רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2019

מבזקים

השר ישראל כץ ל'ידיעות': חלק גדול מהתמיכה בסער בא מהליכודניקים החדשים: הם כועסים על סער בגלל חוק המרכולים, אבל יתמכו בו מול נתניהו. אם נתניהו ידאג להציב מועמד נוסף, שיהיה מקובל על הליכודניקים החדשים, סער עשוי להימחק.

בנט לקדמון ב'ידיעות': "כשהכרזנו על ריצה לפני מועד א', היו המפלגות של כחלון, פייגלין, אורלי לוי־אבקסיס ושלנו. וכולנו נפלנו. עכשיו, מכיוון שאין עודף מפלגות, אני מאמין שנצליח. נתניהו עודכן לפני ההודעה.

שניאור ובר בטורו בקו עיתונות: "חמישה עורכי דין בכירים בתחומם שזוכים לתהילה בעולם המשפט, העדיפו למלא פיהם מים כשביקשתי לצטט את דעתם בין שורות אלו. הוחוור לי שאימת הפרקליטות שולטת עליהם ונתקלתי בסירוב גורף מצדם למתוח ביקורת על יושבי צאלח-א-דין".

עוד מוובר בטורו ב'קו עיתונות': בשיחה עם עורך דין מהשורה הראשונה, שהתבצעה בהססנות ובחשש מופגן מצידו, הוא מציג את הרציונל מאחורי הפחד. "לכל פקיד יש כח עצום. אלה האנשים הכי חזקים", טוען עלום השם. לדבריו, "אם שמו של עורך דין שמבקר את הפרקליטות יעלה, המערכת תתנקם בו"

תכנית ׳המקור׳: הועברו למשטרה הקלטות מפרשת ׳נתיבי ישראל׳ בה נשמע קבלן כבישים מספר שהעביר מיליון שקל לאלכס ויז׳ניצר כשחלק גדול הגיע לאיווט ליברמן. בהקלטה אחת מספר הקבלן שליברמן קיבל פעמיים חצי מיליון שקל. ליברמן: ״מדובר בשקרים ועלילות״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.