שאני אומר".

אהוד ברק ב'ערוץ 13'- בתשובה לשאלה האם ירוץ בבחירות השלישיות, אם יתקיימו: "על הבחירות האלו אני מדלג. אני אגיע לבאות".

ראה"מ לשעבר אהוד אולמרט לקאהן ב'קול חי': "אנחנו בדרך לבחירות שלישיות, שבהן נתניהו ייעלם. אילו היתה לו תבונה וחוש אחריות, הוא היה מבין שצריך ללכת להתמודד בבית המשפט על חפותו, אבל הוא עסוק רק בעצמו".

גדעון סער ב'ערוץ 13' - על הדיווח שהתחיל להחתים 61 ח"כים: "זהו שקר. אף אחד בשליחותי או מטעמי לא החתים אף אחד".

גדעון סער לארליך ואליטוב ברשת ב׳ על הבקשה לפריימריז: "אני שלם עם עצמי ב-100%. פעם שנייה שאפשר למנוע בחירות - ואתה יודע איזה מחיר ישלמו אזרחי ישראל - כל הדיון הוא דיון פוליטי כאילו אין פה עם״.

‏ח"כ ‎גדעון סער לארליך ו-‎אליטב "הייתי נותן לנתניהו את הגיבוי גם עם כתב אישום – אבל יש מציאות פוליטית שאומרת שהוא לא הצליח להקים ממשלה פעמיים. האם אתם רואים אפשרות סבירה שרה"מ יצליח להרכיב ממשלה אחרי בחירות שלישיות?"

נתניהו: הסיבה היחידה שאין עדיין ממשלת אחדות היא כי יאיר לפיד לא רוצה ממשלת אחדות, הוא רוצה להיות רה"מ.

דפנה ליאל: האם יולי אדלשטיין יצטרף למירוץ לראשות הליכוד? גורמים בליכוד שנועדו איתו ועם אנשיו יצאו תחת הרושם שזה נשקל ברצינות. מלשכת יו״ר הכנסת נמסר: ״אדלשטיין מתמקד בימים אלה רק במניעת בחירות. כל אמירה אחרת אינה נכונה״.

יאיר לפיד מגיב לרה"מ נתניהו: ‏מתחיל להיות עצוב מה שקורה לביבי. הוא עושה הכל כדי לדחוף לבחירות ואז לא מבין למה אף אחד לא מאמין לו שהוא לא רוצה בחירות. הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות: ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום חמורים, שנאחז בכיסא בשביל אינטרס צר אישי.

יואב קרקובסקי ב'כאן 11': ‏גורמים בליכוד דורשים מנתניהו להיפגש עם ליברמן ולהיענות לדרישותיו בניסיון להקים ממשלת ימין צרה. בסביבת ליברמן אומרים: יש נתק בין הצדדים בענייני דת ומדינה.

סקר מנדטים חדש של מכון ׳מאגר מוחות׳ עבור ׳רדיו 103׳ - ׳כחול לבן׳ 35. ׳הליכוד׳ 33. ערבים 13. ש״ס 9. יהדוה״ת 8. ׳ישראל ביתנו׳ 8. ׳הימין החדש׳ 6. ׳העבודה׳ 4 ו׳המחנה הדמוקרטי׳ 4. מפלגת ׳איחוד הימין׳ לא עוברת את אחוז החסימה.

בסקר ׳מאגר מוחות׳ - אם גדעון סער בראשות ׳הליכוד׳ ש״ס מקבלת 11 מנדטים.

הסקר המלא של ׳מאגר מוחות׳ עבור ׳רדיו 103׳ במידה וגדעון סער בראשות ׳הליכוד׳ - ׳כחול לבן׳ 33. ׳הליכוד׳ 28. ערבים 14. ׳הימין החדש׳ 12. ש״ס 11. יהדוה״ת 9. ׳ישראל ביתנו׳ 9 ו׳העבודה׳ 4. מפלגות ׳איחוד הימין׳ ו׳המחנה הדמוקרטי׳ לא עוברות את אחוז החסימה.

ח״כ אייכלר לריבלין ושווינגר ב׳קול חי׳: ״דרסו, רמסו וריסקו את נתניהו. שמעתי את הנאום שלו ביום חמישי ואמרתי לכל האנשים שהיו לידי שהחולה מת והסיפור גמור. אם עו״ד וינרוט היה חי הוא היה מייעץ לו ללכת הביתה״.

עוד מח״כ אייכלר לריבלין ושווינגר ב׳פילפוליטיקה׳ ב׳קול חי׳ - ״אנחנו לא יכולים לעזוב את נתניהו כעת כי לא זורקים אבן אחר הנופל״.

ירון אברהם ב'ערוץ 12': על רקע אמירתו של ליברמן ברוסית, ליברמן מבהיר כי הוא לא צפוי להתפשר, עם זאת ב'הליכוד' מנהלים ערוצים מסויימים במו"מ שקט עם 'ישראל ביתנו'.

