רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בנובמבר 2019

'גור תורה' עובדה קיימת

גור תורה - הבוקר זה קורה

רבים בגור נדל"ן ספדו לחצר שנפתחה וחשבו כי זו אפיזודה חולפת. העסקנים הטובים יותר שביניהם גם ידעו להסביר כי הגר"ש אלתר לא יוכל להקים מוסדות והוא לא יישאר עם זה יותר מכמה ימים או שבועות.

הבוקר כשלושה שבועות לאחר הקמת המוסדות אירוע משמעותי ראשון מבחינת ביסוס המוסדות.

מנדי טייטלבוים התורם הגדול ביותר של חסידות גור עובר צד באופן רשמי ומבטיח לתרום בניין ופעילות שוטפת למוסד גדול בירושלים.

מנדי טייטלבוים כתב לאחרונה למוסדות גור בערד בהם הוא תמך שנים רבות והודיע כי לא ימשיך עוד לתמוך בהם לאחר הרדיפות שרודפים את ראש הישיבה רבי שאול אלתר ואנשיו.

הבוקר הוא מגיע לתלמוד תורה החדש שבינתיים ברחוב הקבלן בירושלים ומבטיח לבנות את בית טייטלבוים - "תלמוד תורה וישיבה פני מנחם גור" כפי שמופיע במסמכי רשם העמותות שפורסמו.

אירוע זה מתווסף לרצף האירועים והבוז שחוטפת גור נדל"ן על ראשי עסקניה החשובים שנסעו לארה"ב בשבוע האחרון. מרבית התורמים של גור בארה"ב, מרכז הכובד של החזקת המוסדות, עצרו את תרומותיהם למערכת גור נדל"ן והם במצב כלכלי נוראי בימים אלו, מה שלכאורה רק הולך להמשיך ולדרדר לפי תמונת המצב.

מסתבר שהסיפור הזה רק בתחילתו. בימים האחרונים גם החלו להתווסף עוד ועוד משפחות בישראל לחצר גור תורה אשר בשלב זה מעדיפה לשמור על אש נמוכה ומשתדלים פחות ופחות לפרסם מי מגיע אך מבדיקה מעמיקה הכל בתנועה וממשיך טפטוף עקבי של משפחות פנימה וזאת מלבד התארגנויות מקומיות של קבוצות גדולות יותר מתחת לפני השטח.

בסיפור הזה לא רק שלא נאמרה המילה האחרונה אלא מסתבר שבקושי נאמרה הראשונה.

הבוקר מבחינה כלכלית בהחלט יש אמירה משמעותית ראשונה וברורה לעיני המצלמות.

יש להניח שנראה לפחות כמה תמונות שמישהו ייחלץ מהאירוע הזה. זה בוודאי יהיה מרשים ומרגש עבור כל האלפים שבדרך ועבור שאר התורמים הגדולים שעיניהם נשואות לחצר הקודש גור תורה ומבקשים לראות שהמקום מתבסס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.