הנורמות אינן שוות בשום מקום, לא אצל הקנאים ולא אצל הליטאים וגם לא אצל החסידים, מה שמותר לזה אסור לאחר, ומה שאסור לאחר מותר לזה, כאשר זה קורה במקום אחר יצעקו ויוכיחו אבל כשזה קורה בביתך ובהשתתפות ר' חיים קנייבסקי זה הופך להיות מותר
רואים זאת בתמונות ואף השמועה יצאה עוד באותו ערב כי גברים ונשים יחד התקבצו בעזרת נשים של ישיבת חברון בעת שר' חיים קנייבסקי היה שם, ולא נמצא מי שימחה, מאטקע בלוי הזועק נגד כינוסי גברים ונשים בהפרדה מלאה בשמחת בית השואבה כאן מפני שמדובר בישיבה ליטאית מילא פיו מים, לא היה מספיק מקום בבית המדרש התירו את העזרת נשים לגברים ונשים יחד, ומדוע? בשביל שיוכלו לראות את ר' חיים קנייבסקי
האם שאלו את ר' חיים קנייבסקי והוא הסכים לכך? אני משוכנע שהוא לא ידע על כך. השאלה היא על ראשי ישיבת חברון מדוע הם התירו זאת
רואים זאת בתמונות ואף השמועה יצאה עוד באותו ערב כי גברים ונשים יחד התקבצו בעזרת נשים של ישיבת חברון בעת שר' חיים קנייבסקי היה שם, ולא נמצא מי שימחה, מאטקע בלוי הזועק נגד כינוסי גברים ונשים בהפרדה מלאה בשמחת בית השואבה כאן מפני שמדובר בישיבה ליטאית מילא פיו מים, לא היה מספיק מקום בבית המדרש התירו את העזרת נשים לגברים ונשים יחד, ומדוע? בשביל שיוכלו לראות את ר' חיים קנייבסקי
האם שאלו את ר' חיים קנייבסקי והוא הסכים לכך? אני משוכנע שהוא לא ידע על כך. השאלה היא על ראשי ישיבת חברון מדוע הם התירו זאת
חיים שאולזון
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.