רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2019

ווארטים

״הכסף אומר: תרוויחו אותי ושכחו מהכל,
הזמן אומר: לכו אחריי שכחו מהכל,
העתיד אומר: תאבקו עבורי שכחו מהכל,
ואלוקים פשוט אומר: רק תזכרו אותי, ואני אתן לכם את הכל״.

אדם אחד נכנס לפאב אומר לבעל הבית ״אחי! תן לי, לך, ולכולם פה כוסית ויסקי על חשבוני!״
שותים כולם והוא קם לצאת ובעל הבית בא אליו ״לא שלמת״ אומר לו ״אין לי כסף״ ונותן בעל הבית מכות הגונות.
ביום ההבא אותו אדם נכנס ואומר לבעל הבית הבית ״אחי! תן לי, ולכולם פה כוסית ויסקי על חשבוני!״ אומר לו ״ומה איתי?!״
אומר לו ״לא, אתה אחרי כוסית אחת מיד נהיה אלים!!!״

קשיש עשיר על ערש דווי קורא לשלושת בניו ואומר להם: "בניי היקרים, יש לי בשורה טובה ובשורה רעה. הבשורה הרעה היא שהחלטתי לתרום את כל רכושי ולא להשאיר לכם שקל מההון שלי".
"ומה הבשורה הטובה?", תהו הבנים.
הקשיש: "שעכשיו אין לכם על מה לריב"...

ילד אומר לאמא שלו:
"אני לא רוצה לחזור לבית הספר, זורקים עלי פצצות מים,מכנים אותי בשמות וכל המורים נגדי"
האמא אומרת:"אתה חייב ללכת לבית ספר!"
"למה?" שואל הילד
ואמו עונה לו:"כי אתה המנהל..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.