רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2019

רק לא גדעון סער!!!

הוא עושה מאמץ עליון למצוא חן בעיני הציבור החרדי, ואכן הוא מקפיד בכל ערב חג להגיע לכמה רבנים ואומר כי הוא רוצה ממשלה רק עם החרדים בכל מצב הוא לא מוותר עליהם. במילים הוא עושה רושם מצויין, ועד לאחרונה הייתי רואה בו מועמד שיחליף את ביבי נתניהו בעתיד

בחדשים האחרונים ובמיוחד בשבוע האחרון, הגעתי למסקנה כי גדעון סער הוא האדם הכי מסוכן שיש וכי אנו כחרדים אסור לנו להסכים בשום אופן שיעמוד בראש הליכוד ויכהן כראש ממשלה, אדם שמסוגל לרקוד על דם של מישהו אחר, גם אם מדובר במי שאינך אוהב, אחד כזה אינו ראוי לכלום, אני לא רוצה חברים כאלו. כאשר מגישים כתבי אישום נגד ביבי נתניהו מוצצים את דמו, לא מתנהגים כך, ממתינים שהפצע יגליד וכאשר הזמן ראוי לכך אתה יכול להתמודד על התפקיד

אינני אוהב סדיסטים ומוצצי דם, אם הוא אכן איש ליכוד חובתו היתה להתייצב לצידו ולהבהיר כלפי עם ועולם כי הוא לא שותף לאותם מי שנתנו יד לשפוך את דמו. במעשה שעשה סער הוא יצר את הרושם כי הוא היה שותף לאותם שופכי דמים מי שתפרו לו את התיק

אם תקום תנועה בליכוד שתכריז רק לא סער, אהיה זה שאתמוך בהם, ולא בגלל שאני בעד מישהו אחר, אני נגד מי שמתנהג כך, ולכן הוא האחרון בסדר העדיפות שלי

כאן אזכיר לחבריי החרדים בכל המפלגות, כי מי שמתנהג כך, ברגע של אמת יעשה גם לכם את מה שהוא עושה עתה לביבי נתניהו, עם אנשים כאלו עדיף שלא להתעסק

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.