ליאור קינן ב'ערוץ 13': בעוד המדינה מעודדת נסיעה שיתופית המשטרה עצרה אברך ירושלמי שהסיע נוסעים, ח"כ אורי מקלב פנה בשאלתא דחופה לשר לבט"פ ארדן "אזרחי ישראל צריכים לקבל תשובות ברורות, אנשים לא יבצעו נסיעות שיתופיות".

עו״ד ששי גז בטורו ב׳כל ישראל׳: ״בתיק 4000, תתקשה המדינה להוכיח קשר סיבתי בין העסקה שאושרה על ידי הרגולטורים לבין סיקור חיובי לראש הממשלה, אם בכלל היה כזה. גם תיק 1000, שנראה לכאורה פשוט להוכחה, הוא תיק טוב לניהול עם סיכוי לזיכוי״

עוד מששי גז ב'כל ישראל': "כמשפטן אני סבור כי המאבק האישי בתביעה הכללית לא ייטיב עם ראש הממשלה. במדינת חוק שום הפגנה לא תבטל כתב אישום. איש אינו רוצה בכך. זהו מהלך שאינו שמור רק לראשי ממשלה".

‏נשיא ארה"ב טראמפ בביקור פתע באפגניסטן: "הטליבאן רוצים בעסקה. הם רוצים הפסקת אש - כך אני מאמין". הנשיא ציין כי ארה"ב מצמצמת את כוחותיה באזור.

בצל ביקורו של הרבי מסאטמר בישראל - ח״כ אייכלר לריבלין ושווינגר ב׳קול חי׳: ״אף תורם מאמריקה לא יכול להביא את המיליארדים שאנחנו משיגים מהמדינה לישיבות ולחינוך החרדי״.

ירון אברהם ב׳ערוץ 12׳: אחרי שליברמן אמר היום כי היה מוכן לשבת בממשלה עם החרדים - בכירים במפלגות החרדיות אומרים לנו: ״אין אצלו שום דרך חזרה. הוא התחיל את קמפיין הבחירות והוא עושה את זה כמובן על חשבוננו״.

עמית סגל באירוע האקטואליה החרדי 'מה שקורה עכשיו': "הציבור הימני בישראל הוא של תנועת ש"ס. הציבור הפרו - ביבי ביותר בישראל הוא לא בליכוד, אלא ביהדות התורה".

עוד מעמית סגל: "בשנה האחרונה מתקיים פסטיבל הסתה מכוער שכמוהו לא היה, כנגד הציבור החרדי. הבשורה הרעה, שסיומו לא נראה באופק".

השרים בנט ופרץ נפגשו עם ראשי ישיבות ההסדר - יאיר שרקי: ‏נדמה שמול ציר סמוטריץ-שקד מתרקם לו ציר בנט-פרץ. אם הולכים לבחירות, ימינה תאלץ לרוץ באותו בלוק, רק שבנט ינסה לחזור מעמדת שר הביטחון גם למקום הראשון ברשימה.

'כל ישראל': ראה"ע הרצליה מסרב להצטרף למיזם התחבורה בשבת ותוקף את המיזם: "אינני מוכן להיות שותף להתרסה נגד שומרי השבת".

'ויינט' - הקרב על צופרי השבת בחריש: ראה"ע מפרק - החרדים מרכיבים. העובדה שראה"ע יצחק קשת אדם דתי, לא הרתיעה אותו במאבק- והתייצב לצד החילונים. "חריש היא עיר של כולם".

שופט העליון ניל הנדל כתב הבוקר בפסק דין כי הוא מצביע צער על מות מחבל. פסה"ד עורר סערה וגרר תגובות קשות ממשפחות שכולות. לאחר מס' שעות חזר בו ותיקן את פסה"ד מבלי להביע צער.

ח"כ מרגי ב'רשת ב': "לאורך כל הדרך הובהר כי אם נתניהו מביא את ליברמן להסכמות – אנחנו ניתן כתף חמה מבחינת כל מה שאפשר לעשות".

רמיסת קדושת השבת: מערך ההסעות "נעים בסופ"ש" שהחל בגוש דן, יתוגבר בשבת הקרובה. את המיניבוסים יחליפו אוטובוסים, והתדירות תוגבר כך שמרבית הקווים יעברו כל 20 דקות בתחנות.

חדשות 13: ‏יועצי ראש הממשלה, עופר גולן ויונתן אוריך, ערערו היום לביהמ"ש העליון על החלטת ביהמ"ש המחוזי בדבר פריצת המשטרה לטלפוניהם: ״המשטרה התרגלה לפרוץ לטלפונים. זו שאמונה על שמירת החוק והאזרחים רומסת אותו ברגל גסה תוך פגיעה חמורה בזכויות הנחקרים"

‏עמית סגל עוקץ את הנהגת "כחול לבן" באירוע האקטואליה החרדי "מה שקורה עכשיו" של 'פאגי': הם אומרים שיש להם 117 שנות ניסיון בטחוני, הם טועים - יש להם 120 שנים, יחד עם שלושת השנים של לפיד ב'במחנה'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.